XXL Nutrition

Israel moet van de wereldkaart af

en de Holocaust een 'mythe' noemde.

OMG Dan ben je wel aardig dom als dat denkt

ik word zo moe van al dat 'schoolplein' drama. 'Jij hebt gezegd.... dan doe ik...., ik haal er....bij, nou dan haal ik er.....bij. Mijn opa/papa/ayatollah/rabbijn zegt dat jullie varkens/tweederangburgers/hoerenzonen/baardapen zijn'.

Zucht, de wereld zou een stuk relaxter zijn als al het gezeik in het midden-oosten, en vooral met moslims (alleen) of moslims en joden zou ophouden.

Lol iran en f15 's ???
En andere westerse wapens ?
Nep filmpje als je het mij vraagt
Zijn F14's ;)

Filmpe is wel echt.
Maar die shit is waarschijnlijk wel allemaal verouderd. De amerikanen vliegen niet met dezelfde F14's al 30 jaar geleden toen ze gemaakt werden. Zijn allemaal geupgrade net zoals Belgische (en nederlandse?) F16's. En denkt niet dat Iran over die kennis beschikt om zelf die upgrades te maken.

Bovendien zou het me niet verbazen dat amerika over geheime wapens beschikt. Die stealth bommenwerpers (die iran overigens niet heeft ;))hadden ze ook al jaren voor dat ze dat bekend maakten door ze te gebruiken in de eerste golfoorlog.

En dan nog, die oorlog komt er waarschijnlijk toch niet :D

Zijn F14's ;)

Filmpe is wel echt.
Maar die shit is waarschijnlijk wel allemaal verouderd. De amerikanen vliegen niet met dezelfde F14's al 30 jaar geleden toen ze gemaakt werden. Zijn allemaal geupgrade net zoals Belgische (en nederlandse?) F16's. En denkt niet dat Iran over die kennis beschikt om zelf die upgrades te maken.

Bovendien zou het me niet verbazen dat amerika over geheime wapens beschikt. Die stealth bommenwerpers (die iran overigens niet heeft ;))hadden ze ook al jaren voor dat ze dat bekend maakten door ze te gebruiken in de eerste golfoorlog.

En dan nog, die oorlog komt er waarschijnlijk toch niet :D

True, sowieso niet over de grond. Als hij komt, dan wordt het bommenwerpen en niet vanuit Iran schat ik zo:)

Mij kan een oorlog/conflict tussen beide lande wel schelen.
Ten eerste omdat Iran als belangrijkste exportproduct olie heeft. Ik zou niet willen dat er nogmaals een prijsverhoging komt onwille van dit conflict. Het conflict heeft nu al een negatieve invloed op de ruwe olieprijs.

Ook is het erg voor de Iraanse en Israëlische bevolking, zij worden immers dupe van een conflict dat hen boven hun hoofd afspeelt.

Verder zal ook Amerika zich willen bemoeien, aangezien deze dikke vriendjes zijn met Israël. Op die manier wordt ook Europa betrokken.

Ik vraag mij alleen af of het conflict in het Midden-Oosten ooit opogelost raakt. Ik vrees ervoor :(

En waar heb ik precies gezegd dat die fake was? :rolleyes:

Hoewel op 2:27 volgens mij een F15 te zien is wat niet klopt ;)

Maar voor de rest zal dat filmpje wel echt zijn.
IK heb nooit gezegd dat Iran een prutsleger heeft maar of het de VS+israel aan kan is andere koek. Het zal iig wel een waardige tegenstander zijn in tegenstelling tot het Iraakse leger.

En hebben we al een paar landen van de kaart geveegd, kan ik een up-to-date Bosatlas kopen.

Terug
Naar boven