Wat ik nu dus vooral niet begrijp is hoe kunnen sommigen leden op die marokko community ofzo nou deze soldaten zo beledigen. Ik neem aan dat die marokkanen ook moslims zijn en als moslim is het ten strengste verboden om op die manier over dooien te praten(ben zelf moslim). Zag die soldaat nog maand ofzo geleden in de stad lopen met zijn vriendin. Zijn vriendin zit btw bij mij in de klas, afschuwlijk wat er is gebeurd, te erg voor woorden. Eerst kom je elkaar tegen bij het uitgaan en in de stad enzo en nu opeens merk je dat die persoon er niet meer is. Tjah hij was ook wel van bewust van het risico dat hij nam, maar het is altijd erg als er slachtoffers vallen waar dan ook op de wereld, maakt niet uit jood, christen, moslim ongelovig boeit geen reet. Een mens is een mens en die hoor je eenmaal te respecteren en niet op zon achterlijke manier te beledigen op een forum. Hier is iedereen ook erg geschokt en de hele stad heeft het erover. Pas als het in je naaste omgeving gebeurt merk je pas echt hoe erg het is. Het gebeurt elke dag in iraq en afghanistan, palestina, ethiopie en al die andere onderdrukte landen. Triest
Laatst bewerkt: