jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
hhaha nice zeker kijken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er komen er dus al minimaal 2 uit Scheveningen, dat hoort dan wel bij Den Haag maar die incestzooi uit Duindorp heeft verder niks met Hagenezen te maken. Zo te zien nog wat halve of hele kampers en een Loosduiner en die Joey komt uit Zoetermeer, de naam Hagenees dus allemaal niet waardig.

als jouw was zou ik al een therapeut raadplegen want dit drama kom je niet snel meer te bovenkan iemand me helpen ik kan allerlei niet meer in sorry voor dit gezeik maar heb geen zin om een topic hier over te maken
wat te doen?

AHAHHa mja ik wacht afals jouw was zou ik al een therapeut raadplegen want dit drama kom je niet snel meer te boven
ik geraakte derjuist ook niet in wrs is big T verbouwingen aan het doen of is het die trojan virus
kan iemand me helpen ik kan allerlei niet meer in sorry voor dit gezeik maar heb geen zin om een topic hier over te maken
wat te doen?
Ja kan wel maar dan krijg ik een virus en dat wil ik nietja schat ik kan in dit topic komen omdat ik een aboo hier op heb en via gerbruiker cpik kan er ook niet meer inJa kan wel maar dan krijg ik een virus en dat wil ik niet
Zullen we samen huilen?

duim in de kontja schat ik kan in dit topic komen omdat ik een aboo hier op heb en via gerbruiker cp
kom maar langs schatje gaan we same uithuile en mischien wat meer![]()
Whahaa ja das echt zo hoor! Wat in duindorp word gemaakt, plant zich daar ook weer voor! Ongelooflijke zooi allemaal en die Joey uit Z'meer? Verschrikkelijk, als ik aan 2 steden een t*fus hekel heb, zijn het wel z'meer en r'dam!

Houd je klep man, jouw stinkstad staat sowieso op nummer 1 niet geliefde steden, hoor heel weinig mensen altijd klagen over amsterdam/utrecht of den haagwat is er nou weer mis met rotterdam
ik vind den haag heel wat dramatischer... pokkestad met zen overdosis aan stoplichten
Houd je klep man, jouw stinkstad staat sowieso op nummer 1 niet geliefde steden, hoor heel weinig mensen altijd klagen over amsterdam/utrecht of den haag
En als dat wel zo is komen ze 9 van de 10 keer uit zwarterdam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
k*t nederlandse wijfenWeet iemand hoe dat nummer heet op 3:46
http://www.youtube.com/watch?v=V5XROakW1Yw&feature=related