dus je bent 5 keer kleiner als joker? ahahahhahhh
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus je bent 5 keer kleiner als joker? ahahahhahhh

wtf man, die joker gekuurd? daar pas ik 5x in ofzo![]()
dit soort mensen heb ik echt een hekel. hebben gewoon niks om trots op te zijn, geen nice body, geen geld alleen profiteren van mams en paps.
Had het laatst met mn roemeense sletjes over zulke jongens, die lachen ze altijd uit als die jongens vragen "you like my body" hahahaha they only like buffe broedersk*t nederlandse wijfen
wtf man, die joker gekuurd? daar pas ik 5x in ofzo![]()
dit soort mensen heb ik echt een hekel. hebben gewoon niks om trots op te zijn, geen nice body, geen geld alleen profiteren van mams en paps.
Had het laatst met mn roemeense sletjes over zulke jongens, die lachen ze altijd uit als die jongens vragen "you like my body" hahahaha they only like buffe broedersk*t nederlandse wijfen
Altijd als ik moet werken in rotterdam ligt alles openen zoveel anti's enzo. Verschrikkelijk!
En zoetermeer heeft alleen maar van die k*twijken. Wijk 1 t/m 12, wijk 20, wijk 23. Pfff verschrikkelijk!
Weet iemand hoe dat nummer heet op 3:46
http://www.youtube.com/watch?v=V5XROakW1Yw&feature=related

5x past hij in mij
grapjas 
Die sniper: Als ik mezelf een cijfer moest geven zou het een 9 zijn, omdat ik toch nog redelijk bescheiden ben
geniaal programma![]()

hmm die brunette zou ik hitte, maar heb al een relatie met snoesje, moeten alleen even wachten tot we getrouwd zijn voor we kunnen hitten

Bibi heeft ook een vriendje, maar als ze zegt dat ze niet vreemdgaat, kijkt ze later toch een beetje schuin omhoog![]()
de 1e keer deed ik dat ook 
Bibi heeft ook een vriendje, maar als ze zegt dat ze niet vreemdgaat, kijkt ze later toch een beetje schuin omhoog![]()

Want daar kan Sterretje wel een kunstje op (op welke niet)
Morgen 10 uur, rtl 5.Haha grappige serie, wanneer is de 2de aflevering? :d