Balboa18
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is erg triest. maar als je dan kijkt hoeveel onschuldige burgers er daar sterven!![]()
Waarom zit jij er niet? Telkens als ik dit soort berichten lees houd ik mijn hart vast. Mijn broertje zit daar namelijk op dit moment. Echt ****ed up.

indd elke keer als ik zulke berichten hoor denk ik ook aan me broer hij zit er nu ook al 3 maanden ongeveer![]()
ja weet niet precies hij doet infanterie zit volgens mij bij bravo weet niet zeker.
gister zat die nog op msn en het was heel rustig zei die.
hij zou deze week weer een week van kamp weggaan.
zag net de beelden die waren gemaakt na de aanslag zit gelijk agressief hier...![]()
ja weet niet precies hij doet infanterie zit volgens mij bij bravo weet niet zeker.
gister zat die nog op msn en het was heel rustig zei die.
hij zou deze week weer een week van kamp weggaan.
zag net de beelden die waren gemaakt na de aanslag zit gelijk agressief hier...![]()
RIP maar natuurlijk is dat wel het risico als je je aanmeld bij defensie.
we werden net gebeld door defensie...
met me broer was niks aan de hand ze bellen iedereen om ze gerust te stellen.

Zo is dat, erg lullig maar zo is het leven hoor.
Dit is niet de eerste en ook niet de laatste.
Je weet waar je aan begint, wie het zwaard oppakt zal ook sterven door het zwaard.
En niks gelul over vredesmissies of een land helpen opbouwen.
Kanonenvoer ben je, marrionetten aan een touwtje.
Bezint voor je begint.
Gewoon lekker weggaan uit dat land, zo zullen er alleen maar meer onschuldige slachtoffers vallen.

ja de taliban weer lekker de bevolking laten onderdrukken en ondertussen als gemeenschap de andere kant opkijken.
nee niets dan respect voor die gasten
en dat allemaal door die k*treligies bah![]()

Terwijl je door je vriend in je reet gedoet wordt praten over vorige levens en orbs is pas raar