XXL Nutrition

Olympia Athlete's Meeting

:D

Wat een enorm smalle onderarmen van Wolf trouwens, mag hopen dat het aan de foto ligt.

Goedenmorgen body-mindbuilders.

Roelly heeft zelfs dwarsstrepen op zijn kaaklijn.
Ik denk dat dat genoeg zegt.
Roelly is er klaar voor !!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat dere 24 inch guns mind is blown

n2bz42.jpg

ff optopic jongens, wie heeft er een goede link voor mij voor de under armour shirtjes die ze aan hebben.
Ik heb wel een paar, maar dat zijn stretch shirtjes, wil ze ook wat ruimer hebben.

Thx.

ff optopic jongens, wie heeft er een goede link voor mij voor de under armour shirtjes die ze aan hebben.
Ik heb wel een paar, maar dat zijn stretch shirtjes, wil ze ook wat ruimer hebben.

Thx.

;)
http://www.perrysport.nl/index.asp (zoeken op under armour)

uit de vs bestellen is wel goedkoper..

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Kai heeft wel een bolle opgeblazen kop gekregen...

roelly & dexter zien er heel scherp uit in hun gezicht, maar kan mss ook mede door de huidskleur komen? (no joke or offence) jay vind ik er niet zo scherp uitzien tbh

say whaat

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

en wtf? of slechte fotograaf :p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

don't forget teh cookies!

oh hai

Als ik het gezicht van Kai zie dan vraag ik me af hoe droog hij staat. Kijk naar Dexter en Roelly, daar kun je aan het gezicht zien dat ze er ripped bij staan. Ik vrees het ergste voor Kai.

Kai heeft altijd een bloated kop.

Waar zie jij de logica? Ik vraag me af hoe droog Kai erbij staat. Ik zeg nergens dat het niet kan omdat hij een dikke kop heeft.
En een ingevallen kop is hierbij geen indicatie hoe droog Dexter en Roelly erbij staan? Dexter staat er bekend om en Roelly staat volgens mij er ook messcherp bij. :rolleyes:

Als ik het gezicht van Kai zie dan vraag ik me af hoe droog hij staat. Kijk naar Dexter en Roelly, daar kun je aan het gezicht zien dat ze er ripped bij staan. Ik vrees het ergste voor Kai.

pas op, als je deze http://i51.tinypic.com/n2bz42.jpg foto van kai ziet, zie je toch wel wat aflijning en ingevallen kaken, plus als je zijn vorige pics beziet, ziej e dat hij al goed droog stond en toch bolle kaken blijft behouden

ne6wk8.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

die bicep is sick:P

Terug
Naar boven