XXL Nutrition

Nieuw Oh Oh Cherso!

Haha echt he, ook dat dat bad van hun zou zijn, serieus je zit daar met tig man in huis en dat ga jij een bad toe eigenen terwijl er ook bij zijn die op de bank beneden slapen. Ik had der een tik gegeven en die sniper in elkaar gehengst :D:D

ja die sniper had ik met zijn ecto lichaampie al veel eerder in elkaar gemept want een t*fus mong**l is dat zeg

als ik in dat huis zou zitten had ik allang ruzie gezocht met die sniper.

Ja met zn grote bek, en nog denken dat ie breed is ok nog!
Als je ze zielig bezig zag in die gym :D

zo nou indd en die gewichten de t*ring, een wijf pakt nog meer als dat.

maar serieus ik kan die sniper niet uitstaan en dat wijf van em ben ik ook niet zo kapot van, denken allebei dat ze zo super zijn ???

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

met je 115 kilo zou sniper jou liever vermijden :D

maakt niet uit ik zoek hem wel op !!!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Die uitspraak over dat meisje ook van sniper toen: Als die me pijpt maakt ze meteen m'n navel schoon.

Dude... check je FOCKING grote neus zelf eens? Als hij uitademt door z'n neus is het net een bladblazer man, laat me niet lachen.

Sniper is een regelrechte zak, maar Roos.. Och och.. Dat arogante schijtgezicht.. Sorry hoor maar t*ring, die haalt het bloed onder me nagels vandaag. Laatste aflevering niet gezien trouwens.
Jokertje is me lachgas.

Sniper is een regelrechte zak, maar Roos.. Och och.. Dat arogante schijtgezicht.. Sorry hoor maar t*ring, die haalt het bloed onder me nagels vandaag. Laatste aflevering niet gezien trouwens.
Jokertje is me lachgas.
daarom pasen ze prima bij elkaar sniper en roos

Hahahah topserie en dat zie ik nu pas:roflol:

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

Hahaha die joker, wat een kerel :roflol:

goh, die sniper heeft het voor elkaar met ze droomkoe

Die uitspraak over dat meisje ook van sniper toen: Als die me pijpt maakt ze meteen m'n navel schoon.

Dude... check je FOCKING grote neus zelf eens? Als hij uitademt door z'n neus is het net een bladblazer man, laat me niet lachen.

hahahhaha inderdaad, ochja het blijft een gok he.:D

spuit11 :roflol:

Ja dat kon echt niet:D
Geloof het nog steeds niet helemaal. Je gaat toch niet op tv als je 10kg dumbbell presses doet, dat moet toch haast wel in scene gezet zijn???

gast haal die pic gewoon weg anders komt er weer een slot op!!!!!

you make me mad bro

come at me bro

:D

joke
[/QUOTE]

Terug
Naar boven