- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfft, 60 kilo (als het niet minder is) bankdrukken met 3 spotters. En dan die dumbbell press van Sterretje met 10 kilo gewichtjes. Daar kun je toch niet mee aankomen op nationale televisie?

Lol mensen serieus, als jullie dit al en beetje leuk vinden, ga dan Jersey Shore kijken aub.

Lol mensen serieus, als jullie dit al en beetje leuk vinden, ga dan Jersey Shore kijken aub.
Wat is er zo leuk aan om een stel oppervlakkige leeghoofden te zien zeiken over volslagen onbeduidende zaken? En dan heb ik het nog niet gehad over die hele MTV entourage eromheen. Noem me een oude lul maar ik kan er echt niet bij..

Heb dit jaar in Bulgarije echte hagenezen mee gemaakt en die zijn toch wel iets anders![]()
Dit zijn namaak Hagenezen? Komen ze eigenlijk uit Ameland?
jij hebt echt altijd ergens commentaar op heMeer dan de helft is nep inderdaad, Duindorpers, Zoetermeer, Loosduinen. Dat heeft niks met het begrip Hagenees te maken. Dit is gewoon gemiddeld kermis en kinderdiscovolk.
geniet van het leven!