MuscleMeat

Nieuw Oh Oh Cherso!

Echt he. Aan het begin van die introductiefilmpjes zeggen ze niemand feest zo hard als Hagenezen. En we gaan altijd door tot we naar de klote zijn. Is er eindelijk eens iemand naar de klote (barbie) en dan krijgt ze de volgende ochtend van iedereen een preek.

Sniper is helemaal een balletje. Zeikt Tony de hele tijd af dat hij niks waar maakt, maar de enige chick die hij daar nog heeft geregeld is een chick waar die al eens eerder mee gedate heeft.

Wat een fail programma, zó gejat van Jersey Shore.

een Lloret chersonissos van normale gemiddelde jongeren gebeurt nog meer dan bij deze figuren, dit moeten de gekste feestbeesten van nl zijn? kijk nog bijna liever tmf wakker worden op vakantie:P

zo'n jokertje wil je toch het liefst over zijn bol aaien, in zijn wang knijpen, met de woorden 'koetsie, koetsie, koetsie'.

hahaha, die matsoe matsoe is gewoon een baas.

Alleen dit is gewoon te erg gejat van Jersey Shore.
Sniper en die sl*t zijn de Ronnie en Sammi van Cherso.
En zelfs dat ze de kip laten vallen, lijkt wel direct uit JS te komen xD

Idd, dit is zo stom dat het wel gewoon gescript moet zijn -.-

Nee jersey shore is gestolen van oh oh cherso:P

Nee jersey shore is gestolen van oh oh cherso:P

1374324329_51bd0f6a24.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

iedergaval wel een leuk progamma om je tijd door te brengen. als je niks te doen heb.

Met de gemiddelde vakantie van jongeren naar lloret, blanes en sergonieisios enz gebeurt indd nog meer, qua vrouwen en drank dan. :D
Mja ik denk niet dat die wijfe daar, op de nederlandse tv ff volgeblaft wille worden door jookert of die dikke sterretje :duh:
En dan stond er in de krant dat mensen geschokt waren, van wat daar wel niet allemaal gebeurt enz. :eek:
Nou ik weet niet onder welke steen die leven maar!?
Maar wel dik om naar te kijke, joey is gewoon een barreman haha!

Dit programma is gewoon leuk vermaak :)
Weer eens wat anders op de Nederlandse televisie ipv al die popstars,my voice,holland got talent,idols,x factor meuk :D

roos is wel lekker, geil ondeugend koppie, dikke volle billen haar zou ik goed willen pompe

Terug
Naar boven