MuscleMeat

Omgekomen militairen getroffen door eigen vuur

ik vind het sneu dat die mensen zo diep kunnen zinken.. om zo oneerbiedig over deze gesneuvelde soldaten te doen..

het is daarintegen wel hun beroep en hebben zelf voor deze job gekozen.. maar om zo aan je einde te komen is al erg genoeg zowel voor de slachtoffers de kameraden en de nabestaande..

en om ze dan belachelijk te gaan maken.. dan ben je echt fout bezig.. Zulke berichten heb ik nog niet gevonden of wat over gehoort toen er 2 afgaanse militairen gedood waren..

ik vind het sneu dat die mensen zo diep kunnen zinken.. om zo oneerbiedig over deze gesneuvelde soldaten te doen..

het is daarintegen wel hun beroep en hebben zelf voor deze job gekozen.. maar om zo aan je einde te komen is al erg genoeg zowel voor de slachtoffers de kameraden en de nabestaande..

en om ze dan belachelijk te gaan maken.. dan ben je echt fout bezig.. Zulke berichten heb ik nog niet gevonden of wat over gehoort toen er 2 afgaanse militairen gedood waren..
Misschien omdat die vochten in hun eigen land en voor hun idealen.

Wij zijn daar om de ijzeren greep van de terroristenstaten Israel en Amerika te versterken.

Misschien omdat die vochten in hun eigen land en voor hun idealen.

Wij zijn daar om de ijzeren greep van de terroristenstaten Israel en Amerika te versterken.

okee daar heb je dan wel weer gelijk in..

mensen zijn ook maar een appart soort dieren.. iedereen zou gewoon zn eigen teratorium moeten hebben en elkaar met rust moeten laten..

Precies, hou die troepen lekker hier
Laat Amerika maar hun eigen zooitje opruimen. Wil Nederland zich ermee bemoeien? Dan moeten ze ook de prijs betalen, de prijs van levens.
Dus nogmaals, ze horen er niet

Heb ik wat gemist?

Net of het daar in Afghanistan alleen het probleem is van de yanks.
Die taliban moet opgeruimd worden en daar kunnen ze alle hulp gebruiken.
Ook de hulp van de Hollanders uiteraard.

Ik weet dat de yanks in een negatief beeld staan maar zonder hun hadden we nu ook Duits gesproken misschien.;)

Tschüs!

Heb ik wat gemist?

Net of het daar in Afghanistan alleen het probleem is van de yanks.
Die taliban moet opgeruimd worden en daar kunnen ze alle hulp gebruiken.
Ook de hulp van de Hollanders uiteraard.

Ik weet dat de yanks in een negatief beeld staan maar zonder hun hadden we nu ook Duits gesproken misschien.;)

Tschüs!

Hmm dat aloude excuus, wanneer is het genoeg?
Zonder hun hulp, haha het was maar dat Japan Amerika aanviel, en de duitsers de duikbotenoorlog waren begonnen. Anders hadden ze zich er echt niet mee bemoeid, wat vooral goed te zien is in dat plan van de Amerikaanse presideint die erna niet doorkwam

de taliban zijn gewoon een stelletje laffe herders bij elkaar.. Laten ze zich eens gaan vermaken met een afgekeurt schaap ofzow..

i.p.v. een schild van kinderen te maken om zo van huis na huis te trekken en dan op onze mensen te gaan schieten.. en dan vuren we terug en komt er een kind om.. en dan zijn wij ****ed..

Gewoon LAF!

Scared of the thruth, when it looks at you hard:rolleyes:

Als je flauwekul 100 maal herhaald ga je het geloven, maar dat maakt het nog niet tot waarheid.

Het is een opgeklopte tamelijk gekleurde mening die los staat van elk relativeringsvermogen. Als ik het een extremistisch standpunt zou noemen zou ik waarschijnlijk gearresteerd worden *zucht*

Nou nog één keertje dan:

Wel een mooie redenering: er vallen doden onder de Nederlandse troepen en jij ziet dat als een teken dat ze daar niet thuishoren. Maaaaarrr, er vallen ook een hoop slachtoffers onder de lokale bevolking en onder de Taliban. Als wat voor een teken moet ik dat dan zien?

