XXL Nutrition

Omgekomen militairen getroffen door eigen vuur

Wat ik nu dus vooral niet begrijp is hoe kunnen sommigen leden op die marokko community ofzo nou deze soldaten zo beledigen. Ik neem aan dat die marokkanen ook moslims zijn en als moslim is het ten strengste verboden om op die manier over dooien te praten(ben zelf moslim). Zag die soldaat nog maand ofzo geleden in de stad lopen met zijn vriendin. Zijn vriendin zit btw bij mij in de klas, afschuwlijk wat er is gebeurd, te erg voor woorden. Eerst kom je elkaar tegen bij het uitgaan en in de stad enzo en nu opeens merk je dat die persoon er niet meer is. Tjah hij was ook wel van bewust van het risico dat hij nam, maar het is altijd erg als er slachtoffers vallen waar dan ook op de wereld, maakt niet uit jood, christen, moslim ongelovig boeit geen reet. Een mens is een mens en die hoor je eenmaal te respecteren en niet op zon achterlijke manier te beledigen op een forum. Hier is iedereen ook erg geschokt en de hele stad heeft het erover. Pas als het in je naaste omgeving gebeurt merk je pas echt hoe erg het is. Het gebeurt elke dag in iraq en afghanistan, palestina, ethiopie en al die andere onderdrukte landen. Triest

Laatst bewerkt:
Wat ik nu dus vooral niet begrijp is hoe kunnen sommigen leden op die marokko community ofzo nou deze soldaten zo beledigen. Ik neem aan dat die marokkanen ook moslims zijn en als moslim is het ten strengste verboden om op die manier over dooien te praten(ben zelf moslim). Zag die soldaat nog maand ofzo geleden in de stad lopen met zijn vriendin. Zijn vriendin zit btw bij mij in de klas, afschuwlijk wat er is gebeurd, te erg voor woorden. Eerst kom je elkaar tegen bij het uitgaan en in de stad enzo en nu opeens merk je dat die persoon er niet meer is. Tjah hij was ook wel van bewust van het risico dat hij nam, maar het is altijd erg als er slachtoffers vallen waar dan ook op de wereld. Hier is iedereen ook geschokt en de hele stad heeft het erover. Pas als het in je naaste omgeving gebeurt merk je pas echt hoe erg het is. Het gebeurt elke dag in iraq en afghanistan, palestina, ethiopie en al die andere onderdrukte landen. Triest

:thumbs: Respect. Spiertje kan nog heel veel van jou leren kerel.

Ik vind het schandalig dat er op het nieuws alleen maar word gesproken over de 2 die gesneuveld zijn, maar je hoort helemaal niks over de jongen die zwaargewond is, en nu voor heel zijn leven zijn benen moet missen! Alsof dat niets uitmaakt.

Hmm dat aloude excuus, wanneer is het genoeg?
Zonder hun hulp, haha het was maar dat Japan Amerika aanviel, en de duitsers de duikbotenoorlog waren begonnen. Anders hadden ze zich er echt niet mee bemoeid, wat vooral goed te zien is in dat plan van de Amerikaanse presideint die erna niet doorkwam

Hahaha welke debielen lopen nu te gillen dat er wraak moet worden genomen vanwege de kruistochten? Voetbalshirts moeten verboden worden, want ze voelen zich beledigd omdat het ze aan de kruistochten doet denken. Je bent een idioot en je wordt steeds meer een karikatuur op deze site.

je medelevendheid ten opzichte van je medemens krimpt in tot een nulpunt kerel. Wie is Nederland? het gaat hier om de dood van enkele jongeren, die hoe dom ook om zich aan te melden bij zoiets ridicuuls als een leger, een leven hadden, liefde kende en een zo goed mogelijk leven trachtten op te bouwen
Omdat een natie de verkeerde beslissing maakt, moet men de dood van zijn burgers de hemel in prijzen? Leer zaken in perspectief te zien, de wereld is een ****ed up place, maar oefen je frustatie niet uit op particuliere mensen.

