Fitness Seller

Nieuw Oh Oh Cherso!

Volgens mij heeft jokertje zichzelf teruggezien en snel zijn rare tic weten aan te passen.. jammer.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een mannetjes!! en die matsoe matsoe haha:P ****ing droog met dat vingertje.

dat cameltoe meng

Ik ben wel eens gebeld voor modellen werke enzo

shaking my head

die doos van roos kan ik niet echt enthousiast van worden.

beetje jammer... ik vind het steeds saaier worden, barbie deed maar 1 grappige uitspraak en die ben ik zelfs alweer vergeten

barbie ken nie voetballuh, ze speeld liever met andere balluh! whaha, barbie is funny shit!

die doos van roos kan ik niet echt enthousiast van worden.

beetje jammer... ik vind het steeds saaier worden, barbie deed maar 1 grappige uitspraak en die ben ik zelfs alweer vergeten

Matsoe Matsoe had ook nog wel een leuke:

"Waarom sokken dragen als je geen voeten hebt? Dus waarom een BH dragen als je geen t**ten hebt?"

het word steeds minder erg jm het echte playen in de club blijft uit

Programma wordt steeds minder helaas.

Volgens mij heeft jokertje zichzelf teruggezien en snel zijn rare tic weten aan te passen.. jammer.

Ik denk dat de afleveringen van de zomer allemaal in één keer zijn opgenomen, dumbass.

---------- Toegevoegd om 23:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:47 ----------

Wat me trouwens op valt is dat er enorm veel gasten dit topic checken, ik denk dat de crew stiekem mee kijkt jongens, dus dit is de kans om je te uiten tegenover deze players!

Ik denk dat de afleveringen van de zomer allemaal in één keer zijn opgenomen, dumbass.

Mwa, misschien hebben ze toch al wat beelden gezien, al denk ik dat die close-up opnamen met dat hoofdschudden later zijn genomen. Ik vind er trouwens niet veel meer aan, heb de aflevering van vandaag niet afgekeken, denk dat ik het maar laat zitten.

Mwa, misschien hebben ze toch al wat beelden gezien, al denk ik dat die close-up opnamen met dat hoofdschudden later zijn genomen. Ik vind er trouwens niet veel meer aan, heb de aflevering van vandaag niet afgekeken, denk dat ik het maar laat zitten.

Je moet Jersey Shore ook kijken, niet Oh Oh Cherso.

Wat dacht jij dan, dat ze 10 weken in Cherso zaten.

De karakters in Jersey Shore zijn allemaal een stuk unieker. Barbie uitgezonderd maar die is uniek op een negatieve manier.

In Jersey Shore closen ze tenminste fatsoenlijke moppies, vind dat erg tegenvallen in Oh Oh Cherso.

Als ze dan een mokkel mee naar huis hebben gaan ze opeens sentimenteel doen en janken over hoe gelukkig en blij ze zijn dat ze het persoon in kwestie ontmoet hebben.

Lafjes.

Alleen jokertje en matsoe zijn relaxed.

Bibi blijft hot natuurlijk, al had die nooit aan deze show mee moeten doen met haar breakdowns. **** man zit je op een party bestemming, ga je je zo gedragen.

In Jersey Shore closen ze tenminste fatsoenlijke moppies, vind dat erg tegenvallen in Oh Oh Cherso.

Haha seizoen 1 was helemaal dramatisch, grenadelaunchers, hippo's and elephants voor the situation ;)! Seizoen 2 klaren ze tenminste wel wat mooie dames, that's true!

[quot

Laatst bewerkt:
Het wordt nu wel erg met het naapen van JS. 's Middags even kappertje pakken en naar de gym. Bellen of ze een DJ nodig hebben net als bij Pauly D. Bibi die naar huis wil net als Snooki. Uitspraken waarvan ze willen dat heel het land ze overneemt (GTL, grenade bij JS en plork, pino bij Oh oh Cherso). Een ruzietje op straat. Een kip klaarmaken en uiteindelijk op de grond laten vallen. Meestal met 2 tegelijk moeten werken. Nummers regelen etc etc. Het wordt gewoon irritant. Het is net of je alle JS afleveringen opnieuw ziet maar dan in een hele foute versie.

• Topic Starter Topic Starter
Het wordt nu wel erg met het naapen van JS. 's Middags even kappertje pakken en naar de gym. Bellen of ze een DJ nodig hebben net als bij Pauly D. Bibi die naar huis wil net als Snooki. Uitspraken waarvan ze willen dat heel het land ze overneemt (GTL, grenade bij JS en plork, pino bij Oh oh Cherso). Een ruzietje op straat. Een kip klaarmaken en uiteindelijk op de grond laten vallen. Meestal met 2 tegelijk moeten werken. Nummers regelen etc etc. Het wordt gewoon irritant. Het is net of je alle JS afleveringen opnieuw ziet maar dan in een hele foute versie.

Inderdaad, tis een soort van r*tard-versie van JS.. toch ben ik blij dat ik dit topic gemaakt heb :P

hmm vond de laatste aflevering wel grappig.
niet zo leuk als jersey shore maar toch.

favo is nog steeds matsoe matsoe, jokertje lijkt me nu ook iets chiller.

en bibi :heart:

Terug
Naar boven