MuscleMeat

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

Kerel je logjes zijn leuk om te lezen en te volgen!!
Ben ook weer bezig,met een kinder kuurtje haha
Winny only vs anavar only kuur log check hem ff
Ben benieuwd man hoe je resultaten eruit gaan zien!
spreek je snel

• Topic Starter Topic Starter
Kerel je logjes zijn leuk om te lezen en te volgen!!
Ben ook weer bezig,met een kinder kuurtje haha
Winny only vs anavar only kuur log check hem ff
Ben benieuwd man hoe je resultaten eruit gaan zien!
spreek je snel

yo maat ik heb het gelezen:)
kinderkuurtje zou ik niet zeggen want je moet zeker niet meer pakken omdat anderen meer nemen;) Doe het voor jezelf!!
Ik vind het knap dat je voorzichtig doet met je lichaam:) Was ik ook maar een beetje meer zo:D

ik zal mezelf ook maar weer is melden.
foto'tjes vindt ik ook altijd leuk :)

succes anyway!

Iedereen zegt altijd maar ga aan test e enz maar inderdaad rustig aan hahah!!
Joh heb ook respect voor jou je knalt als een malle!!

ik zal mezelf ook maar weer is melden.
foto'tjes vindt ik ook altijd leuk :)

succes anyway!

foto'tjes komen er zeker weer maat;) no probs!!

---------- Post toegevoegd Fri 20 Apr 2012 om 15:09 ----------

Iedereen zegt altijd maar ga aan test e enz maar inderdaad rustig aan hahah!!
Joh heb ook respect voor jou je knalt als een malle!!

thanx bro... haha:D
Naar niemand luisteren maar doen waar je zelf klaar voor bent, jij kan dit het beste aanvoelen en niet anderen in jouw plaats;)

en weer lekker getraind?

Vandaag niet want ik laat elke training 1dag rust tussen bro. maar morgen doe ik schouders/benen.
Oh, ja ik ben een vroege vogel en train graag als 1ste man in de gym:D
Zal morgen vertellen hoe het geweest was;) ik ben nog geen week bezig en alles is nog zoals het was alleen lijken mijn armen iets voller maar kan ook een gedacht zijn.

zal idd de gedachte zijn, komt allemaal goed, altans hoop ik toch voor jou haha:P

zal idd de gedachte zijn, komt allemaal goed, altans hoop ik toch voor jou haha:P

We zullen zien laat ons hopen;) Voeding krijg ik wel in overdosis binnen:p haha...
Wil nog niks verklappen tot mijn update maandag als ik 1week bezig ben, maar...
Ik ben al iets bijgekomen:p

Oke mannen tijd voor een update!!!

Ik kan het bijna niet geloven maar ik ben op mijn eerste week al 3.6kilo aangekomen:eek: Ja ik meen het!!! Op deze manier haal ik de 10kilo gemakkelijk als alles zo goed blijft gaan:D Mijn supplier heeft mij deze keer iets super gegeven:) Ik zal een foto plaatsen van 1week geleden, en dan nog 1 van 7dagen verder:p Is een dag en nacht verschil al!!!
Training ging lekker deze ochtend, Iemand heeft al gezegd dat ik zo breed sta dus... Ik denk dat ze het wel weten haha:D Ik heb die man geantwoord door te zeggen dat ik veel kcal's eet op een dag en dat het een nieuwe aanpak is van mij;) Hij schudde zijn hoofd en geloofte het precies niet, gelijk heeft hij haha:)
Dus trainingen gaan super, vandaag wat sneller beginnen zweten en harder als normaal dus de tren ziet er tot nu toe al goed uit :p
hier de pica's ;)
groetjes...:)

1week geleden

hoe ik er nu bij sta:D

120419-111343.png

120422-195102.png

Nice ouwe!!! Wat zijn je stats nu dan??

Wil je de 90kg pakken op die lengte haha een tank.

Goed bezig man. Ik zag eerst staan 83kg ik dacht dat valt wel mee, maar toen zag ik je lengte en dan is het zeker netjes hoor.

Wil je de 90kg pakken op die lengte haha een tank.

Ik denk dat de 90kilo halen wel niet gek abnormaal zou zijn op de manier dat het er nu aan toe gaat;)
90halen is een droom, ik wou gewoon 85kilo of 86kilo halen maar het is zo'n extreme gekke situatie dat het zo snel gaat met de gains dat ik begin te geloven dat het mij wel zal lukken:D
Lijkt alsof ik dianabol aan't nemen ben maar is niet zo:p Kcal's staan echt hoog zal daar ook wel mee te maken hebben... En ik ben van vorige week zondag voor eens en voor altijd gestopt met roken!!! Ik rookte 2pakken sigaretten per dag van 24stuks per pak... En ik ben zonder medicijn ofzo, gestopt met roken!!! pure wilskracht:D
Ik ben er heel trots op en ik moet eerlijk nageven dat ik elke maaltijd in plaats van 1 bord zelfs 2volle borden kan eten, en dat allemaal dankzij het stoppen met roken:D Voeding word ook beter opgenomen door mijn lichaam wat daarvoor nooit zo was.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 15:09 ----------

Goed bezig man. Ik zag eerst staan 83kg ik dacht dat valt wel mee, maar toen zag ik je lengte en dan is het zeker netjes hoor.

thanx dude:p Het valt nog wel mee hoor ookal ben ik zo klein:D Ik verlang naar veel meer dan hoe ik er nu bij sta:p

hoelang ben je nou off geweest?

Ik ben nu 1 jaar en 2 maanden gestopt met roken na 15 jaar lang gerookt te hebben gefeliciteerd.

Laatst bewerkt:
hoelang ben je nou off geweest?

Ik ben nu 1 jaar en 2 maanden gestopt met roken na 15 jaar lang gerookt te hebben gefeliciteerd.

thanks m8;) (gefeliciteerd jij ook) na 15jaar roken... NETJES!!!
off sinds mijn vorige kuur bedoel je? 3maand ofzo... weet het niet meer juist:rolleyes:

Oke mannen tijd voor een update!!!

Ik kan het bijna niet geloven maar ik ben op mijn eerste week al 3.6kilo aangekomen:eek: Ja ik meen het!!! Op deze manier haal ik de 10kilo gemakkelijk als alles zo goed blijft gaan:D Mijn supplier heeft mij deze keer iets super gegeven:) Ik zal een foto plaatsen van 1week geleden, en dan nog 1 van 7dagen verder:p Is een dag en nacht verschil al!!!
Training ging lekker deze ochtend, Iemand heeft al gezegd dat ik zo breed sta dus... Ik denk dat ze het wel weten haha:D Ik heb die man geantwoord door te zeggen dat ik veel kcal's eet op een dag en dat het een nieuwe aanpak is van mij;) Hij schudde zijn hoofd en geloofte het precies niet, gelijk heeft hij haha:)
Dus trainingen gaan super, vandaag wat sneller beginnen zweten en harder als normaal dus de tren ziet er tot nu toe al goed uit :p
hier de pica's ;)
groetjes...:)

120419-111343.png

1week geleden

120422-195102.png

hoe ik er nu bij sta:D

Hoeveel webcamvriendinnen heb jij al?

Terug
Naar boven