killingmen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft die gast nou serieus gekuurd? Dacht ik ergens te lezen![]()

Wat zei die mashu mashu nou op het eind.
Iets van: Ik versier een meisje net als een kerst boom en na afloop doe ik ook het zelfde als met een kerstboom, tuig hem af en steek hem in brand.
![]()

Joey: "Sniper heeft zo'n kaal plekje op z'n achterhoofd, van de duim van Roos die er op drukt"Wat zei die matsoe matsoe Iets van: Ik versier een meisje net als een kerst boom en na afloop doe ik ook het zelfde als met een kerstboom, tuig hem af en steek hem in brand.
![]()
Die Roos is op zichzelf lekker maar als zij na 1 nacht bepaalt dat je geen vrijgezel meer bent heb je echt met een karakter te maken dat in staat is om je zaad stiekem in te brengen met haar vingertoppen. Moet je je meteen van distantiëren, helaas want ze ziet er goed uit en met een volle zak ga je daar zeker van steigeren.
Bibi nog weinig van gezien, maar die vind ik het lekkerste sjabloon van de groep.
ik ben er geweest, vakantie van men leven gehad, maar wat heeft dat te maken dan met dit programma leuk vinden a.k.a. leedvermaak hebben?
jersey smore jersey bore
het balletje zal rollen in de zomer wanneer ik met de hitte golf