AndroidHealthClinic

Old Mc Donald's has some shops hi-ha hi-ha-ho

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Ik zat net op de site van mc donald's en zag dat er in een big mac
maar liefst 30 gram eiwitten zit! Ideaal om na de training gaat te eten
dus als je bulkt, of toch maar niet?

In elk (zuiver) vlees zit ongeveer 20 gram eiwitten per honderd gram. Zowat elke zelfgekookte maaltijd bevat al meer dan 30 gram eiwit. Daarbij komt nog al dat verzadigd vet en simpele koolhydraten, ook niet echt ideaal. Het vet vertraagt nog eens de opname van de eiwitten, dus een post workout shake ga je er niet mee vervangen :D .

Wat gegevens :

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Bron : www.nutritiondata.com

Als je ecto bent kan je in bulk zeker dagelijks eens bij mcdonalds gaan eten ja

Dat wel, maar het ging over na de training :D . En tjah, je kan natuurlijk eten wat je wil, maar 't gaat niet alleen om vetpercentage ed, er is ook zoiets als gezondheid :) .

1 uur na je post workoutshake kun je zoeits goed nemen in de bulk. Doe ik ook regelmatig of soms ook pizza of pannekoek. Maar de bedoeling van zo'n maaltijd is dat de gi vrij gemiddeld moet zijn (niet te laag en niet te hoog).
De eerste 1,5-2 uur na je training is de meest gunstige tijd om voedsel binnen te nemen

de gi is enkel nuttig wanneer je spreekt over 1 product, aangezien een big mac verschillende producten bevat zoals het broodje, de saus, de burger, evt. kaas is de gi tamelijk nutteloos.

Hieruit blijkt dat soulreaver een gezonden jongen is en nooit bij mcdonalds komt want tussen een big mac ligt natuurlijk geen kaas ;)

Hieruit blijkt dat soulreaver een gezonde jongen is en nooit bij mcdonalds komt want tussen een big mac ligt natuurlijk geen kaas ;)

Er ligt zelfs sla op :) .

Anyway, als eerste echte maaltijd na je training kan het natuurlijk, maar dan kom je er toch met 1 big mac niet. 24 gram eiwitten is niet echt indrukwekkend. En als je er 2-3 binnen moet proppen zit je met 1 maaltijd al aan je vetconsumptie van die dag.

Voor een junkdag, ok, maar laten we het nu ook niet te gortig maken :D .

neem alle burgers van de mac altijd zonder mayo zal ook wel schelen denk k

Moen zei:
Hieruit blijkt dat soulreaver een gezonde jongen is en nooit bij mcdonalds komt want tussen een big mac ligt natuurlijk geen kaas ;)

Zelden, als ik dan toch op me junkdag aan de burgers ga, dan liever de burger king en dan 4 cheesburgers ofsow :) die schoenzooltjes van de mac vullen niet, heb er eens 11 op.

een paar dagen terug had ik na het trainen 2 bigmac's en 1 mcchicken op.
dat is dus bijna 90 gram!!! lucky me! :D

ben er nou wel ff klaar mee moet ik zeggen bweehhh

******KNIPP*******

DUBBEL

ik krijg helemaal honger nu ik deed lees en ik ga nu naar de mac. 1 french fries met 2 bakjes saus, 6 kip nuggets en een hamburger. Ik ben er al weken niet geweest dus het moet kunnen vandaag :D

soulreaver zei:
Zelden, als ik dan toch op me junkdag aan de burgers ga, dan liever de burger king en dan 4 cheesburgers ofsow :) die schoenzooltjes van de mac vullen niet, heb er eens 11 op.

Yeah dit is het werk

Holy shit!!!! ruim 1000 kcal voor 1 burger :eek:

soulreaver zei:

Ik ga ook voor de Burger King. En dan voor die triple xxx burgers of hoe ze ook mogen heten :). Stuk of 3 daarvan, paar kipvleugels en ik kan er weer 2 uur tegenaan :)

Terug
Naar boven