MuscleMeat

Nieuw Oh Oh Cherso!

wtf man, die joker gekuurd? daar pas ik 5x in ofzo :roflol:
dit soort mensen heb ik echt een hekel. hebben gewoon niks om trots op te zijn, geen nice body, geen geld alleen profiteren van mams en paps.
Had het laatst met mn roemeense sletjes over zulke jongens, die lachen ze altijd uit als die jongens vragen "you like my body" hahahaha they only like buffe broeders :roflol: k*t nederlandse wijfen

Goede instelling.

rustig jongens ik zet even iets recht en gelijk zo veel karma ahahahahahhahaAHHAHAAHah

wtf man, die joker gekuurd? daar pas ik 5x in ofzo :roflol:
dit soort mensen heb ik echt een hekel. hebben gewoon niks om trots op te zijn, geen nice body, geen geld alleen profiteren van mams en paps.
Had het laatst met mn roemeense sletjes over zulke jongens, die lachen ze altijd uit als die jongens vragen "you like my body" hahahaha they only like buffe broeders :roflol: k*t nederlandse wijfen

+1 die gasten kun je toch gewoon niet serieus nemen haha als je zo dun ben en dan nog denken dat je ****ing beest ben.

Altijd als ik moet werken in rotterdam ligt alles open :D en zoveel anti's enzo. Verschrikkelijk!
En zoetermeer heeft alleen maar van die k*twijken. Wijk 1 t/m 12, wijk 20, wijk 23. Pfff verschrikkelijk!

zoetermeer vind ik ook 7x niks

maar ik had dat juist in Den Haag... ff van de ene naar de andere kant is op papier best te doen maar door al die stoplichten deed je er gewoon een uur over... + altijd dikke file sochtends als je Den Haag in wil...

mijn dorp is het niet

Die sniper: Als ik mezelf een cijfer moest geven zou het een 9 zijn, omdat ik toch nog redelijk bescheiden ben:roflol:
geniaal programma:D

hmm die brunette zou ik hitte, maar heb al een relatie met snoesje, moeten alleen even wachten tot we getrouwd zijn voor we kunnen hitten

Productieleiders weten wat ze doen, voorspelbare banaliteit maar toch wil ik steeds meer het vervolg zien.

Ehyo iedereen ! Barbiehoer is bij nl3 DWDD met Jokert en Snipert. Ze snapt geen enkel grapje en ze zit alleen maar met de rest, ze letten allemaal niet op omdat ze er niks van snappen.

Edit ik ze Sterretje ook

Laatst bewerkt:
Heeee? Nee dat doet ze toch in die serie :D
Hij wil Bibi hitten, maar pas als ze getrouwd is, maar zij zegt ook niet vreemd te gaan, en daarna kijkt ze echt zo schuin omhoog. Alsof ze daarmee zegt, yeah right, ik op Cherso en niet vreemd gaan :rolleyes:

Ff serieus, ik kan Mish gerust laten gaan, okee ze is ook bijna 31.
Maar dan nog, vorig jaar is ze ook gewoon paar dagen alleen naar Italie gegaan naar vriendinnen. Maar als je zo'n jonge snol hebt, die laat je toch van je lang-zal-ze-leven niet weg laten gaan naar zo'n zeden-oord :eek: Want daar kan Sterretje wel een kunstje op (op welke niet)

Trouwens, tis niet Chersonissos hè, Barbie en Joker gaan naar Serchonissos :D

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

Hahaha, ze weten echt totaal niet waar het over gaat. Ze denken alleen maar 'patat en neuheuken! Tra lala lala!'

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Ondertussen neemt Sniper een slok van zijn glas en denkt 'GATVERDAMME! Hoe heet deze alcoholloze drank?!?! Wat..? Wa-ter? Nee, niks voor mij, sorry!'

wat een vertoning weer.... @dwdd

Haha grappige serie, wanneer is de 2de aflevering? :d

Terug
Naar boven