Fitness Seller

Nederlandse militair gesneuveld in Uruzgan

het is erg triest. maar als je dan kijkt hoeveel onschuldige burgers er daar sterven!:(

Waarom zit jij er niet? Telkens als ik dit soort berichten lees houd ik mijn hart vast. Mijn broertje zit daar namelijk op dit moment. Echt ****ed up.

indd elke keer als ik zulke berichten hoor denk ik ook aan me broer hij zit er nu ook al 3 maanden ongeveer :(

ja weet niet precies hij doet infanterie zit volgens mij bij bravo weet niet zeker.

gister zat die nog op msn en het was heel rustig zei die.
hij zou deze week weer een week van kamp weggaan.

zag net de beelden die waren gemaakt na de aanslag zit gelijk agressief hier... :mad:

Ach boeiend, wat doet nederland daar zoiezo. Stelletje kneuzen, beetje vechten in een land waar je niks te zoeken hebt.

• Topic Starter Topic Starter
ja weet niet precies hij doet infanterie zit volgens mij bij bravo weet niet zeker.

zag net de beelden die waren gemaakt na de aanslag zit gelijk agressief hier... :mad:

Ja dat begrijp ik.
Vind het ook k*t.

Zit je broer in Deh Rawod?

RIP maar natuurlijk is dat wel het risico als je je aanmeld bij defensie.

Zo is dat, erg lullig maar zo is het leven hoor.
Dit is niet de eerste en ook niet de laatste.
Je weet waar je aan begint, wie het zwaard oppakt zal ook sterven door het zwaard.
En niks gelul over vredesmissies of een land helpen opbouwen.
Kanonenvoer ben je, marrionetten aan een touwtje.
Bezint voor je begint.
Gewoon lekker weggaan uit dat land, zo zullen er alleen maar meer onschuldige slachtoffers vallen.

we werden net gebeld door defensie...
met me broer was niks aan de hand ze bellen iedereen om ze gerust te stellen.

20 jaar zeg.. nog een broekie :(

we werden net gebeld door defensie...
met me broer was niks aan de hand ze bellen iedereen om ze gerust te stellen.

Ook weer zoiets :rolleyes:

(beter voor je broer hoor, maar dit vin ik echt gewoon te soft... tis het ****ing leger, kans is er dat je kapot gaat... dit soort actie's vind ik gewoon raar).

Zo is dat, erg lullig maar zo is het leven hoor.
Dit is niet de eerste en ook niet de laatste.
Je weet waar je aan begint, wie het zwaard oppakt zal ook sterven door het zwaard.
En niks gelul over vredesmissies of een land helpen opbouwen.
Kanonenvoer ben je, marrionetten aan een touwtje.
Bezint voor je begint.
Gewoon lekker weggaan uit dat land, zo zullen er alleen maar meer onschuldige slachtoffers vallen.

ja de taliban weer lekker de bevolking laten onderdrukken en ondertussen als gemeenschap de andere kant opkijken.

nee niets dan respect voor die gasten

en dat allemaal door die k*treligies bah :mad:

Rip zeker, maar het is niet zoals vroeger meer, sowieso al veel minder doden gelukkig maar.
Maar die gasten die zelfmoordaanslagen plegen zijn maar in kleine getalen,
en beschikken niet over voltallig apparatuur om op one on one te gaan vechten.
Dit is hun manier omdat ze bijna niks anders kunnen, niet dat je mij dit hoort goed praten.

ja de taliban weer lekker de bevolking laten onderdrukken en ondertussen als gemeenschap de andere kant opkijken.

nee niets dan respect voor die gasten

en dat allemaal door die k*treligies bah :mad:

Als jij je leven wil geven voor de taliban,..prima toch !!!
Heel nobel van je, en je zal vast beloont worden in de hemel.

Jammer dat je familieleden verdriet ervan moeten hebben,..misschien nog kinderen ook.
Echt een prachtbaan bij het leger, en het fijne is dat ze na je dienstjaren je ook bijstaan in je moeilijke tijd, je kan bij iedereen aankloppen en defentie zal je onderhouden.... :rolleyes:

Als je mensen wil gaan helpen dan moet je lekker bij het rode kruis gaan of weet ik veel hoeveel hulp instanties erzijn.
Waarom als soldaat met een wapen in je hand ???

er moet tog iemand zijn die het terroristme moet aanpakken in dat soort landen en mee helpen met opbouwen. anders gaat het straks helemaal meer nergens heen met deze wereld. verder kies je er zelf voor om bij defensie te gaan werken.

verder vind ik het onzin dat het overal groot moet staan dat er een zandhaas omkomt. ze kiezen voor de gevolgen.

Terug
Naar boven