XXL Nutrition

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

i know ;)
Seg vriend ik heb gehoord dat je van DNP afvalt zonder te sporten is dat zo? zo, ja: hoe zit het met spierverlies ondertussen? vertel op vriend ;)

Sporten? ja da gaat gewoon nie meer...cardio bedoel ik dan he. Ben wel blijven trainen natuurlijk. Maar andere sporten..pfff neee.
Als je de trap op gaat heb je precies de 100m sprint gedaan :)
Spierverlies...tja heb een combi met T3 gedaan dus heb wel wa verloren maar nie zoveel... Maar dit is vooral door de T3.
Den niet dat je bij DNP zorgen moet maken over spierverlies....

• Topic Starter Topic Starter

Thanx zal ik doen;)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 09:08 ----------

Sporten? ja da gaat gewoon nie meer...cardio bedoel ik dan he. Ben wel blijven trainen natuurlijk. Maar andere sporten..pfff neee.
Als je de trap op gaat heb je precies de 100m sprint gedaan :)
Spierverlies...tja heb een combi met T3 gedaan dus heb wel wa verloren maar nie zoveel... Maar dit is vooral door de T3.
Den niet dat je bij DNP zorgen moet maken over spierverlies....

Oke bedankt voor de informatie, dus hoe ik begrijp kan je gewoon krachttraining alleen doen zonder cardio en toch nog afvallen? klinkt te mooi om waar te zijn haha... Dan wil ik het ook wel eens proberen:) Maar zonder T3 dan;)
misschien ooit tijdens een test/tren kuurtje om cortisol te voorkomen voor de zekerheid:D

Al 2dagen verder en ik wil graag iets vertellen maar ik voel nog geen zak:D
Ik denk dat de sides voor binnen 3weken zijn;)
Gisteren Rug/biceps gedaan... Ging lekker:)
Vandaag 1 dag rust:D En morgen lekker borst/triceps:)
En dan volgende dag terug rusten en dan benen/schouders.

Zo ga ik dus te werk in de gym: 1dag trainen 1dag rusten.
2spiergroepen per keer en elke spiergroep 1x per week!!
Omdat ik graag wat meer massa bij wil hebben pak ik ze maar 1x per week aan 6 tot 12reps per oefening en maximum 3oefeningen per spiergroep!!!! zodat mijn spieren sneller herstellen en genoeg tijd hebben om massief te worden:)
that's it guys... ik kan niet meer vertellen tot als ik iets begin te voelen of te zien:D

Trunks kennende gaat 'ie weer trouw tot het eind loggen..... :) Op mijn erewoord als boekhoudertje ( grrrrrrr Trunk! :P )

Slappe hap trouwens die kuur van je bro :P ( just kidding ;) ) Had met je voorliefde voor tren trouwens toch wel verwacht dat je daar na de paar kuren die je hebt gedaan wat hoger was gaan zitten in de tren ;)

Ik volg....as ever, alhoewel ik je vaak genoeg spreek om up-to-date te blijven haha.

Trunks kennende gaat 'ie weer trouw tot het eind loggen..... :) Op mijn erewoord als boekhoudertje ( grrrrrrr Trunk! :P )

Slappe hap trouwens die kuur van je bro :P ( just kidding ;) ) Had met je voorliefde voor tren trouwens toch wel verwacht dat je daar na de paar kuren die je hebt gedaan wat hoger was gaan zitten in de tren ;)

Ik volg....as ever, alhoewel ik je vaak genoeg spreek om up-to-date te blijven haha.

haha loggen tot de dood inderdaad;)
Ik begin laag met de dosissen bro... Als ik er goed op zal gainen heey waarom dan hoger gaan he;) Kan ik evenveel gainen zonder er teveel geld aan te verliezen:D
Maar als ik merk dat de gains niet meer omhoog gaan dan uppen we eerst de kcal's en als dat niet helpt dan uppen we de Mg'S:p Wahahaaaaaaaa!!!!

loggen gaat je idd goed af! maare idd precies zoals je zegt laag beginnen en dna miss naderhand omhoog gooien.

Ben je nog van plan of nog meer te gaan kuren hierna?

Juist gaan trainen en ik heb borst/triceps "VERKRACHT" gewoon!!!
Ik kreeg mijn jas niet meer aan op't einde:p
Wat een zieke pomp in borst en armen!
Ik was ook heel fit en sterk maar ik ga nog niet zeggen dat het van de tren komt;)
Ik heb gewoon een lekkere knaltraining gehad:D
Morgen rusten en overmorgen doe ik benen/schouders
Ik ben benieuwt hoe ik erbij ga staan binnen een paar weken want ik heb zo goed als alles van mijn vorige kuur weten vast te houden, ik heb 1kilo verloren das al geloof ik:) Ik ben benieuwt bro's;)
Ik hou jullie op de hoogte van tijd tot tijd:)
Greetz...

hey sexytrunks, zet je alleen in je schouders??? met welke naald trouwens?

Klinkt als een top training, welke oefeningen doe je voor borst?

hey sexytrunks, zet je alleen in je schouders??? met welke naald trouwens?[/

voor schouders gebruik ik 0.6x25mm (blauwe naald) En ja ik zet alleen in de schouders:) Ik kan ze op verschillende plaatsen zetten hoor, maar schouders is voor mij pijnloos:D
Nog geen last van gehad hoor, maar ken er wel die ontstekingen ervan hebben gekregen!!
Ikke niet, zelfs niet als ik om de dag met NPP had gekuurd;)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 14:53 ----------

Klinkt als een top training, welke oefeningen doe je voor borst?

dumbbell press
Incline bench
flatt bench
En tussen elke setje van de hierboven vernoemde oefeningen doe ik nog push ups met mijn benen op een bankje en mijn handen zo wijd mogelijk op de grond;)

succes man ik volg je zoals gewoonlijk
zat net even je logje te lezen
ik ga zondag beginnen met de 2e kuur
logje ga ik ook doen
1-12 teste 500mg
1-3 winstrol 40mg ed
14-16 nolvadex

zo nu klaar met werken en lekker knallen op de sportschool

succes man ik volg je zoals gewoonlijk
zat net even je logje te lezen
ik ga zondag beginnen met de 2e kuur
logje ga ik ook doen
1-12 teste 500mg
1-3 winstrol 40mg ed
14-16 nolvadex

zo nu klaar met werken en lekker knallen op de sportschool

Succ6 en gain ze;)

Ik volg je net als vorige keer!! Veel succes ;)

Kerel!!
Hoe gaat er mee?
Ik volg je!!
Succes

Kerel!!
Hoe gaat er mee?
Ik volg je!!
Succes

Met mij alles oke sinds de laatste kuur ben ik 1kilo verloren that's it;) I am back and ready for more:p
Jochi mennen man hoe is het? HAHA Fijn dat je mij terug komt volgen:)
Zo'n steun van zo'n betrouwbare mensen kan ik wel gebruiken;)

Terug
Naar boven