XXL Nutrition

Olympische Spelen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zag van de week wel Antoinette de Jong met prachtig rood haar. Plaatjes zijn maar plaatjes, beelden van uitstraling zegt veel meer.
 
heeft hij ergens wel gelijk in ,is eigenlijk hetzelfde als het wereldkampioenschap American Football ,rara wie zou er dan bijna alles winnen :o

Maar dat is topsport. Vergelijk het schaatsen maar eerder met korfbal.
 
American Pride


Heeft toch wel iets: outdoor en lijnen gemarkeerd met sneeuw.
 
Typisch Nederlands om de boel te gaan downplayen als ‘we’ ergens goed in zijn. Het is een vicieuze cirkel. Nl is helemaal niet altijd goed geweest in schaatsen als olympische sport. Het is steeds beter geworden en sinds NL de sport overheerst is de sport in andere landen minder populair geworden. Tegelijkertijd zitten de Noren, Canadezen, Japanners etc te springen om meer medailles op de lange baan.

Acht jaar geleden gaf ook niemand een fuck om shorttrack in NL maar sinds Knegt, Ter Mors, De Laat en nog een paar anderen wordt het ineens uitgezonden, goed bekeken en populair.
 
Vroeger waren we nooit goed in sprintnummers. Volgens mij was V/d Velde de eerste die goud won.
 
Vroeger waren we nooit goed in sprintnummers. Volgens mij was V/d Velde de eerste.

Tot Verkerk en Schenk ook niet op de lange afstanden en toch is schaatsen volgens mij al sinds de eerste winterspelen een olympische sport
 
Acht jaar geleden gaf ook niemand een fuck om shorttrack in NL maar sinds Knegt, Ter Mors, De Laat en nog een paar anderen wordt het ineens uitgezonden, goed bekeken en populair.
Is vaak zo. Was hetzelfde met darts en ook wel met F1.
 
Overigens vind ik zelf de Zomerspelen wel veel leuker dan de Winterspelen
 
Chef de Mission geeft een 7.5 hoe het gaat :emo: We worden verwaand.
 
Is vaak zo. Was hetzelfde met darts en ook wel met F1.


nu ook met Verhoeven in het kickboksen ,terwijl het niveau nog nooit zo slecht is geweest als de laatste paar jaren :roflol:

alleen de media aandacht voor M v /d Poel in het veldrijden blijft achter,die wint alles wat er te winnen valt,behalve de WK's
 
Is het wel iets typisch Nederlands of zal dat in andere landen , weliswaar met minder arrogantie ook gebeuren?
Ik ben benieuwd, als een Portugees opeens doorbreekt bij het darten of dan half Portugal voor de buis zit te kijken tijdens de wk finale. Kan het mij eigenlijk niet voorstellen.
Hoe was dit met de Belgen, toen ze opeens 2 wereldtennissters hadden, hoe populair was tennis destijds en was het ook destijds alsof tennis bij een grandslam even de enige sport was die er bestond in de media?
 
Verweij gaat ons toch geen goud kosten op de achtervolging :thinking:
 
Back
Naar boven