MuscleMeat

Olympische Spelen 2012 Londen

Churandy met gemak naar de finale.

die rel bij frankrijk-spanje :roflol: heel subtiel die klap

mart smeets weer ****ing irritant en neerbuigend naar die bokster

• Topic Starter Topic Starter
Wat een amateuristisch gepruts bij het hoogspringen joh

Ik denk dat er zoveel mensen van de wereld bevolking zijn die nog nooit hebben gezwommen. Iedereen rent wel is en kan het trainen ook want je heb er eigenlijk niks voor nodig. In zwemmen kom je ook geen arme landen tegen waar toch de sterkere mensen vandaan komen. Dus ik vind de 800m zeker knapper.

het is natuurlijk ook raar dat er in zwemmen onbekende 15 jarige meisjes kunnen winnen. Dat is ook gewoon onmogelijk in de atletiek.

Martina heeft dan wel niks gewonnen maar 6e op de Olympische finale 100m vind ik ook 100 malen beter dan het goud op windsurfen.

Hoezo komen uit de armere landen de sterkste mensen? Het zwemmen zal nooit worden gedomineerd door negroide mensen omdat deze in het nadeel zijn door hun grotere botdichtheid, uitzonderingen daargelaten.

Dat het opmerkelijk is dat een 15 jarige goud kan winnen geeft niet aan dat de sport klein of amateuristisch is, zoals jij het doet overkomen. Er zijn zo veel jonge sporters, en zwemmen blijft natuurlijk ook een erg technische sport. Ik geloof dat Martina Hingis al op haar 16e bij de absolute top behoorde bij het tennis,wimbledon won en Pele op zijn 17e wereldkampioen werd in het voetbal,
niet de kleinste sporten.

Martina gaat het deze keer moeilijk krijgen om tweede te worden achter Bolt. Blake gaat net wat sneller zijn denk ik. Maar brons zou ook mooi zijn.

Nederland inmiddels 10de in de medal ranking. Zal niet zo blijven omdat Australie er achter staat maar ondanks een wat haperend begin komt de doelstelling van 17 medailles toch weer in zicht.

Wordt wel tijd dat er in Nederland een beter topsportbeleid komt. De Britten kunnen teren op gelden uit de National Lottery pot en in Nederland draagt de Lotto ook behoorlijk bij aan topsport maar het kan qua ondersteuning nog wel een stuk beter.

Roeien maar ook zwemmen moet in de breedte veel meer kanshebbers voor medailles kunnen opleveren. In de kleinere sporten zoals schieten en boogschieten valt ook wel wat te halen als je de prestaties van twee individuele sporters op deze OS zag.

Dat gaat denk ik steeds moeilijker worden. Zolang op basisscholen nog niet eens gediplomeerde gymleraren voor de klas staan om kinderen te enthousiasmeren voor sporten en zelfs het schoolzwemmen niet meer bestaat wordt het steeds moeilijker om uit die 16 miljoen mensen genoeg toppers te kweken om op de 10e plaats terecht te komen. Dit terwijl andere landen de jeugd wel stimuleren (of eigenlijk gewoon pushen) om de top te halen.

mart smeets weer ****ing irritant en neerbuigend naar die bokster
Om eerlijk te zijn vond ik dat geen probleem ,
ze zat eergisteren bij RTL4 (De spelen) en toen elke keer als ze aan het woord kwam of de kans kreeg dan begon het over boksen te praten ,

en ook al probeerde de anderen gasten over iets ander te praten kwam dat wicht weer met haar boksen en hoe ZIJ het olympisch heeft gemaakt , Yeaa richt , een aandeel meer NIET!
DUS,,, dat wou ik ff kwijt........:p

We gaan bij het BMX ook nog wel wat pakken denk ik

minstens zilver lijkt me beetje erg opportunistisch.
Blake liep gister 20.01 terwijl die de laatste 50m zowat stilstond

Ik wacht eigenlijk tot Bolt races achteruit gaat rennen, en winnen.

---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 15:10 ----------

Hoe kan je trouwens een paard leren te dansen en zijn benen op te tillen zoals jij wilt :roflol: teh ****

Snap er ook geen k*t van, als ik denk dat was mooi hoor je die commentator "oeh foutje". Als ik denk jesus wat slecht zegt die "mooi gedaan"

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Eelco moet zich beter ontwikkelen op de discus. Dat was echt bagger.

Hoppa Van Gendt in totaal 1e (1-2-4) V/D Biezen in totaal ook eerste (1-1-1). allebei door naar de halve finale's dus.
van Gorkum laatste. maarja die heeft 4 maanden geleden nog in coma gelegen dus die was sowieso nog niet 100%

Laatst bewerkt:
We zijn goed in zilver halen bij Hippische sport :D

Terug
Naar boven