Fitness Seller

Nieuw Oh Oh Cherso!

Vanaf wanneer kan ik de 2de aflevering op uitzendinggemist.nl vinden?

Shit ik heb het gemist, kan ik het al terugzien? :P

Zal zo wel bij rtl gemist staan, wacht een klein kwartiertje ofzo.

Die jokertje trouwens met zijn kleren tijdens dat bio-bio clipje :roflol:

whhahahha na ge aapt van jersey shore en zo kansloos maar zo grappig

wat geweldig weer... barbie "ik ben geen marrokaan"

en die sniper: "nu krijg je een body te zien die niet elke vrouw krijgt te zien" "hoe voelt het om wakker te worden naast een echte man"

WTF :roflol:

Vind het nog steeds niks bijzonders. Is hier niemand ooit zelf op zo'n bestemming geweest ofzo?

Alleen Jokertje is leip, Matsoe Matsoe vind ik ook wel grappig en Barbie.. zo dom vind je ze niet vaak, verder doorsnee niet interessante mensen.

lol en die jokertje dan op starbeach bij het zwembad,zn borstspieren laten bewegen die hij amper heeft,wat een kneus:)

Ook in die voorstukjes dat geblaat over anabolen, wie van die losers zou nou in hemelsnaam anabolen hebben gebruikt?

Ik vond er niks aan dit mag de veters van jershey shore niet eens strikken.

Nu was er niet veel aan. Die Sniper begint me te irriteren.

Ze liften allemaal wel mooi, ik schat een kilo of 80.

Momenteel bekijken: 37 gebruiker(s) (23 leden en 14 gasten) dit topic ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,

Vind het nog steeds niks bijzonders. Is hier niemand ooit zelf op zo'n bestemming geweest ofzo?

ik ben er geweest, vakantie van men leven gehad, maar wat heeft dat te maken dan met dit programma leuk vinden a.k.a. leedvermaak hebben?

Ik vond er niks aan dit mag de veters van jershey shore niet eens strikken.

jersey smore jersey bore

het balletje zal rollen in de zomer wanneer ik met de hitte golf

Laatst bewerkt:
Maa rwel alleen met een spotter.

Ernstig nageaapt van JS, sniper en roos moeten Ronnie en sammi voorstellen, barbie snooki ( allebei makkelijk en dronken vallen), dat werken ook zwaar nageaapt, joker die zoals sitch meisjes versiert tijdens het werk. Joey moet de coole zijn zoals Pauly. Ik vind dit programma en de mensen vrij doorsnee en moet er ook niet echt om lachen..

Terug
Naar boven