xROCKx
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 100
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

die doos van roos kan ik niet echt enthousiast van worden.
beetje jammer... ik vind het steeds saaier worden, barbie deed maar 1 grappige uitspraak en die ben ik zelfs alweer vergeten
Matsoe Matsoe had ook nog wel een leuke:
"Waarom sokken dragen als je geen voeten hebt? Dus waarom een BH dragen als je geen t**ten hebt?"
Volgens mij heeft jokertje zichzelf teruggezien en snel zijn rare tic weten aan te passen.. jammer.
Ik denk dat de afleveringen van de zomer allemaal in één keer zijn opgenomen, dumbass.
Mwa, misschien hebben ze toch al wat beelden gezien, al denk ik dat die close-up opnamen met dat hoofdschudden later zijn genomen. Ik vind er trouwens niet veel meer aan, heb de aflevering van vandaag niet afgekeken, denk dat ik het maar laat zitten.
Ik denk dat de afleveringen van de zomer allemaal in één keer zijn opgenomen, dumbass.
In Jersey Shore closen ze tenminste fatsoenlijke moppies, vind dat erg tegenvallen in Oh Oh Cherso.
! Seizoen 2 klaren ze tenminste wel wat mooie dames, that's true!Het wordt nu wel erg met het naapen van JS. 's Middags even kappertje pakken en naar de gym. Bellen of ze een DJ nodig hebben net als bij Pauly D. Bibi die naar huis wil net als Snooki. Uitspraken waarvan ze willen dat heel het land ze overneemt (GTL, grenade bij JS en plork, pino bij Oh oh Cherso). Een ruzietje op straat. Een kip klaarmaken en uiteindelijk op de grond laten vallen. Meestal met 2 tegelijk moeten werken. Nummers regelen etc etc. Het wordt gewoon irritant. Het is net of je alle JS afleveringen opnieuw ziet maar dan in een hele foute versie.