Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb er 10 minuten van kunnen zien, ik begrijp werkelijk niet dat je de behoefte voelt om dit te volgen.
Heb er ook niks mee, nog minder omdat het een stel nep Hagenezen zijn.Ik kan best lachen om een stel mong*len die allerlei gekke dingen doen maar ze zijn ook gewoon heel erg saai en voorspelbaar.
Die Matsoe Matsoe is altijd stoned of zo? Of is het gewoon een r*tard, het duurt een half uur voordat er 1 zin uit zijn mond komt en dan heb je ook nog eens drie versterkers nodig om er wat van te horen.
klaas ji bent dan ook een oude man van 35 , wij zijn nog begin in de 20 en dit zijn onze leeftijd genoten en dat trekt ons aan
mag dat?
In jouw geval kan ik het me helemaal indenken dat jij iedere donderdagavond zit te smikkelen voor de televisie "patmuscle".
jammer genoeg kijk ik het op internet de dag erna, ik moet ook chillen in de stad en chickies hosselenIn jouw geval kan ik het me helemaal indenken dat jij iedere donderdagavond zit te smikkelen voor de televisie "patmuscle".

Je hebt wannabe's en echte mensen, de mensen van Jersey Shore hebben geld en wijven, in Nederland gaan dat soort mensen echt niet aan een programma als Oh Oh Cherso mee doen.
http://www.youtube.com/watch?v=crIg6fyX50g
Dit filmpje dan alleen al
Alsof het een hele gebeurtenis is, hoe bedoel je dom en niet grappig![]()

Journaal, DWDD, Paul en pitteman vast.
Daarom ging die vast ook stiekem een kijkje nemen, omdat die gasten laatst bij DWDD waren.
Zo voorspelbaar die klaas.![]()
Sommige hebben wel een fysiek waar vele mensen jaloers op zijn. Daar zitten een paar serieuze trainingsjaartjes in.
jammer genoeg kijk ik het op internet de dag erna, ik moet ook chillen in de stad en chickies hosselen
![]()
In je droomwereld wel ja, heb je nou al een keer je eigen sperma opgegeten of niet?
Eric is in vorm
trainen hahahaha

Pfft, 60 kilo (als het niet minder is) bankdrukken met 3 spotters. En dan die dumbbell press van Sterretje met 10 kilo gewichtjes. Daar kun je toch niet mee aankomen op nationale televisie?Ik vond even een stukje van hoe deze "kuurders"trainen hahahaha
Bereid je wel voor op het ergste want dit is kapot gaan
http://www.youtube.com/watch?v=VWI1H7V7xYM
Check vanaf 3.08![]()
Pfft, 60 kilo (als het niet minder is) bankdrukken met 3 spotters. En dan die dumbbell press van Sterretje met 10 kilo gewichtjes. Daar kun je toch niet mee aankomen op nationale televisie?