- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
personal trainers zijn zwaar overrated en Roelly had dan ook groot gelijk om haar te dumpen.
Nu hij op zijn eigen traint maakt hij veel betere vorderingen. Dennis Wolf zelfde verhaal.
Jijzelf weet het beste hoe je lichaam reageert op iets ed.

personal trainers zijn zwaar overrated en Roelly had dan ook groot gelijk om haar te dumpen.
Nu hij op zijn eigen traint maakt hij veel betere vorderingen. Dennis Wolf zelfde verhaal.
Jijzelf weet het beste hoe je lichaam reageert op iets ed.
Eens..
Al is Oma wel gewoon een cool wijf en zou ik best wel door haar getraind willen worden,...
Waar haalt Roelly zijn kennis vandaan?
Zijn doelstelling is toch de "O"
Om alles alleen te regelen lijkt me lastig....wordt vervolgd..
Heeft al lang een nieuwe begeleider en stond er vorig jaar op de Olympia heel goed bij door deze nieuwe begeleider
Opa
personal trainers zijn gewoon bodybuilders die het nooit ver hebben kunnen schoppen in het wereldje en dan op deze manier een beetje faam willen rapen door met bekende bodybuilders te werken en zo hun kans zien om hun gezicht in beeld te brengen.

Eens..
Al is Oma wel gewoon een cool wijf en zou ik best wel door haar getraind willen worden,...

en dat 90 min lang 
Mij wil ze nooit trainen dat nare mens, ze vind me alleen maar lief![]()

Begin maar vast aan je conditie te werken dan, anders ga jij ook nog over je nek
Veel supersets en max 20-30 sec rusten dat 90 min lang
"Harder werken" roept ze dan als je haar achter haar rug om fopt.
Ze coacht zo'n 15 atleten tegelijk....