AndroidHealthClinic

Omnipotents log.

Bezoekers in dit topic

licht dat zwaar op de maag?

ik vind 54 euro wel duur voor een pruduct wat na 45 dagen al op is.

ik zal volgende week 2 potten bestellen als m'n ouders op vakantie zijn, die mogen er niet van weten. ik neem wel een halve dosering of nog minder ik wil het wel een jaar uithouden met die potten.

wel een snelle levering zo te zien.

Je bent 23... Mag je dan je eigen beslissingen nog niet nemen??
 
Zeg Omni... Kan jij alles dan?


succes
met trainen
en met je tapijt
:p

en luister naar Harm, die heeft er verstand van
Ik niet
 
die lean gainer spreekt me wel aan, zal ik ook Nos Ether bestellen voor als ik ooit nog een keer moet gaan cutten?
 
Nos ether is niet voor de cut, lees je eerst ff in voordat je dit soort vragen stelt (zoals ik een pagina geleden ook al zei)
 
Laatst bewerkt:
Afhankelijk an je vetpercentage (ben je dikkig of niet) kan je ook kiezen voor de mamoth 2500 gainer, die is cheap, alleen zitten wat meer suikers in. Ik gebruik die persoonlijk, vanwege het feit dat ik een zeer laag vetpercentage heb en dat het niet veel uitaakt voor me.
 
in lean gainer zitten ook een stuk meer proteinen, die zijn toch ook belangrijk. koolhydraten binnen krijgen heb ik geen problemen mee.
 
Idd, maar lean gainer is wel duurder. Als jehet kan betalen, zou ik voor de lean gainer gaan.
 
ik kan het makkelijk betalen, maar ik ben wel gierig.
 
ben weer iets vooruit gegaan

bench 1*5*60 1*3*60 1*7*55
squat 1*6*60 1*7*60 1*9*50
pull-up 3*8
press 3*6*40
bor 3*7*55 (nog nooit zo zwaar gedaan)
deadlift 1*9*60 1*7*65
 
ZO mogen we het horen gast, lekker :). En nu doorknallen
 
ben nu wel een beetje duizelig, van die vlekken glimmende vlekken voor m'n ogen, had een isolatie oefening gedaan zonder ademhaling, mischien is dat de reden, of het komt door m'n deoderant.
 
ga zo door met trainen :) maar die squat kan wel wat hoger he ivm je bench :D
 
die squat gaat al harder vooruit dan m'n bench, die zit met de kerst tegen de 75, met de bench red ik dat nooit.
 
niet opgeven er gewoon voor gaan!
 
die squat gaat al harder vooruit dan m'n bench, die zit met de kerst tegen de 75, met de bench red ik dat nooit.

nooit ervan uitgaan dat je iets niet red, er in geloven is al 1 stap in de goede richting ;)

ik denk zelf dat je bench wel tegen de 75 aan kan zitten hoor met kerst en je squat wel tegende 85/90 ;) moet te doen zijn zou ik zeggen ;)
 
training van gister, ben heel erg verkouden, heb daarom niet zoveel gedaan.

squat 2*6*60 2*9*50
pull-up 2*8 2*6
row 3*9*55
abs 3*11*55
 
ooh veel beterschap!
 
zo, heb meer weer ff uitgeleefd in de sportschool.

squat 8*60, 6*62 7*60
bench 9*55 7*60 6*55 (toen ik met 55 kg bezig was kwam er opeens iemand me spotten, dat heeft wel verschil gemaakt)
pull-up 9*,8*,6* (ik kom wel bijna 15 cm hoger dan de meesten bij ons in de gym, de meesten komen net aan met de ogen ter hoogte van de knokkels, ik kom met me kin boven me knokkels uit, de eerste 3 reps kom ik zelfs bijna met me schouders ter hoogte van de knokkels, en ik pak hem breder dan de meesten.
BOR 3*9*52 (volgende keer weer 55 of 57)
press 7*42 6*42

daarna nog wat isolatie oefeningen gedaan voor m'n armen en buikspieren, mijn armen waren bijna net zo opgeblazen als de eerste keer dat ik in de sportschool was. eerste keer 1-arm barbell curls, wat is dat een lekkere oefening zeg. die pomp is net alsof je klaarkomt (sarcastisch)

toen ik onder de douche vandaan kwam zag ik opeens een gigantisch remspoor in m'n onderbroek, iedereen kon het zien. voortaan maar voorzichtig kijken hoe ik m'n onderbroek neerleg.

volgende keer maar eens een paar setjes deadliften, en misschien wat dippen.
 
Ik vind je een zwakke jongen voor je leeftijd, dat je maar 50 kilo squat.
 
Back
Naar boven