MuscleMeat

Olympia Athlete's Meeting

wordt echt mooie wedstrijd dit jaar...

dank je flash

hier zat ik op te wachten

Ik mis RUUUUUUUUUHHHLLL:mad::(

t*ring kai weegt 128 kilo is this real life?

Kai Greene is zo te horen nog niet begonnen met carbloaden? :D (of hij is moe ofzo?:P)

press conference is nu bezig, we kunnen snel genoeg the vid verwachten

hold on bitchesssss

close your eyes als Wolf praat tijdens de meeting, lijkt wel arnold :p

Denk dat Jay zwaar onderschat wordt, hij heeft lang geen pics gereleased, ben zeer benieuwd

Volgens BB.com is de persconf. gedaan nu gaan ze naar meet and greet.
Dus veronderstel ik dat RX/MD het spoedig gaan posten

Ben benieuwd hoe Kai zijn gut eruit ziet op het podium. Zijn gut zie je zelfs door al zijn lagen kleding incl trui heen :o Ook benieuwd naar Freeman, 287 pounds of beef :cool: (ja heeft een wat langer frame als de meeste maar wel een enorm strakke middel)

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Volgens BB.com is de persconf. gedaan nu gaan ze naar meet and greet.
Dus veronderstel ik dat RX/MD het spoedig gaan posten

Ik hoop het, alle ingrediënten voor een mooie O zijn er iig :D

Dennis Wolf. Ben echt benieuwd hoe hij het gaat doen deze dagen. In de nieuwe MD (met Roelly op de cover!) raadt Shawn Ray hem aan deze Olympia te laten schieten om op de Arnold Classic terug te komen. Op de NY Pro had hij volgens Ray geluk om op de 3e plaats te eindigen. De journalisten plaatste hem zo rond de 5e en 6e plaats met zo'n beetje dezelfde (slechte) shape als op de Olympia van 2009. Als hij dit jaar weer hard op z'n bek gaat dan kan het wel eens afgelopen met hem zijn.

Kerel die bult heeft Dennis wolf al heel lang, dus kennelijk volgen sommige mensen hier bodybuilding niet goed.
En dexter staat er ripped bij, droger als roelly denk ik zo.
Maargoed we gaan het zien zaterdag

Terug
Naar boven