uiteindelijk zijn we allemaal het zelfde, op zoek naar geluk om ons leven zozinvol mogelijk in te vullen, of je nu een moslimfundamentalist, gay parade homofiel of een maffe christen bent. gemeenschap in lust en onlust, en pluraliteit in handelen heet dat. hopelijk kom je eens tot dat besef en wordt je volwassen, maar heb er nog weinig hoop in.

kweek wat empathie voor je medemens en Allah zal je liever zien afkomen, dan iemand die obsessief gefascineerd is door dood, verderf en wraak, zaken die jij aan de islam toeschrijft maar meer te maken hebben met primitieve rituelen die nog afstammen uit een heidens, barbaars verleden van Arabische stammen.
Ja das lekker makkelijk he.Het op barbaarse rituelen gooien van vroeger! :thumbs: Ga aub een heel eind spelen.
HEEL DIE ****ING WESTERSE TROEPENMACHT, heeft met al hun kk shit en technologie en andere ****ing zooi MEER DODEN BIJ ELKAAR GEKREGEN DAN DE HELE TALIBAN IN AL D IE ****ING JAREN JAA@!@@@

Kufaars mogen geen moslimlanden bezetten,en kuffaars die dat wel doen en omkomen in die bezetting mogen van mijn part direct allemaal door de taliban .... .interne problemen moeten intern opgelost worden
Geen medelijden voor soldaten die op vechtmissie zijn, en daarbij honderden onschuldige afghaanse moslims daarmee de dood innemen.
Je bent echt geindoctrineerd met westerse propaganda jij, je bent volkomen je visie op de realiteit kwijt.
De realiteit is dat soldaten daar doden om geld te verdienen. Als je dan dood gaat, is het volkomen je eigen schuld ten eerste en ten tweede heb je het dan verdient. Waarom? omdat je vecht voor een bloedhond die zonder legitieme redenen een land aanval en als een schoothondje achter bush aanwandelt.
en hoe lief zijn hun bondgenoten die nog steeds niet willen afzien van hun deelname aan deze terreuroorlogen. hebben deze mensen het verdiend is de vraag, waar blijven de veroordelingen van deze massaslachtingen die nog steeds maar niet willen stoppen en dan zijn het onze geloofsgenoten ook nog.

dus vind ik dat het afgelopen moet zijn met het chanteren over "haatprediken", ik verdedig de slachtoffers van deze terreur noem je dat haatprediken, diegenen veroordelen die dit op hun geweten hebben.
bekijk het eens van de andere kant,ook doodgewone burgers worden daar gedood, en hun "bevrijders" komen daar heel makkelijk vanaf, nl ze hoeven maar te verklaren dat het "terroristen" waren. onder die slachtoffers zijn ook artsen, hulpverleners, leraren, geestelijke leiders, vrouwen en kinderen. bekijk deze schokkende beelden eens, dit is niet door roodkapje of de grote boze wolf gedaan

[Link niet meer beschikbaar]

Hahaha welke debielen lopen nu te gillen dat er wraak moet worden genomen vanwege de kruistochten? Voetbalshirts moeten verboden worden, want ze voelen zich beledigd omdat het ze aan de kruistochten doet denken. Je bent een idioot en je wordt steeds meer een karikatuur op deze site.

Ik weet niet over wie je het hebt, maar dat was ik iig niet

Zolang er nog idioten zijn die niet moslims zien als kufars is een oplossing voor bepaalde problemen ver te zoeken.

Gewoon een harstikke normaal woord, net zoals Nederlanders mensen uit het buitenland aanduiden met allochtonen

Je weet net zo goed als ik dat het meestal niet in die context wordt geuit maar meer zoiets als 'ongelovige hond'. Het is echt geen koosnaampje.

Ligt eraan hoe je het wilt opvatten. In principe is het een ander woord voor atheïst.

In principe wel maar zo wordt het meestal niet gebruikt.

Meestal is het smijten met woordje om iemand 'minderwaardig' aan te duiden. Daarmee ben je voor mij net zo min als de personen die het woord 'allochtoon' misbruiken om iemand aan te duiden als zijnde minderwaardig.

moslimlanden & kuffaars :roflol:

have mercy...

kom op jongens, tijd om je eens te realiseren dat we in de 21e eeuw leven. Grow up.

