JimmyNeutron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
Natuurlijk meen ik dit, net alsof jij niet zou tekenen voor zo'n fysiek.
ja vnv nog!
..
NOT!!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk meen ik dit, net alsof jij niet zou tekenen voor zo'n fysiek.
hahah, ja natuurlijk niet, want jij hebt vast al een beter fysiek, of niet Jimmy? Hier zitten gewoon serieus wat trainingsjaartjes in en iedereen die een beetje verstand van bodybuilding heeft ziet dat direct.
zet mij in de programma oh oh cherso
en ik laat nix meer over daar!!!
stelletje prutsers zijn het
elkaars chickies ballen,,
stumpers eeerste klasse!
maaaargoed
Ik betwijfel niet alleen of je een beter fysiek hebt, maar ik betwijfel ook of je wel betere player skills hebt. Hoe ze die chickies hosselen is gewoon magisch. Het kan echt niet dat je meer chicks hosselt dat deze players.

in chersonisos hoef je geen hossel te zetten voor chicks!
die mannen lopen daar met noteboekjes rond en een pen? ben je dan een hosselaar?
vind het wel meevallen
daar zijn alleen maaar SLETJES
ben er al geweest hoor
Wou al zeggen, neem je kaasisgroen serieus?

Wat is er zo leuk aan om een stel oppervlakkige leeghoofden te zien zeiken over volslagen onbeduidende zaken? En dan heb ik het nog niet gehad over die hele MTV entourage eromheen. Noem me een oude lul maar ik kan er echt niet bij..
Wat is er zo leuk aan om een stel oppervlakkige leeghoofden te zien zeiken over volslagen onbeduidende zaken? En dan heb ik het nog niet gehad over die hele MTV entourage eromheen. Noem me een oude lul maar ik kan er echt niet bij..
Voor zij die op hun 34ste na een decennia lang sportschool bezoeken, nog steeds met een oer platte behaarde borst rondlopen en een spierwit lijf; en Egmond aan Zee en de bibliotheek als de apex van knallende kurken zagen ergens begin 20, is een stel gebruinde lichamen die ''scenes'' doormaken inderdaad geen trigger aan eigen vakantie herinneringen die je daar in Chersonissos zelf identiek heb meegemaakt.

Ouwe lul! Ga maar weer snel omroep Max kijken, misschien ben je dan net op tijd voor de geheugentrainer
Wat zit iedereen hier stoer te doen: Ooh ze benchen maar 80 kg, oooh hij heeft er er nog moeilijk mee ook.. Hmm hmm, jullie warmen vast op met 80 kg en het kost jullie totaaaaal geen moeite. Geloof er geen zak van.
Het zal niet de eerste keer zijn dat je mij volledig verkeerd inschat Marky. Ik weet nog dat je er van uit ging dat ik een of andere fragiele ecto was met nerderige gelaatstrekken. Ik ben van Aziatische afkomst en heb betrekkelijk weinig haargroei (hoe wit en behaard denk je dat ik ben) en heb al die onzin aan de Costa Brava en Star Beach ook meegemaakt. Je hebt geen idee waar ik in mentaal en sociaal opzicht vandaan kom maar zo halverwege in m'n 20's begon ik toch wel in te zien dat het gros van mijn medemensen er lage standaards op nahielden wat betreft amusement.
Ik vond even een stukje van hoe deze "kuurders"trainen hahahaha
Bereid je wel voor op het ergste want dit is kapot gaan
http://www.youtube.com/watch?v=VWI1H7V7xYM
Check vanaf 3.08![]()
kijk ze pompen met 3 man! hhahahahahahahahaha
ahahahhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wooooowwwwwww
de ene traint armen die erachter staat
en links en recht trainen benen lijkt het wel!
dit is echt te grappig!