AndroidHealthClinic

Nieuw Oh Oh Cherso!

Wat een fail programma, zó gejat van Jersey Shore.

This

Duidelijk de Nederlandse Jersey Shore, maarja, zoals ze altijd zeggen, beter goed gejat dan slecht bedacht. Het is sowieso wel een half uurtje vermaak op de donderdagavond.

Dit is gewoon slecht gejat. Guido's worden in Amerika een beetje gediscrimineerd vanwege hun "vrouwelijk" verzorgde uiterlijk en hun wijze gedrag. Snap niet wat dit met Hagenezen te maken heeft. De meeste mensen vinden Hagenezen gewoon vrolijke mensen met een grote bek maar totaal geen haat.

Als ze het goed gejat zouden hebben, hadden ze gewoon de gekste mooiboy playertjes uit Nederland met de grootste sletjes in een huis gestopt in plaats van een stel tokkies.

Maarja schijnbaar werkt dit concept met hun miljoen kijkers dus vooral doorgaan. Als er volgende aflevering nog niks leuks is gebeurd haak ik af:D

4c7cf9468a200-jokerbobblehead.gif

Haters gonna hate :cool:

Laatst bewerkt:
Dit is gewoon slecht gejat. Guido's worden in Amerika een beetje gediscrimineerd vanwege hun "vrouwelijk" verzorgde uiterlijk en hun wijze gedrag. Snap niet wat dit met Hagenezen te maken heeft. De meeste mensen vinden Hagenezen gewoon vrolijke mensen met een grote bek maar totaal geen haat.

Als ze het goed gejat zouden hebben, hadden ze gewoon de gekste mooiboy playertjes uit Nederland met de grootste sletjes in een huis gestopt in plaats van een stel tokkies.

Heb je ook wel een punt. Eigenlijk heeft Nederland gewoon niet zo'n groep zoals Amerika de guido's heeft. De producers moesten toch wat en dachten toen waarschijnlijk aan Hagenezen, tja.

Moet wel zeggen dat ik voordat ik Jersey Shore heb gezien een veel negatiever beeld had over guido's (http://getnloose.com/wp-content/uploads/2010/04/guidos_small.jpg). Dit werd echt wel wat genuanceerd door Jersey Shore en zie je dat het nog wel meevalt tbh.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Matsoe matsoe is wel mijn held hoor. Die komt met de ene grap na de andere, loopt niet zo stoer te doen als sterretje en jokertje en fixed gewoon een redelijke chick. Die Tony sterretje heeft iets van 100 nummers onderhand maar een echt meisje van vlees en bloed Ho maar. Hij deed ook helemaal stoer over 1 night stand 'oh ik weet de helft niet eens meer' Nee knuppel want je hebt er ook nog nooit een gehad :P Welk meisje wil dat dikke lijf nou op zich hebben.

Ik hoop dat ze binnekort nog gaan vechten :P Volgens mij is die Barbie echt zo'n type die ineen keer zich kan mengen in een ruzie en klappen gaat uitdelen. Die is echt mentaal niet helemaal in orde.

Idd alleen Matsoe Matsoe is een baas, die sterretje roept ook dat hij zwaar gespierd is enzo, maar hij is alleen maar zwaar.. niet gespierd!

Heb je ook wel een punt. Eigenlijk heeft Nederland gewoon niet zo'n groep zoals Amerika de guido's heeft. De producers moesten toch wat en dachten toen waarschijnlijk aan Hagenezen, tja.

Moet wel zeggen dat ik voordat ik Jersey Shore heb gezien een veel negatiever beeld had over guido's (http://getnloose.com/wp-content/uploads/2010/04/guidos_small.jpg). Dit werd echt wel wat genuanceerd door Jersey Shore en zie je dat het nog wel meevalt tbh.

Je hebt wannabe's en echte mensen, de mensen van Jersey Shore hebben geld en wijven, in Nederland gaan dat soort mensen echt niet aan een programma als Oh Oh Cherso mee doen.

http://www.youtube.com/watch?v=crIg6fyX50g

Dit filmpje dan alleen al :roflol:
Alsof het een hele gebeurtenis is, hoe bedoel je dom en niet grappig :p

Matsoe Matsoe; "Ze zingt het niet echt toppie toppie, maar ze zingt het nog best leuk." :roflol:

Ik vind die Elize wel echt om te smullen hoor :D

:roflol: die joker kan niet praten

matsoe matsoe is idd een superheld

Die Joey is idd wel een lauwe gast maar de rest is echt zootje droeftoeters, die Joker heeft gewoon 0,0 zelfvertrouwen, zijn hele manier van doen is een (niet erg overtuigende) act om dat te verbergen, wat een k*tleven:o

Moest ik er in meedoen had ik die Elize plat gedoet:roflol:

Lelijke wijven

Die Matsoe Matsoe is altijd stoned of zo? Of is het gewoon een r*tard, het duurt een half uur voordat er 1 zin uit zijn mond komt en dan heb je ook nog eens drie versterkers nodig om er wat van te horen.

Terug
Naar boven