MuscleMeat

Old School training filmpje (Lee Haney, Gary Strydom, Rich Gaspari, Mike Quinn enz)

mens_tank

Novice
Waardering
0
LOL ik blijf even bezig met filmpjes uploaden Je ziet hierbij profs als Lee Haney, Rich Gaspari, Gary Strydom enz hierbij trainen en praten over hun training etc.

Erg leuk om die oude rotten nog eens terug te zien in hun gloriedagen!

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Naaahhh niemand een reactie???

vet man !!

ee kga downe thnx

1 woord: PRACHTIG!!!! vergeleken met die gasten van nu is dit 1000 x beter.
is voor het eerst dat ik lee haney zie trainen. is er niet een hele film te krijgen?

:cool: Thanks bro this is godlike!!
En idd een stuk beter als die Cutlers van nu. ;) (haalt ander topic aan)

• Topic Starter Topic Starter
konijn1984 zei:
1 woord: PRACHTIG!!!! vergeleken met die gasten van nu is dit 1000 x beter.
is voor het eerst dat ik lee haney zie trainen. is er niet een hele film te krijgen?

Ik heb de Lee Haney Mr Olympia workout video op de pc staan. Is wel grappig om te zien. Zie je hem ook zo vertellen dat hij geen steroiden gebruikt, maar "Weider's Dynamic Muscle Builder" :p

hahaha ja ik heb die video ook echt grappig ..caspari zei ook in zon filmpie zoiets wel grappig om te horen...

We are really sorry, but you have downloaded 6541 KB in one hour. In order to finance this webspace, downloads just HAVE to be limited for free-users.
This file would exceed your download-limit. Please wait or support us by getting a PREMIUM-Account. It is just a one-time fee and you will have access instantly.
If you did not download anything at all and you still get this message, you are using a (transparent) proxy-server. Please see our FAQ.

Stelletjes k*tzakken daar bij rapid share :mad:

partysander zei:
vervelend voor je:( ik heb m wel gedownload en kan je vertellen dat het absolut de moeite waard is, 20 minuten heerlijke actie van old-school bb-ers. echt jammer dat je m nog niet kan bekijken zeg :haha:

Was een mooie tijd, begon toen zelf net te trainen :), heb gasten als Lee Haney, Rich
Gaspari, Robbie Robinson en Berry de Mey ooit ook allemaal gezien tijdens gastoptredens :cool: ......Fantastisch :thumbs:

Maar vergeet niet, die gasten deden niet veel onder voor de toppers van nu ;) .....
en groeiden nog gewoon op de supp's van Weider :D :evil2:

Sport2000 zei:
vervelend voor je:( ik heb m wel gedownload en kan je vertellen dat het absolut de moeite waard is, 20 minuten heerlijke actie van old-school bb-ers. echt jammer dat je m nog niet kan bekijken zeg :haha:

Hij is al aan het downloaden.... bedankt voor je medeleven. :D

mooi filmpje!! Heb je nog meer in de aanbieding?

LOL, daar zullen we niet achter komen.

mens_tank
Banned

:P

partysander zei:

had er gister ook al last van, in het vervolg bekijk ik eerst even welke ik download, verw8 hier toch meer dan van het fimpje van David henry :p (ook leuk filmpje trouwens)

daar issie heen;

[Link niet meer beschikbaar]

Maxwell zei:
had er gister ook al last van, in het vervolg bekijk ik eerst even welke ik download, verw8 hier toch meer dan van het fimpje van David henry :p (ook leuk filmpje trouwens)

Precies. Ik had ook eerste de 'verkeerde' gedownload. Maarja heb nu de 'goede' ook binnen. Nog ff tijd vrijmaken om te kijken, dan ben ik helemaal tevreden :D

sanniejj zei:
LOL, daar zullen we niet achter komen.

mens_tank
Banned

:P
Jammer. Die filmpjes hiero waren wel relaxed.

Terug
Naar boven