- Waardering
- 0
Nah, k*t Bush.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nah, k*t Bush.

Fakeja ja jongens dit heeft Amerika en isreal niet. Straaljagers die uit de zee omhoog komen.
http://youtube.com/watch?v=fNmXQGWEllI&feature=related

)Zijn F14'sLol iran en f15 's
En andere westerse wapens ?
Nep filmpje als je het mij vraagt
)hadden ze ook al jaren voor dat ze dat bekend maakten door ze te gebruiken in de eerste golfoorlog. 
Zijn F14's![]()
Filmpe is wel echt.
Maar die shit is waarschijnlijk wel allemaal verouderd. De amerikanen vliegen niet met dezelfde F14's al 30 jaar geleden toen ze gemaakt werden. Zijn allemaal geupgrade net zoals Belgische (en nederlandse?) F16's. En denkt niet dat Iran over die kennis beschikt om zelf die upgrades te maken.
Bovendien zou het me niet verbazen dat amerika over geheime wapens beschikt. Die stealth bommenwerpers (die iran overigens niet heeft)hadden ze ook al jaren voor dat ze dat bekend maakten door ze te gebruiken in de eerste golfoorlog.
En dan nog, die oorlog komt er waarschijnlijk toch niet![]()

Fake
(Nu snap ik waarom jij al die complotverhalen gelooft, jou kunnen ze alles wijsmaken)

Wie heeft er nu een duikboot die F15's afvuurt. Nog niet te spreken over hoe gevaarlijk die lancering in die F15 is voor die piloot.