- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jup, vette sport ook bmx. maar ik vind mx (motocross) toch nog net wat vetter.Mensen, let op Raymond v/d Biezen. Potentieel gouden plak winnaar.
dat was ook wel te verwachten

mart smeets weer ****ing irritant en neerbuigend naar die bokster
Het is de one-man-show genaamd: Mart Smeets. De medaille-winnaars spelen een minieme bijrol.
m-m-m-maar kraft, wij weten helemaal niets van welke sport dan ook
wij moeten van de sporten houden waar dhr. Smeets van houdt, idd.
Hoelaat is de finale van de 200 m?
Ik denk dat er zoveel mensen van de wereld bevolking zijn die nog nooit hebben gezwommen. Iedereen rent wel is en kan het trainen ook want je heb er eigenlijk niks voor nodig. In zwemmen kom je ook geen arme landen tegen waar toch de sterkere mensen vandaan komen. Dus ik vind de 800m zeker knapper.
het is natuurlijk ook raar dat er in zwemmen onbekende 15 jarige meisjes kunnen winnen. Dat is ook gewoon onmogelijk in de atletiek.
Martina heeft dan wel niks gewonnen maar 6e op de Olympische finale 100m vind ik ook 100 malen beter dan het goud op windsurfen.
Nederland inmiddels 10de in de medal ranking. Zal niet zo blijven omdat Australie er achter staat maar ondanks een wat haperend begin komt de doelstelling van 17 medailles toch weer in zicht.
Wordt wel tijd dat er in Nederland een beter topsportbeleid komt. De Britten kunnen teren op gelden uit de National Lottery pot en in Nederland draagt de Lotto ook behoorlijk bij aan topsport maar het kan qua ondersteuning nog wel een stuk beter.
Roeien maar ook zwemmen moet in de breedte veel meer kanshebbers voor medailles kunnen opleveren. In de kleinere sporten zoals schieten en boogschieten valt ook wel wat te halen als je de prestaties van twee individuele sporters op deze OS zag.
Om eerlijk te zijn vond ik dat geen probleem ,mart smeets weer ****ing irritant en neerbuigend naar die bokster

teh ****