jochi
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerel je logjes zijn leuk om te lezen en te volgen!!
Ben ook weer bezig,met een kinder kuurtje haha
Winny only vs anavar only kuur log check hem ff
Ben benieuwd man hoe je resultaten eruit gaan zien!
spreek je snel
Doe het voor jezelf!!
Was ik ook maar een beetje meer zo
ik zal mezelf ook maar weer is melden.
foto'tjes vindt ik ook altijd leuk![]()
succes anyway!
no probs!!Iedereen zegt altijd maar ga aan test e enz maar inderdaad rustig aan hahah!!
Joh heb ook respect voor jou je knalt als een malle!!

ik ben nog geen week bezig en alles is nog zoals het was alleen lijken mijn armen iets voller maar kan ook een gedacht zijn.zal idd de gedachte zijn, komt allemaal goed, altans hoop ik toch voor jou haha![]()
Voeding krijg ik wel in overdosis binnen
haha...

Ja ik meen het!!! Op deze manier haal ik de 10kilo gemakkelijk als alles zo goed blijft gaan
Mijn supplier heeft mij deze keer iets super gegeven
Ik zal een foto plaatsen van 1week geleden, en dan nog 1 van 7dagen verder
Is een dag en nacht verschil al!!!
Ik heb die man geantwoord door te zeggen dat ik veel kcal's eet op een dag en dat het een nieuwe aanpak is van mij
Hij schudde zijn hoofd en geloofte het precies niet, gelijk heeft hij haha

haha...

Kcal's staan echt hoog zal daar ook wel mee te maken hebben... En ik ben van vorige week zondag voor eens en voor altijd gestopt met roken!!! Ik rookte 2pakken sigaretten per dag van 24stuks per pak... En ik ben zonder medicijn ofzo, gestopt met roken!!! pure wilskracht
Voeding word ook beter opgenomen door mijn lichaam wat daarvoor nooit zo was.Goed bezig man. Ik zag eerst staan 83kg ik dacht dat valt wel mee, maar toen zag ik je lengte en dan is het zeker netjes hoor.
Het valt nog wel mee hoor ookal ben ik zo klein
Ik verlang naar veel meer dan hoe ik er nu bij sta
hoelang ben je nou off geweest?
Ik ben nu 1 jaar en 2 maanden gestopt met roken na 15 jaar lang gerookt te hebben gefeliciteerd.
(gefeliciteerd jij ook) na 15jaar roken... NETJES!!!
Oke mannen tijd voor een update!!!
Ik kan het bijna niet geloven maar ik ben op mijn eerste week al 3.6kilo aangekomenJa ik meen het!!! Op deze manier haal ik de 10kilo gemakkelijk als alles zo goed blijft gaan
Mijn supplier heeft mij deze keer iets super gegeven
Ik zal een foto plaatsen van 1week geleden, en dan nog 1 van 7dagen verder
Is een dag en nacht verschil al!!!
Training ging lekker deze ochtend, Iemand heeft al gezegd dat ik zo breed sta dus... Ik denk dat ze het wel weten hahaIk heb die man geantwoord door te zeggen dat ik veel kcal's eet op een dag en dat het een nieuwe aanpak is van mij
Hij schudde zijn hoofd en geloofte het precies niet, gelijk heeft hij haha
Dus trainingen gaan super, vandaag wat sneller beginnen zweten en harder als normaal dus de tren ziet er tot nu toe al goed uit
hier de pica's
groetjes...
1week geleden
hoe ik er nu bij sta![]()