MuscleMeat

Olie-water mix & spuiten

kickboxtony

Cool Novice
Waardering
0
Kun je olie en water opgeloste as gewoon in 1 spuit doen? Zo nee wat is daar de reden voor? Ik bedoel wat maakt het uit dat het spul bovenop elkaar drijft, als het er maar in gaat?

Wat is de beste manier om de dagen na de injectie zo pijnloos mogelijk te laten zijn? Ik had 400mg EQ gezet paar dagen geleden en ik voel het nu nog!

EQ mag je niet voelen zo'n tijd na injecteren.

Je zal misschien een zenuw hebben geraakt bro, geen probleem.

Water en olie kán in één spuit alleen heb je soms kans dat je het verschil niet ziet tussen een luchtbel een een water-in-olie-bel. HEt wordt een beetje een troebel verhaal in je spuit, weet ik uit eigen ervaring.

Mn eerste kuur had ik de spuiten laten zetten, en degene deed ook alles bij elkaar en ik heb er toch wel last van gehad daarna.
mzzl

• Topic Starter Topic Starter
Ik had het vandaag bij elkaar gedaan in 1 spuit en ging verder goed hoor. Geen probleem. Even iets langer tikken tot ik zeker wist dat de lucht eruit was en al die kleine puntjes die je dan ziet weet ik wel dat het water in olie is want die bewegen niet. Lucht belletjes bewegen (naar boven). Scheelde mooi een injectie.
Heb al die tips gevolgd om het injecteren beter te laten verlopen en ik heb het idee dat ut werkt want het is inmiddels 4 uur geleden en ik voel nog niks.

Oh het kan ook prima :D

Ik heb ervring met Winstrol en Primo in één spuit maar dat raadt ik niet echt aan, de smurrie die je ervan krijgt is afstotelijk.

Toch goed punt van de water- danwel luchtbellen... Mijn ervaring is dat luchtbellen ook niet altijd makkelijk naar boven dwarrelen.

Ik zou het niet doen. Bovendien, het maximum aantal milliliters is ook zo bereikt. Soms heb je juist minder last als je gewoon twee prikken zet ipv een te grote.

Terug
Naar boven