AndroidHealthClinic

Nieuw Oh Oh Cherso!

Ok wat betreft die voorspellingen... Vreemdgaan + brieven schrijven etc kan niet nagedaan worden want dat is seizoen 2 van JS en was nog niet uit toen dit gefilmd werd ;)... Wat ze wel kunnen gaan doen is uhhh, elkaars chicks afpakken, veel ruzie met elkaar maken, NOG meer lelijke wijven regelen, ECHT vechten ipv beetje tof lopen doen op straat, gevangenis ingaan (best gezellig btw in Chersonissos uit eigen ervaring haha), een jacuzzi kopen en als laatste, anabolen gebruiken :)! Dat zijn mijn voorspellingen!

Ok wat betreft die voorspellingen... Vreemdgaan + brieven schrijven etc kan niet nagedaan worden want dat is seizoen 2 van JS en was nog niet uit toen dit gefilmd werd ;)... Wat ze wel kunnen gaan doen is uhhh, elkaars chicks afpakken, veel ruzie met elkaar maken, NOG meer lelijke wijven regelen, ECHT vechten ipv beetje tof lopen doen op straat, gevangenis ingaan (best gezellig btw in Chersonissos uit eigen ervaring haha), een jacuzzi kopen en als laatste, anabolen gebruiken :)! Dat zijn mijn voorspellingen!

Joker gebruikt toch wel anabolen, hij traint 5 dagen in de week mang!

Volwassen mannen die in alle ernst urenlang lullen over een stel verstandelijk gehandicapten en hun infantiele avonturen :roflol:

Volwassen mannen die in alle ernst urenlang lullen over een stel verstandelijk gehandicapten en hun infantiele avonturen :roflol:

Voor het eerst eens met Klaaswitz (mag ook wel in de krant).
Als je een programma niets vind, dan kun je toch zappen?

Dat zegt m'n moeder ook vaak "Zo hij is een keer op tijd, mag ook wel in de krant!" of "Ja hij nam een keer een taxi met zijn dronken hoofd, mag ook wel in de krant!"

Vanavond bij rtl 4 bij "van der vorst ziet sterren"

In ‘Van Der Vorst Ziet Sterren’ aanstaande vrijdg gaat Peter thuis langs bij Barbie en Jokertje uit het veelbesproken en veelbekeken programma ‘Oh Oh Cherso’. Binnen een paar weken groeiden ze uit tot zeer bekende Nederlanders. Wekelijks kijken er zo’n anderhalf miljoen mensen naar hun ervaringen op party-eiland Chersonissos. Hoe ziet hun leven in Den Haag eruit? Voor het eerst laten de twee populairste karakters uit het programma een camera in hun huizen toe.

begint half 11 uurtje lachen met jokertje en die barbie sl*t

• Topic Starter Topic Starter
Hahaaaaa, nu bij van der vorst ziet sterren: jokertje en barbie :P Jokertje met z'n opklapbed en op z'n kastje stond.. Jajaaa een pot Instant Whey en nog iets :P

jokert met zn whey potten, drumfanfare, opklap bed, aquarium en samurai zwaard en boedha beelden, echt een vette kamer!

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol:

matsoe matsoe is gewoon de volgende premier.

Geef es link van herhaling

Heb gisteren wat herhalingen voorbij zien komen omdat ik een 'jeugdig familielid' even ter logé had en die dat graag wilde zien. Maar serieus man, als je dit kijkt op je 25e, en er ook nog serieuze discussies over kan voeren dan heb je aardig gefaald in het leven.

Zijn er mensen die er serieus een discussie over voeren dan? :roflol:

Ik zat al te kijken. Daar hebben we bb en die gaat daar heel gevat over doen met zo'n roflolletje. De geur van mijn ochtendurine is nog minder voorspelbaar.

Heb gisteren wat herhalingen voorbij zien komen omdat ik een 'jeugdig familielid' even ter logé had en die dat graag wilde zien. Maar serieus man, als je dit kijkt op je 25e, en er ook nog serieuze discussies over kan voeren dan heb je aardig gefaald in het leven.

Het grappige is dat dit soort knuppels in een stad als Den Haag in het normale leven gewoon de marginalen zijn. Voor de boertjes van buuten zijn het echter helden. Is maar wat je gewend bent natuurlijk.

Terug
Naar boven