Ja das lekker makkelijk he.Het op barbaarse rituelen gooien van vroeger! :thumbs: Ga aub een heel eind spelen.
HEEL DIE ****ING WESTERSE TROEPENMACHT, heeft met al hun kk shit en technologie en andere ****ing zooi MEER DODEN BIJ ELKAAR GEKREGEN DAN DE HELE TALIBAN IN AL D IE ****ING JAREN JAA@!@@@

Kufaars mogen geen moslimlanden bezetten,en kuffaars die dat wel doen en omkomen in die bezetting mogen van mijn part direct allemaal door de taliban .... .interne problemen moeten intern opgelost worden
Geen medelijden voor soldaten die op vechtmissie zijn, en daarbij honderden onschuldige afghaanse moslims daarmee de dood innemen.
Je bent echt geindoctrineerd met westerse propaganda jij, je bent volkomen je visie op de realiteit kwijt.
De realiteit is dat soldaten daar doden om geld te verdienen. Als je dan dood gaat, is het volkomen je eigen schuld ten eerste en ten tweede heb je het dan verdient. Waarom? omdat je vecht voor een bloedhond die zonder legitieme redenen een land aanval en als een schoothondje achter bush aanwandelt.
en hoe lief zijn hun bondgenoten die nog steeds niet willen afzien van hun deelname aan deze terreuroorlogen. hebben deze mensen het verdiend is de vraag, waar blijven de veroordelingen van deze massaslachtingen die nog steeds maar niet willen stoppen en dan zijn het onze geloofsgenoten ook nog.

dus vind ik dat het afgelopen moet zijn met het chanteren over "haatprediken", ik verdedig de slachtoffers van deze terreur noem je dat haatprediken, diegenen veroordelen die dit op hun geweten hebben.
bekijk het eens van de andere kant,ook doodgewone burgers worden daar gedood, en hun "bevrijders" komen daar heel makkelijk vanaf, nl ze hoeven maar te verklaren dat het "terroristen" waren. onder die slachtoffers zijn ook artsen, hulpverleners, leraren, geestelijke leiders, vrouwen en kinderen. bekijk deze schokkende beelden eens, dit is niet door roodkapje of de grote boze wolf gedaan

het laat weer blijken dat je niets van mijn post hebt begrepen, maar dat had ik ook verwacht, je weet evengoed als mij dat ik die situaite in afghanistan volledig afkeur, dat ik walg van elk slachtoffer dat er valt aan welke kant dan ook. Ik heb het hier over slachtoffers die vallen omdat de maatschappij waarin ze leven, ze niet meer ziet dan tijdelijk kannonenvoer.

maar ja, het zal wel simpeler voor je geweten zijn om er van uit te gaan dat ik voledig gebrainwashed ben door Westerse propaganda en dat ik voor een Bush beleid sta :rolleyes:, maak alles maar lekker zwart-wit, dan kan je jezelf nog lekker wijs maken dat je er iets van snapt.
ik bewtijfel dat je het ooit vanuit mijn standpunt zelfs zult kunnen zien, ik denk zelfs gewoon dat je er intellectueel niet eens capabel voor bent.

Hoe kom je aan die wijsheid, volgens mij is niet alleen blackadder geindoctrineerd hier.

Hoe kun je iets weten over slachtoffers die daar gevallen zijn, de waarheid is gewoon dat je geen enkele idee hebt wie ze zijn en om hoeveel mensen het gaat.Dan moet je niet beginnen met onzin over artsen,leraren etc.

Marokko is geen Afghanistan vergeet dat niet.

Wanneer gaan we nu de mensenrechten in china en Rusland beschermen?Hitler had wat tegen joden en bush tegen moslims.
Als bush maar lang genoeg zegt dat nederland een drugshaard is wat moet woorden vernietigt zijn er altijd gegadigde die er aan meedoen.En al die kleine landjes erom heen die schreeuwen dat het niet zo is,woorden dan beschouwd als drugsterroristen.
Die hele oorlog slaat gewoon nergens op,net zoals vietnam indonesie enz.Het is gewoon een kwestie van laten zien hoe machtig je bent.Alles en iedereen moet zich aanpassen aan de westerse wereld.

Terug
Naar boven