Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Per training, of per periode?"Harder werken" roept ze dan als je haar achter haar rug om fopt.
Ze coacht zo'n 15 atleten tegelijk....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Per training, of per periode?"Harder werken" roept ze dan als je haar achter haar rug om fopt.
Ze coacht zo'n 15 atleten tegelijk....
we gaan binnenkort ook naar Miami, beetje mensen irriteren daar.ik heb ook een paar keer daar getraind samen met roeli en quincy nou je gaat idd echt dood en ze is keihard als je niet goed je best doet ik vind haar imo een top coach heeft er echt veel verstand van
vind de opmerking hier van dat coaches bb-ers zijn die het op wedstrijden nooit hebben gemaakt beneden alle peil ga daar maar eens trainen met benen zou ik een emmer naast je zetten want je gaat echt kotsen
goed voorbeeld is ,, paul lans ,, is mijn coach geweest en heeft toch alles gewonnen is een zeer ervaren bb-er en een super sympathieke man
opa

Dat is jou mening.
Mijn mening is dat je zonder coach net zo ver, dan wel verder kan komen.
En ik heb ook nog nooit gekotst bij een benentraining. Ik weet namelijk wanneer ik moet stoppen![]()
ik heb ook een paar keer daar getraind samen met roeli en quincy nou je gaat idd echt dood en ze is keihard als je niet goed je best doet ik vind haar imo een top coach heeft er echt veel verstand van
vind de opmerking hier van dat coaches bb-ers zijn die het op wedstrijden nooit hebben gemaakt beneden alle peil ga daar maar eens trainen met benen zou ik een emmer naast je zetten want je gaat echt kotsen
goed voorbeeld is ,, paul lans ,, is mijn coach geweest en heeft toch alles gewonnen is een zeer ervaren bb-er en een super sympathieke man
opa
ik heb ook een paar keer daar getraind samen met roeli en quincy nou je gaat idd echt dood en ze is keihard als je niet goed je best doet ik vind haar imo een top coach heeft er echt veel verstand van
opa