Fitness Seller

Omgekomen militairen getroffen door eigen vuur

:roflol: HOe bedoel je naief? Die idioten zijn erop uit om een algehele moslimwereld te maken dat moet leven volgens de sharia.

en daarom zijn er troepen nodig in hun land?
zou iedereen niet beter zijn troepen thuishouden en eigen land verdedigen tegen deze onzin.

zou iedereen niet beter zijn troepen thuishouden en eigen land verdedigen tegen deze onzin.

Precies, hou die troepen lekker hier
Laat Amerika maar hun eigen zooitje opruimen. Wil Nederland zich ermee bemoeien? Dan moeten ze ook de prijs betalen, de prijs van levens.
Dus nogmaals, ze horen er niet

en dan een internationaal broeinest van terroristen laten ontstaan? Een land waar elke terrorist heen kan vluchten zodat ze veilig zijn? Waar vrouwen voor het minste ter dood gebracht worden? Waar kinderen geen onderwijs krijgen en waar iedereen straatarm is en er geen amusement is behalve de koran?

Ja puik plan :thumbs:

En dan regelt de eigen regering het.
Je kan niet zomaar binnenwalsen zoals de Amerikanen dat deden en democratie komen opdringen. Laat de Afghanen hun eigen problemen oplossen, en steun mag er wel komen, maar militaire troepen die het hele land bezetten en die daar niet thuishoren, nee

En jij denkt dat de regering het daar gaat lukken om er een stabiel land van te maken? Is het daar niet zo dat diegene die het hardst kan schreeuwen de baas is?

Wel een mooie redenering: er vallen doden onder de Nederlandse troepen en jij ziet dat als een teken dat ze daar niet thuishoren. Maaaaarrr, er vallen ook een hoop slachtoffers onder de lokale bevolking en onder de Taliban. Als wat voor een teken moet ik dat dan zien?

Maar een reactie op bovenstaande?

Jullie zouden je eerst eens gaan moeten verdiepen voordat jullie je achterlijke koppen die zo diep in jullie reet zitten gestoken gaan proberen open te trekken.
Dat Nederland als een trouw braaf hondje achter Amerika aanloopt, en daar is iedereen het blijkbaar mee eens???
Zit nederland, apport nederland, bezet een islamitisch land Nederland, en braaf en trouw volgt Nederland de orders op, zoals het een goed geconditioneerd land(regering) naar Amerikaanse maatstaven betaamt, ipv van te zeggen
Bush, wat jij doet is fout, en wij doen er niet aan mee
Tenminste een goed ding wat balkende op vlak van buitelandse politiek wel goed kan,kontelikken

en wat is de reden waarom wij een islamitisch land bezetten?

Als je er zo duidelijk in bent weet jij de reden ook vast wel.. of ben je nog te druk met leren met je vlieglessen..

• Topic Starter Topic Starter
ze geven hun leven voor olie dude
niemand geeft een ruk om die mensen en moest niet ieder land troepen naar ginder sturen zou het hier ook geen zo een warboel van terrorisme zijn.
;)

Niet mee eens, regering kan wel zo denken maar is nog altijd zo dat een soldaat om zijn eigen mening daar naartoe gaat. En deze militairen gaven hun leven voor een kamaraad niet voor olie..

Triest dat zoiets gebeurt, spiertje16 je maakt jezelf belachelijk door zulke uitspraken te doen.

Natuurlijk is daar in Uruzgan geen sprake van "wederopbouw" want er is nooit iets gebouwd.Verder hebben de Nederlanders daar niks te zoeken.

Deze gasten geven goddomme hun leven om onschuldige onderdrukte mensen een kans te geven hun land op te bouwen zonder onderdrukt te worden door een stel religieuze fanaten en dan durf jij met zo'n dooddoener te komen... waar haal je het gore lef vandaan.
Onderdrukte mensen een kans te geven?

Jups, we helpen de Amerikanen mee mensen hun inkomstenbron plat te branden en verbazen ons er dan over dat de radicale Islam meer aanhangers krijgt.
alsof die soldaten mogen zeggen: yo kapiteintjuh, ik ben er weg van! dit is toch iets te l3ip voor moi!
Ze kozen zelf er voor het leger in te gaan en dit regime van democratische dictoriale dictatuur te steunen.
En wanneer rot jij een keer op met je grote muil?
Moet je niet in naam van Allah daar vechten ofzo in plaats van hier de stoere vent uit te hangen met die rare uitspraken van je? :mad:
Weet jij wat Spiertje doet buiten postings maken op dit forum?
Wat ben je toch een lekker ventje he :kiss:
Geef hem eens ongelijk, wij zijn een steunpunt van de terroristen die dat land zijn binnengevallen.

Wat mij betreft moeten er maar slachtoffers blijven vallen tot de Nederlandse burger eindelijk ontwaakt en deze regering van terreur afzet.

Ow nee, nog 1!

Doet me plots denken aan een bericht van een tijdje terug... uhmm, Marokkaanse jongeren.... inteelt.... verstandelijk gehandicapt....:rolleyes:

Kom op zeg!!

Ze kozen zelf er voor het leger in te gaan en dit regime van democratische dictoriale dictatuur te steunen.

