- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
roos is wel lekker, geil ondeugend koppie, dikke volle billen haar zou ik goed willen pompe
Vind alleen Bibi mooi.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
roos is wel lekker, geil ondeugend koppie, dikke volle billen haar zou ik goed willen pompe

Dit is gewoon slecht gejat. Guido's worden in Amerika een beetje gediscrimineerd vanwege hun "vrouwelijk" verzorgde uiterlijk en hun wijze gedrag. Snap niet wat dit met Hagenezen te maken heeft. De meeste mensen vinden Hagenezen gewoon vrolijke mensen met een grote bek maar totaal geen haat.
Als ze het goed gejat zouden hebben, hadden ze gewoon de gekste mooiboy playertjes uit Nederland met de grootste sletjes in een huis gestopt in plaats van een stel tokkies.
Welk meisje wil dat dikke lijf nou op zich hebben.
Volgens mij is die Barbie echt zo'n type die ineen keer zich kan mengen in een ruzie en klappen gaat uitdelen. Die is echt mentaal niet helemaal in orde.Heb je ook wel een punt. Eigenlijk heeft Nederland gewoon niet zo'n groep zoals Amerika de guido's heeft. De producers moesten toch wat en dachten toen waarschijnlijk aan Hagenezen, tja.
Moet wel zeggen dat ik voordat ik Jersey Shore heb gezien een veel negatiever beeld had over guido's (http://getnloose.com/wp-content/uploads/2010/04/guidos_small.jpg). Dit werd echt wel wat genuanceerd door Jersey Shore en zie je dat het nog wel meevalt tbh.

Moest ik er in meedoen had ik die Elize plat gedoet![]()
Indd, wat een diva, echt de knappe versie van die snol van een barbie.