Fitness Seller

Olympische Spelen

Bezoekers in dit topic

Ik vind die verweij een misselijk ventje
 
Moeten ze verbieden dat die Noor zo een wijde bocht als laatst mag maken
 
De Nederlandse ploeg was slecht weg. Achteraf bleek dat de veer van de schaats van Jan Blokhuijsen bij de start was afgebroken, dat hinderde hem vooral op het rechte eind.
Toen Kramer de koppositie overnam bij Nederland liep het verschil rap terug van zeven tiende naar slechts zes honderdste, maar in de slotfase liep de Noorse voorsprong weer op.

De strijd om het brons en de finale bij de vrouwen beginnen om 13.50 uur. De ontknoping bij de mannen volgt aansluitend, vanaf 14.10 uur.
Zuid-Korea is vanmiddag de tegenstander van Noorwegen in de finale. Nederland rijdt tegen Nieuw-Zeeland om het brons.
Balen.
 
Je zou zeggen dat het materiaal wel tegen een stootje kan. Is best of the best.
 
Eerlijk gezegd erger ik me er kapot aan dat die Nederlanders niet gewoon een team er van kunnen maken. Ze hebben individueel de beste schaatsers, zowel bij de mannen als de vrouwen, maar ze laten die ploegenachtervolging gewoon lopen. Trainen bijna nooit samen, doen maar wat op die baan, zijn boos als ze gewisseld worden voor een ander, gunnen elkaar niets. Het is geen team. Doe dan niet mee, zou ik bijna denken.
 
Vind achtervolging zowat nog het leukste onderdeel. In de breedte is Nederland daar gewoon het sterkst.
 
Vind achtervolging zowat nog het leukste onderdeel. In de breedte is Nederland daar gewoon het sterkst.

Ik begreep die hele tactiek ook niet. Volgens mij heeft Kramer twee rondjes op kop gereden in die halve finale, en toen kwamen ze bijna gelijk met die Noren. Zodra Roest en Blokhuisen op kop kwamen leverden ze weer enorm in. Laat Kramer minstens de helft van de rondes op kop rijden zou ik dan denken. Makkelijk lullen van de zijlijn maar ja. Blokhuisen is net als Verweij niet in vorm en Roest komt net uit de luiers. Dan heb je alleen Kramer nog.
 
Dat werkt blijkbaar niet, schijnt nogal t pispaaltje van de Nederlandse selectie te zijn. Denk dat er nog wel het een en ander naar buiten gaat komen na de OS. Die Verweij is een vervelend pesterig ventje en tussen Kramer en Bergsma is het ook echt hommeles.
 

Niet slim maar zie er geen kwaad in. Zijn zelf ook geschrokken.
 
Vroeger wel eens tegengekomen in een ordinaire gokhal. Zat hij beetje stiekem in een hoekie achter zn mattie
 
Wat een fantastische overwinning zeg van Schulting
 
db20171008-653-950x712.jpg

Droger dan 99% van DBB. :)
 
Mag t als best of the best.

Dutch Pride btw.
 
Agh, Bergsma gaat naar huis met individueel zilver & ''Heather Richardson :heart:''. Dat haantje gaat met een teleurstelling naar huis.
 
Back
Naar boven