Fitness Seller

Oma op tv!

Is dat jouw Oma?

Oma lijkt me echt een tof mens , goede trainings mentaliteit , en wat zij heeft bereikt als fysiek maakt haar al een perfect voorbeeld van een top begeleider !

Leuk filmpje, ik had hem nog niet gezien. bedankt voor delen :)

thanks 4 sharing

Leuk filmpje. In het filmpje gaven ze aan dat Roelly slechte dingen over Oma had verteld en Oma gaf aan dat dit voelde als verraad. Welke dingen heeft Roelly gezegt dan, iemand enig idee?

Thnx Patries!

Ik vond roelly zien oefeningen ook maar raar uitvoeren toen hij met haar trainde (weet trouwens niet of hij nu anders traint).

mooi stuk thnx voor het delen

Heb in de Flex gelezen dat Roelly anders wilde trainen, minder supersets en meer pauze tussen zijn oefeningen (en zwaarder). Roelly dacht dat hij zo meer progressie kon maken. Maar dat dat dan verraad is...

Gelukkig is de Flex Magazine erg betrouwbaar

personal trainers zijn zwaar overrated en Roelly had dan ook groot gelijk om haar te dumpen.
Nu hij op zijn eigen traint maakt hij veel betere vorderingen. Dennis Wolf zelfde verhaal.
Jijzelf weet het beste hoe je lichaam reageert op iets ed.

personal trainers zijn zwaar overrated en Roelly had dan ook groot gelijk om haar te dumpen.
Nu hij op zijn eigen traint maakt hij veel betere vorderingen. Dennis Wolf zelfde verhaal.
Jijzelf weet het beste hoe je lichaam reageert op iets ed.

Eens..
Al is Oma wel gewoon een cool wijf en zou ik best wel door haar getraind willen worden,...

personal trainers zijn gewoon bodybuilders die het nooit ver hebben kunnen schoppen in het wereldje en dan op deze manier een beetje faam willen rapen door met bekende bodybuilders te werken en zo hun kans zien om hun gezicht in beeld te brengen.

leuk filmpie

Terug
Naar boven