Fitness Seller

Nieuw Oh Oh Cherso!

Ook gezien net @ DWDD. Wat een trieste bedoening is het toch ook, hersenloze bende.

SeriousBusiness.jpg

hahahaha :roflol: 5x past hij in mij :D grapjas :p

haha, zitten blijkbaar niet alleen maar mong*len in de serie, sommige posten ook hier op het forum. Maar geweldig, de lachspieren worden weer goed getraind met deze afleveringen. Moet toch ook kunnen niet altijd goede programma's met zogenaamde inhoud. Altijd het nieuws met weer een mislukte kabinetsformatie begint ook te vervelen.

Iemand toevallig linkje van DWDD vandaag vanaf youtube ?

Op uitzendinggemist staat hij er nog niet.

Houd je klep man, jouw stinkstad staat sowieso op nummer 1 niet geliefde steden, hoor heel weinig mensen altijd klagen over amsterdam/utrecht of den haag

En als dat wel zo is komen ze 9 van de 10 keer uit zwarterdam

:roflol:

Zijn allebei mindere steden. Amsterdam ftw!

OT: Dalijk even DWDD kijken, zag al voorstukje dat jokertje weer met ze hoofd praat.

Trouwens, het is om half 10 vanavond hè ;) Niet 10u.

Ik vond Hagenezen al het k*tste volk van Nederland en dit programma bewijst dat ook.

DEN HAAG - RTL breekt alle televisierecords met de nazomerhit ‘oh oh Cherso’. RTL5 heeft een groep vrolijke Scheveningse jongens en meisjes in een luxe Griekse villa gemikt: en maar tegen elkaar oprijen en drinken natuurlijk. Dik lachen?
“Dit zijn helemaal geen Hagenezen”, buldert échte Hagenees Henk Bres, “Ik ben trots op mijn stad en die wordt nu belachelijk gemaakt door een stel randdebielen. Het is een schande. Echte Hagenezen, pleur op! Eén komt uit Scheveningen en een ander uit de buurt van Rotterdam. Hoe ik dat weet? Die ene gozer met die tattoo’s van sterren zegt: ‘wil je mijn derde ster zien? Dat zou een Hagenees nóóit zeggen, want die weet wat die derde ster is. En dat blonde wijf dat zegt dat ze frikadellen en kroketten lust, maar géén vlees eet. Dat is geen Hagenees, kom nou!”
Henk Bres mag ‘heel erg pissig’ zijn over Oh oh Cherso, wie minder liefde voelt voor de stad der steden kan het programma zomaar komisch vinden. De hoofdpersonen kennen god noch gebod en praten heel erg Haags-of doen net alsof, naar de mening van Henk Bres.

(bron:de posthoorn)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik weet wel zeker dat deze randdebielen niet de doorsnee Hagenezen zijn. Tijdje in Rotterdam gewerkt en ook vaak in Den Haag geweest en tuurlijk lopen deze figuren rond (helaas). Ik kom zelf uit Sittard (limburg) en kan ik hier ook zo'n paar figuren op tv laten zien. Sittard en de meeste inwoners zouden zich kapot schamen voor die gasten. En de rest van Nederland zal waarschijnlijk denken dat heel Sittard debiel is, mooi he die beeldvorming via de media. Bijvoorbeeld uit bepaalde pauperwijken in Sittard en dan ook nog met zo'n overdreven zangerig (bijna onverstaanbaar accent). Nou dan heb je wel het beste van twee werelden:D. Dit geld ook voor die gasten uit deze serie.

Ik vond Hagenezen al het k*tste volk van Nederland en dit programma bewijst dat ook.

Ik ben zelf ook Hagenees en wat je ervan op tv ziet IS ook gewoon bagger, zelfs wij geven dat onderling toe! Maar dat grootsheids gedrag van ze dat Hagenezen de gekste zijn... Zegt iedereen dat niet over zijn eigen stad of dorp? Dus nee hoor, wij zijn niet de gekste!

Ik ben zelf ook Hagenees en wat je ervan op tv ziet IS ook gewoon bagger, zelfs wij geven dat onderling toe! Maar dat grootsheids gedrag van ze dat Hagenezen de gekste zijn... Zegt iedereen dat niet over zijn eigen stad of dorp? Dus nee hoor, wij zijn niet de gekste!

eindhoven de gekste:P

weet er iemand waar ik de aflevering kan bekijken van gisteren ? thx

DEN HAAG - RTL breekt alle televisierecords met de nazomerhit ‘oh oh Cherso’. RTL5 heeft een groep vrolijke Scheveningse jongens en meisjes in een luxe Griekse villa gemikt: en maar tegen elkaar oprijen en drinken natuurlijk. Dik lachen?
“Dit zijn helemaal geen Hagenezen”, buldert échte Hagenees Henk Bres, “Ik ben trots op mijn stad en die wordt nu belachelijk gemaakt door een stel randdebielen. Het is een schande. Echte Hagenezen, pleur op! Eén komt uit Scheveningen en een ander uit de buurt van Rotterdam. Hoe ik dat weet? Die ene gozer met die tattoo’s van sterren zegt: ‘wil je mijn derde ster zien? Dat zou een Hagenees nóóit zeggen, want die weet wat die derde ster is. Klopt, geen enkele hagenees wil die reet van hem zien :D En dat blonde wijf dat zegt dat ze frikadellen en kroketten lust, maar géén vlees eet. Dat is geen Hagenees, kom nou!”
Henk Bres mag ‘heel erg pissig’ zijn over Oh oh Cherso, wie minder liefde voelt voor de stad der steden kan het programma zomaar komisch vinden. De hoofdpersonen kennen god noch gebod en praten heel erg Haags-of doen net alsof, naar de mening van Henk Bres.

(bron:de posthoorn)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is ook zo, net als dat die Vincent (sniper) zegt dat een broodje ei met ui de mooiste zin is. fl**ker op, als een niet-hagenees in Den Haag komt zeggen ze dat alleen maar en daar worden Hagenezen GEK van! Net als dat je als Nederlander in het buitenland loopt en Nederland kennen ze daar niet, maar Amsterdam wel! En ze kunnen uiteraard geen Nederlands, maar 'tachtig, prachtig en allemachtig' kunnen ze wel allemaal zeggen.

:roflol: Wat een vertoning bij de DWDD

Je kan zeggen wat je wilt, maar ik lach me wel kapot :D

Terug
Naar boven