vermeulen92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wow je gaat super! wou dta ik als naturel zijnde ook zo kon gainen haha![]()
Grapje bro

creatine al geprobeerdheeft weinig tot geen effect op mijn lichaam
maar komt allemaal goed
eet meer als gewoonlijk dan kom je toch ook snel bij, zelfs al ben je naturel dan moet je zeker op korte tijd resultaten zien.
iemand die weet hoeveel zijn lichaam nodig heeft kan mooie resultaten behalen met voeding. Ik Als ik niet kuur dan kan ik ook kilo's aankomen in korte tijd
t probleem is gewoon dta mijn buik heel snel vet word
voeding is geen probleem weet alle tips en tricks enz.ja ik kan ook snel kilo's aankomen maar dna zit er ook een hoop vet bij dta is het nadeel van bulken, daarom ben ik nu met IF me vet aan het werwerken omdta ik er nu voor eens en voor altijd vanaf wilt probleem is gewoon dta mijn buik heel snel vet word
voeding is geen probleem weet alle tips en tricks enz.

lijkt met niet he jij misschien wel aan de juice wij niet.![]()
haha
tuurlijk wel toch
op youtube van veel fitnessinstructeurs al gehoord
"hodgetwins" "scooby" "campbellfitness" 

Heb ik ook maar gehoord guys en geloof er wel in hoor
zal heel miss mogelijk zijn maar ligt aan ej lichaam en je moet perfect weten waar je mee bezig benmaar ik snuffelllen alleen in de aas logjes omdat ik t interessant vind om iemand met dezelfde lengte als mij, te zien gainen en wie weet ooit in de toekomst nog iets te doen...
Eerst inlezen en wachten wat er gebeurd met de proefpersoon haha zo moet dat
Met goeie voeding keihard trainen en voldoende rust kom je een heel eind!! En natuurlijk zijn er altijd die kneuze die aan de AAS gaanGewoon niet opletten!! Ben de baas over je eigen lichaam dus jij bepaald!!
Ik ken mensen op de GYM die op 2maand tijd bulken even hard gaan en lijken als iemand die testo/deca genomen heeft! Dit is echt waar!!! no bullshit bro
Ziet er goed uit! Nog ff werken aan je traps die lopen in verhouding wat achter. Voor de rest ga je wel lekker denk ik. Heb ongeveer dezelfde Stats 170 92.5kg en op 14 procent nu. Succes ik volg
Maar ik ben 165cm dus 5cm kleiner dan u
Maar jij weegt weer iets meer dan mij
Traps zijn oke tegenover veel mensen die ik ken haha... zal binnenkort nog eens een foto uploaden met duidelijker beeld