Fitness Seller

Oma op tv!

Leuk stukje!

personal trainers zijn zwaar overrated en Roelly had dan ook groot gelijk om haar te dumpen.
Nu hij op zijn eigen traint maakt hij veel betere vorderingen. Dennis Wolf zelfde verhaal.
Jijzelf weet het beste hoe je lichaam reageert op iets ed.

Roelly traint niet op zichzelf. Hij is gewisseld van coach als ik mij niet vergis. En ik vergis me bijna nooit:cool:

personal trainers zijn zwaar overrated en Roelly had dan ook groot gelijk om haar te dumpen.
Nu hij op zijn eigen traint maakt hij veel betere vorderingen. Dennis Wolf zelfde verhaal.
Jijzelf weet het beste hoe je lichaam reageert op iets ed.

Earl Maduro traint hem zover ik weet.

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Eens..
Al is Oma wel gewoon een cool wijf en zou ik best wel door haar getraind willen worden,...

Gewoon doen toch als je dat zo graag wilt.

Waar haalt Roelly zijn kennis vandaan?
Zijn doelstelling is toch de "O"
Om alles alleen te regelen lijkt me lastig....wordt vervolgd..

Waar haalt Roelly zijn kennis vandaan?
Zijn doelstelling is toch de "O"
Om alles alleen te regelen lijkt me lastig....wordt vervolgd..

Heeft al lang een nieuwe begeleider en stond er vorig jaar op de Olympia heel goed bij door deze nieuwe begeleider

earl maduro.
en zeeker n goede beslissing geweest stond er laatste o beeter bij dan ooit.

Ik heb een tijdje onder haar getraind en de trainingen zijn zwaar. Heb in korte periode wel goede resultaten behaalt, werd wat droger en bleef op gewicht. Ze is een top vrouw. Helaas heeft haar keuze naar een andere sportschool te gaan mij belemmerd om met haar mee te gaan. Ik zou vooralsnog bij haar willen trainen. Miss in de nabije toekomst het weer een kans geven.

Ik kan altijd wel lachen met haar.

personal trainers zijn gewoon bodybuilders die het nooit ver hebben kunnen schoppen in het wereldje en dan op deze manier een beetje faam willen rapen door met bekende bodybuilders te werken en zo hun kans zien om hun gezicht in beeld te brengen.

Zo wat een zure reactie zeg..:rolleyes:
Ik ben blij dat jij het allemaal zo goed weet.

Eens..
Al is Oma wel gewoon een cool wijf en zou ik best wel door haar getraind willen worden,...

Begin maar vast aan je conditie te werken dan, anders ga jij ook nog over je nek :p
Veel supersets en max 20-30 sec rust ;) en dat 90 min lang :eek:

"Harder werken" roept ze dan als je haar achter haar rug om fopt.
Ze coacht zo'n 15 atleten tegelijk....

Mij wil ze nooit trainen dat nare mens, ze vind me alleen maar lief :(

Iemand enig idee of ze ook helpt op AAS gebied?

Heel sympathieke vrouw en een top trainer, tof filmpje! :thumbs:

Begin maar vast aan je conditie te werken dan, anders ga jij ook nog over je nek :p
Veel supersets en max 20-30 sec rust ;) en dat 90 min lang :eek:

"Harder werken" roept ze dan als je haar achter haar rug om fopt.
Ze coacht zo'n 15 atleten tegelijk....

Komt ze ook bij mij langs ?
ik train namelijk gewoon thuis.........

Terug
Naar boven