AndroidHealthClinic

Omnipotents log.

Bezoekers in dit topic

wat doe je ermee dan? oprollen?

nee, uit de wagen trekken naar binnen rijden met een steekwagen, in de lift vouwen en op de bovenste verdieping neerleggen, uitrollen en volledig verlijmen op de vloer.
 
Laatst bewerkt:
zo, heb weer eventjes getraint.

squat 8*57 7*57 6*57 10*50
pullup 8* 7* 6*
mp 8*40 7*40 6*40
machine benchpress 5*70 8*65 (toen ik pullups gedaan had voelde ik een spierpijn in mijn borst, denk dat die nog niet hersteld was van de vorige keer)
abdominal crunch 3*9*55

toen ik op zo'n apparaat bezig was komt er zo'n kleine ecto binnen (net zo groot als ik) gaat ie gelijk benchen met 50 kilo, ik dacht zal je niet eerst een opwarmsetje doen, maar dat was dus de opwarmset van 15 reps. vervolgens doet ie 10 keer 60 en toen er een instructeur kwam om hem te spotten deed ie nog 7 keer 65 met trillende armpjes. waarom ben ik zo slap? ik weet niet hoe lang die gast al traint maar volgens mij traint ie alleen borst en armen, die zal binnenkort wel blessures hebben hoop ik. waarschijnlijk kom i niet vooruit omdat m'n werk gewoon zo zwaar is en m'n voeding niet optimaal. ik wil weleens zien hoe snel ik vooruit ga in die 2 weken die ik straks vrij ben.
zo nu nog ff wat bicep tricep isolatie doen.
 
squat 3*8*57 1*8*50
technogym vertical traction 3*10*90 (was iemand in de cable crossover bezig waardoor ik geen pullups kon doen, laatste keer in dit apparaat deed ik nog 10 keer 80, dus m'n lats zijn wel vooruitgegaan)
benchpress 2*7*55 1*5*55 (jezus wat ben ik zwak)
press 3*6*40
bor 2*8*50 (te licht, volgende keer vorm checken, 57kg ofzo en gewoon weer dat gewicht op de grond zetten, desnoods wat schijfjes onder m'n hakken leggen zodat m'n hamstrings wat ontspannen en m'n rug iig horizontaal is.
abdominal crunch 1*0*60 3*10*55
kuiten op de leg press 3*10*140 (wat brand dat zeg)
barbell curl 3*9*30
en nog wat meer isolatie oefeningen.

volgende keer 3*60 kg proberen te squatten.
 
Laatst bewerkt:
squat 2*6*60 1*5*60(netjes)
pull-up 2*8 1*6
press 2*6*42 1*6*40
BOR 2*7*52
bench 3*6*55 (komt omdat ik al press gedaan had)
abdominal cruch 1*10*60 2*10*55)
reverse machine fly's 3*10*30

ik zag iemand dippen op twee rechtopstaande incline bankjes, ik had dat zelf al bedacht maar ik dacht dat het niet werkte, perfect dus. ook nog ff een setjes van 8 reps gedaan maar dan een stukje dieper als die gast deed.
toen nog biceps, triceps en schouders ge-isoleerd en toen was er 1,5 uur om.

volgende keer weer eens deadliften en dippen (mischien wel met extra gewicht. en niet vergeten van die dingen onder m'n barbell te schuiven als ik bor doe.
 
Om blessures te voorkomen kun je het beste zorgen dat je schouders gelijk staan aan je elleboog als je naar beneden gaat, dan helemaal bovenaan arm strekken, 2 seconden vasthouden, dan weer verder. 15x en je triceps gaan lekker branden.
 
ik zag iemand dippen op twee rechtopstaande incline bankjes, ik had dat zelf al bedacht maar ik dacht dat het niet werkte, perfect dus. ook nog ff een setjes van 8 reps gedaan maar dan een stukje dieper als die gast deed.

:haha:
 
toen ik op zo'n apparaat bezig was komt er zo'n kleine ecto binnen


waarschijnlijk kom i niet vooruit omdat m'n werk gewoon zo zwaar is en m'n voeding niet optimaal. ik wil weleens zien hoe snel ik vooruit ga in die 2 weken die ik straks vrij ben..

Je praat wel erg tof over 'die kleine ecto'. Ik ben ook een kleine ecto, alleen ik squat 100 kilo met gemak 8x, en jij 5x60, dus wacht maar even met je praatjes totdat je iets presteert dat het waard is om op papier te zeggen.

