JMT
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen 10 uur, rtl 5.
zullen jullie belgen wel niet hebben
[Afbeelding niet meer beschikbaar]CONFUSION!!!!!!!!!!!!!
Met zonder jas naar buiten?!?!?!?? wtffffffffffffffff
Iemand toevallig linkje van DWDD vandaag vanaf youtube ?
Op uitzendinggemist staat hij er nog niet.
Houd je klep man, jouw stinkstad staat sowieso op nummer 1 niet geliefde steden, hoor heel weinig mensen altijd klagen over amsterdam/utrecht of den haag
En als dat wel zo is komen ze 9 van de 10 keer uit zwarterdam

CONFUSION!!!!!!!!!!!!!
Met zonder jas naar buiten?!?!?!?? wtffffffffffffffff
. Dit geld ook voor die gasten uit deze serie.Ik vond Hagenezen al het k*tste volk van Nederland en dit programma bewijst dat ook.
Ik ben zelf ook Hagenees en wat je ervan op tv ziet IS ook gewoon bagger, zelfs wij geven dat onderling toe! Maar dat grootsheids gedrag van ze dat Hagenezen de gekste zijn... Zegt iedereen dat niet over zijn eigen stad of dorp? Dus nee hoor, wij zijn niet de gekste!

DEN HAAG - RTL breekt alle televisierecords met de nazomerhit ‘oh oh Cherso’. RTL5 heeft een groep vrolijke Scheveningse jongens en meisjes in een luxe Griekse villa gemikt: en maar tegen elkaar oprijen en drinken natuurlijk. Dik lachen?
“Dit zijn helemaal geen Hagenezen”, buldert échte Hagenees Henk Bres, “Ik ben trots op mijn stad en die wordt nu belachelijk gemaakt door een stel randdebielen. Het is een schande. Echte Hagenezen, pleur op! Eén komt uit Scheveningen en een ander uit de buurt van Rotterdam. Hoe ik dat weet? Die ene gozer met die tattoo’s van sterren zegt: ‘wil je mijn derde ster zien? Dat zou een Hagenees nóóit zeggen, want die weet wat die derde ster is. Klopt, geen enkele hagenees wil die reet van hem zienEn dat blonde wijf dat zegt dat ze frikadellen en kroketten lust, maar géén vlees eet. Dat is geen Hagenees, kom nou!”
Henk Bres mag ‘heel erg pissig’ zijn over Oh oh Cherso, wie minder liefde voelt voor de stad der steden kan het programma zomaar komisch vinden. De hoofdpersonen kennen god noch gebod en praten heel erg Haags-of doen net alsof, naar de mening van Henk Bres.
(bron:de posthoorn)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video.video.0.html?&kalender=1284034757&tx_ttnews[tt_news]=17474&cHash=c05cda8b64487a0d7c011ffe12c75331weet er iemand waar ik de aflevering kan bekijken van gisteren ? thx