XXL Nutrition

Nieuw Oh Oh Cherso!

grote kans dat met die jersey shore hype er volgend jaar ook een belgische versie komt. best wel benieuwd welke margi-stad ze eruit zullen plukken.

Of frankrijk, dat er lui uit de buitenwijken van Parijs komen! Dat zal een lichtontvlambare serie worden.

waarom zetten ze niet gewoon een of twee intelligente types ertussen, dat zou pas een mooi effect geven?

60 +20kg stang ,slimmerik

gatverrehdamme man die blonde barbie chick! WHAT een ghore KHUAPP! Plamuurbek en ****in lelijke wenkbrauwen.
Daar zou ik nog nii dood naast gevonden willen worden.. :kots:

Die Jokertj heeft ook echt een overblije kop. Wordt irritant op een gegeven moment.
Alles irriteert me eigenlijk en toch vink et blijkbaar grappig om die mong*len te zien ???

Die bibi is wel een lekkertje, niks mis mee.

trouws over dat bench who care's hoeveel gaat toch om de massa'niet hoeveel je bench (bij mij dan)

Mooi programma.
Iemand hier die ze weleens in de gym ziet.
Joker mer zijn 5x per week.
Nooit rug trainen

joker heeft dus tog wel borsten want anders kon je ze niet zo laten trillen

ahahahahahhahahahahah

Jokertje heeft anabolen perongelijk in ze gezicht gespoten volgens mij. het is wel een lagge programma en die elize heeft vroegah bij mijn in deh haag op school gezeten.

Gisteravond even voor het eerst gekeken en het is inderdaad wel lachen! Vooral die jokertje ja :D

Jokertje heeft anabolen perongelijk in ze gezicht gespoten volgens mij. het is wel een lagge programma en die elize heeft vroegah bij mijn in deh haag op school gezeten.

dat merk ik

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

grote kans dat met die jersey shore hype er volgend jaar ook een belgische versie komt. best wel benieuwd welke margi-stad ze eruit zullen plukken.

rijke paupers uit knokke offcourse

dat merk ik

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

rijke paupers uit knokke offcourse

Antwerpen natuurlijk. Ik dacht eerst aan een W-VL stad maar lachen met een taal doe je maar enkele afleveringen, lachen met arrogantie daarentegen een heel seizoen. :D

Is er trouwens geen nieuwe temtation island in de maak? Dat was ook altijd topentertainment.

lol

2hcmb1w.jpg

Heeft die gast nou serieus gekuurd? Dacht ik ergens te lezen :roflol:

Die bibi is goed lekker!

Terug
Naar boven