Ohja, en je wil wel zien hoe hard je in 2 weken vooruit gaat :rolleyes: BB vraagt om dedication, als je niet weet wat dat betekend zoek je het maar op. Maandenlang elke dag volledige inzet wat betreft rust, voeding, en training. In twee weken kom je nergens gast :laugh:
 
lekker bezig omni!
 
Je praat wel erg tof over 'die kleine ecto'. Ik ben ook een kleine ecto, alleen ik squat 100 kilo met gemak 8x, en jij 5x60, dus wacht maar even met je praatjes totdat je iets presteert dat het waard is om op papier te zeggen.

Ohja, en je wil wel zien hoe hard je in 2 weken vooruit gaat :rolleyes: BB vraagt om dedication, als je niet weet wat dat betekend zoek je het maar op. Maandenlang elke dag volledige inzet wat betreft rust, voeding, en training. In twee weken kom je nergens gast :laugh:

True.

Succes Omnipotent;)
 
Je praat wel erg tof over 'die kleine ecto'. Ik ben ook een kleine ecto, alleen ik squat 100 kilo met gemak 8x, en jij 5x60, dus wacht maar even met je praatjes totdat je iets presteert dat het waard is om op papier te zeggen.

:laugh:

ik heb net een pic van je arm gezien, jij bent echt geen ecto meer.
ik denk alleen dat ik in twee vrije weken harder vooruit ga dan in een normale werkweek.
 
Ecto zijn heeft te maken met je lichaamsbouw, stofwisseling, etc. Ik ben een ecto omdat ik echt keihard moet knokken voor elke kilo, en als ik me een aantal weken laat gaan met drank en slechte voeding val ik af, en blijf ik afvallen; i.t.t. tot endo of meso bodytypes, die komen (vet) aan van een slechte levensstijl. Wat ik probeerde te zeggen is dat je je in het begin wat bescheidener moet opstellen, bescheidenheid siert de man. Tegen de tijd dat je meer drukt/tilt/squat kan je je wat meer op de voorgrond bewegen
 
ik heb net een pic van je arm gezien, jij bent echt geen ecto meer.
ik denk alleen dat ik in twee vrije weken harder vooruit ga dan in een normale werkweek.

Twee weken in een "bodybuild-carriere" is echt niks... Misschien ben je dan wat meer gefocust op het trainen, maar dat is na die 2 weken toch weer weg. Maarja in ieder geval succes.
 
het gaat niet om de focus, het gaat erom dat ik uitgerust ben en genoeg gegeten heb. als ik aan het werk ben eet ik nooit zoveel en krijg ik meestal alleen maar koffie te drinken.
 
het gaat niet om de focus, het gaat erom dat ik uitgerust ben en genoeg gegeten heb. als ik aan het werk ben eet ik nooit zoveel en krijg ik meestal alleen maar koffie te drinken.

Ah oke. Eten kan je meenemen naar je werk... Net als drinken. Je kan niet verwachten dat je baas van alles voor je klaarmaakt he:roflol:
 
Ah oke. Eten kan je meenemen naar je werk... Net als drinken. Je kan niet verwachten dat je baas van alles voor je klaarmaakt he:roflol:
Dank u voor de toevoeging :D
 
Scheelt mij weer typen, ik heb dit al el aan zoveel mensen uit moeten leggen. NEEM ETEN MEE NAAR WERK. Eiwitpoeders of maaltijdvervangende (ean gain) poeders kan je in plastic zakjes nemen, watr erbij flikkeren en je hebt een goede maaltijd. Zonder goede voedng ga je niet vooruit, punt. Ga je er wel op letten, zal je vooruit schieten. Afweging met je maken, maar zo half half heb je geen ene **** aan, en zal je altijd op een lousy 60 kilootjes blijven zitten met je squat.
 
licht dat zwaar op de maag?

ik vind 54 euro wel duur voor een pruduct wat na 45 dagen al op is.

ik zal volgende week 2 potten bestellen als m'n ouders op vakantie zijn, die mogen er niet van weten. ik neem wel een halve dosering of nog minder ik wil het wel een jaar uithouden met die potten.

wel een snelle levering zo te zien.
 
Laatst bewerkt:
Zoe maar es ff bij de 'supplementen' afdeling op het forum, daar vind je er werkelijk ALLES over. Lees veel, eet zoveel mogelijk, probeer goed te rusten, train hard ==> pak alles serieus aan en je komt er.
 
Back
Naar boven