- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Feit: holocaust heeft plaatsgevonde. Feit: miljoenen joden zijn vermoord. Maar mss zijn er heel veel zaken die zo maar aangenomen zijn zonder ze echt goed te bestuderen; En dat moet onderzocht worden in alle vrijheid; Een vrijheid die we in europa niet merer kennen.Ik vind je kortzichtig èn je spreekt jezelf tegen.
Elk feit en bewijs opnieuw analyseren?Een gebeurtenis analyseer je en na een wetenschappelijke en politieke evaluatie zet het zich om in een feit en bewijs, òf blijft het onopgehelderd. Je neemt het woord feit en bewijs in de mond, dat refereerd dus naar historisch vastgesteld.
Wat is dan volgens jou de doelstelling van het 'opnieuw analyseren'van de holocaust dan? Wat valt er in vrijheid te bespreken?
Gaan we nu ook nog graven en opnieuw de feiten controleren om te kijken of Frankrijk in 1998 wel wereldkampioen voetbal is geworden?
Denk je dat ontkenning v/d holocaust voor het Moslim extremisme uitmaakt? Ze zien liever zo veel mogelijk joden sterven. Maar doet natuurlijk wel ter zake als daar een politiek belang voor hun mee gepaard gaat.
En over dat laatste, verdiep je eens in Iran en kom dan opnieuw tot een oordeel, want dat statement is totale verkapte interpretatie.
Lol, die paar joden wil toch niet zeggen dat er sprake is van een gebalanceerde gastenlijst?lijst selectief?
Waren er geen orthodoxe joden aanwezig? Om neem je alleen de punten die in je kraampje passen?
Lol, die paar joden wil toch niet zeggen dat er sprake is van een gebalanceerde gastenlijst?
heb ik ook niet gezegd en tevens vertegenwoordigen die joden die daar aanwezig waren een grote groep joden.
ik beweer dat de gastenlijst selectief is. Dat wordt overal breed uitgemeten in de pers. Vervolgens zeg jij:
"lijst selectief?
Waren er geen orthodoxe joden aanwezig? Om neem je alleen de punten die in je kraampje passen?"
Volgens mij impliceert dat, dat je openlijkt twijfelt aan mijn stelling dat de gastenlijst vrij selectief is. Dus dat heb je wel -indirect weliswaar- gezegd.
Ik heb die docu ook gezienKennis van geschiedenis staat je toe om te kunnen voorspellen hoe wereldgebeurtenissen uitpakken.
Iemand die zich volledig bewust is, van de geschiedenis, herken de verleidelijke 'val' van de methode om de macht te grijpen en zal zich ervan distanteren. Wetende waar het toe leid.
Een individu die geen kennis heeft kunnen nemen van de wereld geschiedenis, wat hem wordt onthouden door z'n onderdrukkende leider of regime, zal zich bij onvrede achter de genuivende denkbeelden en idealogieen staan van een extremistische leider/geestelijke/regering/regime. Omdat hij psychologisch gezien tot het oordeel komt op grond van z'n individuele belang.
China probeerd momenteel ook de Studenten opstand van eind jaren 80 in Beijing te laten oplossen en te verdoezelen, door alle info te onthouden v/d bevolking.
Het Chinese Staatsleger had de bevolking in Peking volledig geslacht en uitgeput, duizenden mensen gaven het verzet op todat de tankman ( Netwerk - Vanavond in Netwerk ) een Chinese jongeman in z'n eentje opstondmet twee plastic zakken met een keiharde resolute houding het complete staatsleger met z'n lichaam tegenhield. Omstanders begrepen niet wat er gebeurde en wouden de man weghalen, maar die verzette zich, ik ben er heilig van overtuigd, dat wanneer ze hand en hand zijn houding hadden overgenomen, ze onoverwinnelijk waren geweest. Hij sprak namens duizenden mensen en zijn symbolistiek was overweldigend voor iedereen.
Die foto, daar kunnen vele jonge Chinezen die link niet meer mee maken, het staat als icoon van verzet dat menselijkekracht oneindig is.
Wat Iran probeerd met dit congres is om geschiedenis te wissen of te verdraaien, zodat mensen die nu jong zijn ooit eens opgegroeid zijn zonder te weten over de holocaust, achter zich te scharen en zodoende hun macht te behouden èn...
hun politieke doeleinden proberen te verwezelijken. Zonder de holocaust zouden wij de manier waarop Israel te werk gaat NOOIT pikken. En dat is waar dit regime naar toe wil, het zogenaamde 'excuus' verdoezelen.
Ahmadinejad is een groot terrorist en een onderdrukker van zijn volk, dit regime moet zo spoedig mogelijk geelimineerd worden. De Iraanse oppositie staat ten onrechte gekenmerkt als terroristische organisatie! Omdat het Mullah's regime hier op heeft gehammerd en veel Westerse landen hebben geprofiteerd van het geld dat Iran opstrijkt vanwege de enorme olieexport.

van de site van deze joden die aan wezig waren op de conferentieDat betwijfel ik eerlijk gezegd. Neturei Karta is een zeer kleine groep orthodoxe Joden. Zeker niet representatief voor de Haredische Joden, wat al een kleine groep op zich is.
Er zijn nog wel meer van dit groeperingen, maar die vertegenwoordigen geen bijzonder grote achterban.