Ik ben serieus geinteresseerd in jouw uitleg Spiertje.

Dat iedereen zich er zo druk om maakt? Het zijn militairen, die hebben gekozen om risico's te nemen. Er gebeuren ook zat ongelukjes op andere werkplekken.

Dat iedereen zich er zo druk om maakt? Het zijn militairen, die hebben gekozen om risico's te nemen. Er gebeuren ook zat ongelukjes op andere werkplekken.
En dus, het zijn MENSEN, ieder persoon heeft nabestaanden, als jouw broer sterft door een kogel op het slagveld, zeg je dan ook eigen risico?

Precies, hou die troepen lekker hier
Laat Amerika maar hun eigen zooitje opruimen. Wil Nederland zich ermee bemoeien? Dan moeten ze ook de prijs betalen, de prijs van levens.
Dus nogmaals, ze horen er niet

je medelevendheid ten opzichte van je medemens krimpt in tot een nulpunt kerel. Wie is Nederland? het gaat hier om de dood van enkele jongeren, die hoe dom ook om zich aan te melden bij zoiets ridicuuls als een leger, een leven hadden, liefde kende en een zo goed mogelijk leven trachtten op te bouwen
Omdat een natie de verkeerde beslissing maakt, moet men de dood van zijn burgers de hemel in prijzen? Leer zaken in perspectief te zien, de wereld is een ****ed up place, maar oefen je frustatie niet uit op particuliere mensen.

uiteindelijk zijn we allemaal het zelfde, op zoek naar geluk om ons leven zo zinvol mogelijk in te vullen, of je nu een moslimfundamentalist, gay parade homofiel of een maffe christen bent. gemeenschap in lust en onlust, en pluraliteit in handelen heet dat. hopelijk kom je eens tot dat besef en wordt je volwassen, maar heb er nog weinig hoop in.

kweek wat empathie voor je medemens en Allah zal je liever zien afkomen, dan iemand die obsessief gefascineerd is door dood, verderf en wraak, zaken die jij aan de islam toeschrijft maar meer te maken hebben met primitieve rituelen die nog afstammen uit een heidens, barbaars verleden van Arabische stammen.

Volgens mij houdt Spiertjes emphatisch vermogen op bij het leed van moslims.

je medelevendheid ten opzichte van je medemens krimpt in tot een nulpunt kerel. Wie is Nederland? het gaat hier om de dood van enkele jongeren, die hoe dom ook om zich aan te melden bij zoiets ridicuuls als een leger, een leven hadden, liefde kende en een zo goed mogelijk leven trachtten op te bouwen
Omdat een natie de verkeerde beslissing maakt, moet men de dood van zijn burgers de hemel in prijzen? Leer zaken in perspectief te zien, de wereld is een ****ed up place, maar oefen je frustatie niet uit op particuliere mensen.

uiteindelijk zijn we allemaal het zelfde, op zoek naar geluk om ons leven zo zinvol mogelijk in te vullen, of je nu een moslimfundamentalist, gay parade homofiel of een maffe christen bent. gemeenschap in lust en onlust, en pluraliteit in handelen heet dat. hopelijk kom je eens tot dat besef en wordt je volwassen, maar heb er nog weinig hoop in.

kweek wat empathie voor je medemens en Allah zal je liever zien afkomen, dan iemand die obsessief gefascineerd is door dood, verderf en wraak, zaken die jij aan de islam toeschrijft maar meer te maken hebben met primitieve rituelen die nog afstammen uit een heidens, barbaars verleden van Arabische stammen.

Looking at you... hard... The Truth :D
Overigens deel ik de mening van a1s ook enigszins. Maar ik vraag me af hoeveel van het kanonnevoer genoeg vermogens heeft om zich ook maar een minimale notie van dergelijke zooi als een slagveld voor te stellen, of daar even de tijd voor neemt. Friesland en Drenthe... Why am I not surprised? Demografie van gesneuvelden mag hoop ik wat gunstiger zijn dan die van Amerika? En de rest van de aanwezige landen? Nee, dat coole van de reclames vind ik maar verwerpelijk. Zou ook een waarschuwing op moeten:
Het leger kan u en anderen rondom u ernstige schade toebrengen.

Terug
Naar boven