Een democratische dictoriale dictatuur?
Niet van die moeilijke woorden gebruiken als je niet weet wat het betekent.

Misschien dat je totalitaire dictatuur bedoelt? Verre van democratisch.
Klopt mijn vorig bericht al aardig he.

Een democratische dictoriale dictatuur?
Niet van die moeilijke woorden gebruiken als je niet weet wat het betekent.

Misschien dat je totalitaire dictatuur bedoelt? Verre van democratisch.
Klopt mijn vorig bericht al aardig he.
Mijn fout met te veel dingen tegelijk bezig.

Correctie; democratische terroristische dictatuur.

Ow nee, nog 1!

Doet me plots denken aan een bericht van een tijdje terug... uhmm, Marokkaanse jongeren.... inteelt.... verstandelijk gehandicapt....:rolleyes:

Kom op zeg!!
Kennelijk heb je geen besef over mijn ideeën dus probeer mij geen woorden in de mond te leggen.

Ik ben er heilig van overtuigd dat een ieder recht op leven heeft zoals A.Hitler deze mening ook met zich mee droeg. Alleen dient een ieder dit te doen op zijn eigen grondgebied om zo de cultuur, normen en waarden te beschermen en conflicten te voorkomen.

''Blue on blue'' noemen we het ook wel.

Ben zelf al eens bijna neergeknald door een minimi op een Duitse schietbaan en schoot zelf een keer met een Mag 3 meter naast mijn buddy in de grond.

Het is gevaarlijk en zo gebeurd. Zeker in die geitenlanden waar iedereen ''triggerhappy'' is.

Mijn respect gaat uit naar de overledenen.

waarom moet hij daarvoor naar zn land van afkomst? ik denk dat er in Nederland genoeg mensen rond lopen die hem een enkeltje naar het hier namaals willen geven..

En daarmee in hun gedachtengoed geen spat verder komen dan de ideeën die ze verwerpen. Héél lucide hoor...

Dat valt ook wel weer mee
Fawaz is een groot en geleerd man, heb je zijn resume al wel eens gezien?

In het verleden behaalde resultaten etc etc...
Fawaz is een [vul lasterend woord naar keuze in]. Die kerel spoort gewoon compleet en totaal niet. Total verrückt. Endsichlos verrückt.

en dan een internationaal broeinest van terroristen laten ontstaan? Een land waar elke terrorist heen kan vluchten zodat ze veilig zijn? Waar vrouwen voor het minste ter dood gebracht worden? Waar kinderen geen onderwijs krijgen en waar iedereen straatarm is en er geen amusement is behalve de koran?

Laten ontstaan? Hmz, daar heeft Amerika dan weer erg hard z'n best voor gedaan. En toen was er natuurlijk niemand die zich bedacht dat een stel van die geitenn**kers na een jaar of wat zo'n land aan de grond zouden halen...

Verder beslaat je beschrijving ook delen van Saudi Arabië en andere (semi) Islamitische landen. Waarom vallen we daar niet binnen als dat een reden zou zijn?

Maar on-topic:
Hoe zinloos is je dood als je door friendly fire wordt gedood? Kanonnenvoer voor het verkeerde kanon... Ik vraag me af hoeveel van die jongens het leger instappen met het flauwste benul van wat zo'n stuk 'battleground' nu eigenlijk inhoudt. Mijn schattig is dat dat aantal érg klein is.
Afkomst van de jongens: Drenthe en Friesland, mag hopen dat het 'bij ons' niet een bepaald 'rurale/niet-rurale' verdeling gaat optreden onder de slachtoffers.

Laten ontstaan? Hmz, daar heeft Amerika dan weer erg hard z'n best voor gedaan. En toen was er natuurlijk niemand die zich bedacht dat een stel van die geitenn**kers na een jaar of wat zo'n land aan de grond zouden halen...

Verder beslaat je beschrijving ook delen van Saudi Arabië en andere (semi) Islamitische landen. Waarom vallen we daar niet binnen als dat een reden zou zijn?

Komt wel.. Ze zijn nog bezig om een bom te ontwikkelen die al die landen in een keer van de kaart blaast en dat er dan een groot Centerparcs ontstaat.

Precies, hou die troepen lekker hier
Laat Amerika maar hun eigen zooitje opruimen. Wil Nederland zich ermee bemoeien? Dan moeten ze ook de prijs betalen, de prijs van levens.
Dus nogmaals, ze horen er niet

tja als je je inschrijft als marinier in uncle sams army weet je nu eenmaal dat je kan sneuvelen.
met veel van jou posts ga ik niet akkoord maar hier moet ik je toch grotendeels gelijk geven

wat hebben ze al veranderd daar in afganistan?
niet veel hé

Waar gebeurd:
hospik staat bij de poort,ziet een man met een jongetje van ongeveer 10 jaar oud.jongen krijgt iets in zijn handen gedrukt en wordt weggestuurd richting kamp.
Jongetje durft niet en loopt terug naar man. Na hoop geschreeuw tegen jongetje wordt hij vervolgens door het hoofd geschoten.
Van mij mogen ze er een grote parkeerplaats van maken.
Dat soort mensen verdient het niet op aarde rond te lopen.

Bron was moeder van hospik.

Terug
Naar boven