MuscleMeat

Israel moet van de wereldkaart af

In Iran speelt ook niet het probleem van Sjieten, Soenieten en Koerden.

Als Iran Isael aanvalt zorgt de Joodse lobby in de vs er voor dat Iran van de kaart gaat. Iran vs. Israel wordt nog spannend gevecht ja, ISrael + Amerika versus Iran no way die gaan eraan.

Amerika heeft zijn handen al vol aan Irak en Afghanistan, gooi er Iran bij en dat gaat gegarandeerd verkeerd.

Jullie zullen nog raar opkijken tot wat Israël in staat is!!

Jullie zullen nog raar opkijken tot wat Israël in staat is!!

inderdaad, het israelische leger is sterk, zeer sterk maar als je kijkt wat voor problemen ze soms hebben met de palestijnen, 12 jarige steengooiende gastjes zijn nu niet bepaald sterke tegenstanders he :p, je kan een groep mensen gewoon niet onderdrukken met geweld, zeker niet als het een koppige groep mensen is, kijk maar naar de Ieren, het britse leger, 100'en jaren oorlogservaring en ze hebben het wss nog nooit zo moeilijk gehad of tegen het ira (Rira vooral), als de iraniers zich niet willen laten doen gaat israel het zeer zeer moeilijk krijgen

inderdaad, het israelische leger is sterk, zeer sterk maar als je kijkt wat voor problemen ze soms hebben met de palestijnen, 12 jarige steengooiende gastjes zijn nu niet bepaald sterke tegenstanders he :p, je kan een groep mensen gewoon niet onderdrukken met geweld, zeker niet als het een koppige groep mensen is, kijk maar naar de Ieren, het britse leger, 100'en jaren oorlogservaring en ze hebben het wss nog nooit zo moeilijk gehad of tegen het ira (Rira vooral), als de iraniers zich niet willen laten doen gaat israel het zeer zeer moeilijk krijgen

Maar jongetjes van 12 die stenen gooien, daar kan je niets tegen doen. Oppakken heeft geen zin, want het zijn er veelste veel. En je kan er ook geen geweld tegen hen gebruiken.
Verder is oorlog nooit een oplossing, en ik hoop dat Israël dat zelf ook inziet.

Maar jongetjes van 12 die stenen gooien, daar kan je niets tegen doen. Oppakken heeft geen zin, want het zijn er veelste veel. En je kan er ook geen geweld tegen hen gebruiken.
Verder is oorlog nooit een oplossing, en ik hoop dat Israël dat zelf ook inziet.

vooral je laatste zin inderdaad, spijtig dat de mensen dat nog niet zien na zoveel voorbeelden uit het verleden.

Militair gezien staat Israel op het punt om superieur te worden aan Iran. Israel wil op korte termijn een vloot F-22 Raptors kopen van de VS. Dit gevechtsvliegtuig is veruit het beste dat er op dit moment rondvliegt en alleen de VS is in het bezit van deze vliegtuigen. Kosten per toestel: 200 miljoen euro. Het toestel bezit de beste Stealth-capaciteiten die op dit moment te maken zijn, heeft de hoogste kruissnelheid, kan het hoogste vliegen, heeft de beste en modernste GPS-Satteliet gestuurde bewapening. Zo'n beetje onverslaanbaar dus. Lijkt me logisch dat als Israel deze dure toestellen aanschaft, zei ook van plan zijn om deze te gaan gebruiken. To be Continued...
Sorry maar heeft de Blackbird niet de snelste kruissnelheid?
Israel heeft een goede verdediging dat is alles, de beste ter wereld maar aanvallend hebben ze nog amper iets tot niets gepresteerd.
Nee, maar het gebeurd dus wel Israelische soldaten schieten met scherp op kinderen van 12 die stenen gooien met als doel het doden van de kinderen. Als je van 2 meter afstand een kind door het hart probeerd te schieten horen ze je dat geweer normaal door je strot te rammen.

Bron: kinderen van de stenen (1990) youtube er maar naar.

laat die hele buurt daar maar de fik in vliegen, gezeik altijd, hoor nooit positieve dingen, alleen oorlog, honger, verkrachting, vrouwen zonder waarde.. gezeik.. bom dr op en overnieuw beginnen!

Dus jullie zien graag een land naar de klote gaan dat 1000 jaar al niemand meer de oorlog heeft verklaard in tegenstelling tot een terroristenstaat die kinderen uitmoord?

Als er helaas een oorlog zou uitbreken tussen Israël en Iran, dan kies ik de kant van Israël. Al is Israël niet moeders liefste zal ik altijd de kant van een westers land kiezen, wat de reden van oorlog ook mag zijn. Waarom zou jij dan de kant van Iran kiezen als ik mag vragen?

Oorlog, bombardering, moord e.d. lost niks op.

Zie Irak, Afghanistan.

-Iran is heel wat uitgestrekter dan Irak,komt daar nog eens bij dat er heel veel gebergte is in tegenstelling tot de open woestijnvlaktes in Irak.
-Iran is technologisch heel wat hoogstaander dan Irak.
-Iran is op religieus vlak een pak radicaler dan Irak.
-Iran heeft een modern leger dat niet verzwakt is door de voormalige oorlogen als het leger van Saddam.

-Iran heeft steengoede Oxy

Altijd problemen met Israël.

Sorry maar heeft de Blackbird niet de snelste kruissnelheid?

Israel heeft een goede verdediging dat is alles, de beste ter wereld maar aanvallend hebben ze nog amper iets tot niets gepresteerd.
Nee, maar het gebeurd dus wel Israelische soldaten schieten met scherp op kinderen van 12 die stenen gooien met als doel het doden van de kinderen. Als je van 2 meter afstand een kind door het hart probeerd te schieten horen ze je dat geweer normaal door je strot te rammen.

Bron: kinderen van de stenen (1990) youtube er maar naar.

En hoe zit het met hun middenveld???

Als er helaas een oorlog zou uitbreken tussen Israël en Iran, dan kies ik de kant van Israël. Al is Israël niet moeders liefste zal ik altijd de kant van een westers land kiezen, wat de reden van oorlog ook mag zijn. Waarom zou jij dan de kant van Iran kiezen als ik mag vragen?

dit is waarschijnlijk een van de weinige dingen dat ik hetzelfde over denk als cirkel, mss omwille van een andere reden maar kom ja, waarom ik de kant van iran zou kiezen in een oorlog tussen die twee is omdat de staat israel een volledige groep mensen verdreven heeft uit hun woonplaats, hen in een "open" gevangenis steekt en hen onderdrukt op iedere mogenlijk manier, ik ben het ook niet akkoord met het moslim extremisme maar iedere vorm van verzet tegen onderdrukking is goedgekeurd imo

Israel was echt het slechtste plan ooit.. Maar nu het er eenmaal is blijf ik onder de indruk van ze. Zeker door de 6-daagse oorlog.

Oorlog opzich hoeft van mij niet maar machtsvertoon is altijd wel leuk.

Ik vraag me af waar dit naartoe gaat.
Rusland had een poos terug, dacht ik, Iran ook al gewaarschuwd.

Terug
Naar boven