XXL Nutrition

Nieuw Oh Oh Cherso!

valt wel mee is gewoon
biceps tricep training gedaan tehebben pompt arm's meer niet

op die foto lijkt hij best buff..

zou je niet zeggen in die filmpjes

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

Heeft die gast nou serieus gekuurd? Dacht ik ergens te lezen :roflol:

meen je niet :roflol:

zou wel epic zijn

Hij zal vast een winstrol kuurtje hebben gedaan, ff lekkâh die pomp erin, jatoch.

Dat bankdrukken leek bij sommige meer op de ander zn upright rows spotten

haha die joker, wat een randdebiel!!

-kan zijn kop niet normaal houden tijdens een gesprek
-'played' zogenaamd wat vrouwen, komen niet opdagen!
-5x per week trainen + kuren en dan zo'n fysiek
-werkt bij de jumbo
-speelt al een aantal jaar trompet bij de FANFARE!

HAHAHAHA

Maarja, jokertje is lijp, je weet togh!

Wat zei die matsoe matsoe Iets van: Ik versier een meisje net als een kerst boom en na afloop doe ik ook het zelfde als met een kerstboom, tuig hem af en steek hem in brand.

:roflol:

Laatst bewerkt:
Karma voor diegene die een mooi gifje weet te maken van Jokertje die zijn t**ten laat rollen (en z'n tong ook), toen ie op Star Beach lag te 'dansen'.

Die Roos is op zichzelf lekker maar als zij na 1 nacht bepaalt dat je geen vrijgezel meer bent heb je echt met een karakter te maken dat in staat is om je zaad stiekem in te brengen met haar vingertoppen. Moet je je meteen van distantiëren, helaas want ze ziet er goed uit en met een volle zak ga je daar zeker van steigeren.

Bibi nog weinig van gezien, maar die vind ik het lekkerste sjabloon van de groep.

Wat zei die matsoe matsoe Iets van: Ik versier een meisje net als een kerst boom en na afloop doe ik ook het zelfde als met een kerstboom, tuig hem af en steek hem in brand.

Joey: "Sniper heeft zo'n kaal plekje op z'n achterhoofd, van de duim van Roos die er op drukt"

Joey is de enige goeie gast in dat huis. Droge humor van hem.

Edit: Jokertje is trouwens ook oke. Zoals iemand op Youtube zegt: "Tja hij is behoorlijk simpel, maar er zit geen kwaad in dus van mij krijg je een +je. Bovendien moeten er ook mensen zijn die de tegeltjes in mijn badkamer netjes recht leggen, toch?!?!"

Laatst bewerkt:
Die Roos is op zichzelf lekker maar als zij na 1 nacht bepaalt dat je geen vrijgezel meer bent heb je echt met een karakter te maken dat in staat is om je zaad stiekem in te brengen met haar vingertoppen. Moet je je meteen van distantiëren, helaas want ze ziet er goed uit en met een volle zak ga je daar zeker van steigeren.

Bibi nog weinig van gezien, maar die vind ik het lekkerste sjabloon van de groep.

Roos is net zo lekker als een kant en klaar maaltijd. Niet bepaald lekker, maar als er niks anders te vreten is.

ik ben er geweest, vakantie van men leven gehad, maar wat heeft dat te maken dan met dit programma leuk vinden a.k.a. leedvermaak hebben?

jersey smore jersey bore

het balletje zal rollen in de zomer wanneer ik met de hitte golf

Ik heb het idee dat iedereen dit wel meemaakt die met een groep naar zo'n bestemming gaat, nu zijn deze mensen wat dommer dan de norm maar op een uitzondering na geen boeiende figuren om een heel seizoen naar te kijken?

En tja leedvermaak.. neem aan dat je zelf ook redelijk achterlijk doet op zo'n vakantie, ik zelf wel in ieder geval! :p

Volgens mij is die Joker een debieltje ofzo, hoe die gast praat en doet wtf

Hahaha nee jokertje is een baas jonguh.

om 21.23 komt denk de 2 afleveringen weer voor bij op rtl5 duurt namlijke tot 22.23:)

6yf9qv.jpg

HAHAHAHAHAAAA :roflol:

geweldig :p

Terug
Naar boven