Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De holocaust ter discussie stellen moet kunnen. Mensen oproepen om joden te vermoorden is onacceptabel.
En wat valt daar over te discussieren ? Wel eens in Auswitz geweest Herr Zeekip?
Hier in Europa is het strafbaar, en gelijk hebben ze.
Ze zouden die President eens een tijdje in Auswitz moeten stoppen, of stuur hem naar Bergen Belzen dat was ook zo'n hel op aarde.
Of laat hem met eens met me opa babbelen, ik denk dat ie hem vermoord
En het ontkennen van de holocaust beschadigd niemand?
elke historisch evenement moet kunnen bestudeerd worden. Als er een histoicus nu concludeert dat er 5,9 miljoen joden stierven ipv 6 000 000 dan kan hij veroordeeld worden. Dat vind ik belachelijk.
Nu willen ze zich beroepen op het recht van vrije meningsuiting, maar ivm die deense cartoons? ho maar !!!![]()
Je vergelijking gaat zo verschrikkelijk mank. Er wordt een genocide ontkent, dat is wat anders dat een historische discussie over getallen.
Inderdaad, europa schreeuwt zich de keel schor dat er vrijheid van pers en meningsuiting is in europa maar als iran dan een conferentie houdt waar de holocaust noch bevestigd, noch ontkent wordt, maar bestudeerd in alle vrijheid, dan schreeuwt men dat er beperkingen aan die vrijhied zijn. HYPOCRIET!
Haha wat blijf je toch een eigenaardige kerel, dat je zelfs in dit geval een soort anti-Westerse houding aanneemt tekent je persoonlijkheid..
Ik citeer de President van Iran even, die zei dit onlangs op TV: "de holocaust is een mythe "
Hij twijfelde op het congres openlijk aan het vergassen van Joden.
Daarnaast is de lijst van gasten nogal wat selectief, mn beste.
Wat Iran probeerd met dit congres is om geschiedenis te wissen of te verdraaien, zodat mensen die nu jong zijn ooit eens opgegroeid zijn zonder te weten over de holocaust, achter zich te scharen en zodoende hun macht te behouden èn...
hun politieke doeleinden proberen te verwezelijken. Zonder de holocaust zouden wij de manier waarop Israel te werk gaat NOOIT pikken. En dat is waar dit regime naar toe wil, het zogenaamde 'excuus' verdoezelen.
Ahmadinejad is een groot terrorist en een onderdrukker van zijn volk, dit regime moet zo spoedig mogelijk geelimineerd worden. De Iraanse oppositie staat ten onrechte gekenmerkt als terroristische organisatie! Omdat het Mullah's regime hier op heeft gehammerd en veel Westerse landen hebben geprofiteerd van het geld dat Iran opstrijkt vanwege de enorme olieexport.
Een gebeurtenis analyseer je en na een wetenschappelijke en politieke evaluatie zet het zich om in een feit en bewijs, òf blijft het onopgehelderd. Je neemt het woord feit en bewijs in de mond, dat refereerd dus naar historisch vastgesteld.
van de holocaust dan? Wat valt er in vrijheid te bespreken?