Fitness Seller

Nieuw Oh Oh Cherso!

Grappige serie, morgen uit nieuwsgierigheid maar weer even kijken:D

Valt me op dat Roos nog niet genoemd is, ze lijkt me (naast Bibi) ook wel de moeite waard ;)

Er komen er dus al minimaal 2 uit Scheveningen, dat hoort dan wel bij Den Haag maar die incestzooi uit Duindorp heeft verder niks met Hagenezen te maken. Zo te zien nog wat halve of hele kampers en een Loosduiner en die Joey komt uit Zoetermeer, de naam Hagenees dus allemaal niet waardig.

Whahaa ja das echt zo hoor! Wat in duindorp word gemaakt, plant zich daar ook weer voor! Ongelooflijke zooi allemaal en die Joey uit Z'meer? Verschrikkelijk, als ik aan 2 steden een t*fus hekel heb, zijn het wel z'meer en r'dam!

En nee mack, ik ben niet jokertje, maar ik train wel net zo zwaar als hem hehe :D

kan iemand me helpen ik kan allerlei niet meer in sorry voor dit gezeik maar heb geen zin om een topic hier over te maken

wat te doen?

kan iemand me helpen ik kan allerlei niet meer in sorry voor dit gezeik maar heb geen zin om een topic hier over te maken

wat te doen?
als jouw was zou ik al een therapeut raadplegen want dit drama kom je niet snel meer te boven :)
ik geraakte derjuist ook niet in wrs is big T verbouwingen aan het doen of is het die trojan virus

als jouw was zou ik al een therapeut raadplegen want dit drama kom je niet snel meer te boven :)
ik geraakte derjuist ook niet in wrs is big T verbouwingen aan het doen of is het die trojan virus
AHAHHa mja ik wacht af

hoe laat begint wereld draait door dan? wil wel kijken vanaaf naar die joker of die weer zo gaat trillen AHAHHHhaa

wat te doen?

ik kan er ook niet meer in :( Ja kan wel maar dan krijg ik een virus en dat wil ik niet

Zullen we samen huilen?

****, geile praat! Das echt hot, vooral tussen mannen met muscles :D

Whahaa ja das echt zo hoor! Wat in duindorp word gemaakt, plant zich daar ook weer voor! Ongelooflijke zooi allemaal en die Joey uit Z'meer? Verschrikkelijk, als ik aan 2 steden een t*fus hekel heb, zijn het wel z'meer en r'dam!

wat is er nou weer mis met rotterdam :roflol:

ik vind den haag heel wat dramatischer... pokkestad met zen overdosis aan stoplichten

wat is er nou weer mis met rotterdam :roflol:

ik vind den haag heel wat dramatischer... pokkestad met zen overdosis aan stoplichten
Houd je klep man, jouw stinkstad staat sowieso op nummer 1 niet geliefde steden, hoor heel weinig mensen altijd klagen over amsterdam/utrecht of den haag

En als dat wel zo is komen ze 9 van de 10 keer uit zwarterdam

Houd je klep man, jouw stinkstad staat sowieso op nummer 1 niet geliefde steden, hoor heel weinig mensen altijd klagen over amsterdam/utrecht of den haag

En als dat wel zo is komen ze 9 van de 10 keer uit zwarterdam

den haag is zo zwaar k*t he ongelooflijk

???

Altijd als ik moet werken in rotterdam ligt alles open :D en zoveel anti's enzo. Verschrikkelijk!
En zoetermeer heeft alleen maar van die k*twijken. Wijk 1 t/m 12, wijk 20, wijk 23. Pfff verschrikkelijk!

What the ****, joey een droge gast? Die gast praat/doet alsof hij een mentale handicap heeft. (of hebt in hun taal)

Wat een pauper serie met pauper volk zeg damn.
Ik zie alleen maar stoer pratende ecto,s en lelijke drama h**ren.

wtf man, die joker gekuurd? daar pas ik 5x in ofzo :roflol:
dit soort mensen heb ik echt een hekel. hebben gewoon niks om trots op te zijn, geen nice body, geen geld alleen profiteren van mams en paps.
Had het laatst met mn roemeense sletjes over zulke jongens, die lachen ze altijd uit als die jongens vragen "you like my body" hahahaha they only like buffe broeders :roflol: k*t nederlandse wijfen

Terug
Naar boven