Fitness Seller

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

wow je gaat super! wou dta ik als naturel zijnde ook zo kon gainen haha:P

• Topic Starter Topic Starter
creatine al geprobeerd;) heeft weinig tot geen effect op mijn lichaam;) maar komt allemaal goed

creatine al geprobeerd;) heeft weinig tot geen effect op mijn lichaam;) maar komt allemaal goed

speel met uw calorieinname:) eet meer als gewoonlijk dan kom je toch ook snel bij, zelfs al ben je naturel dan moet je zeker op korte tijd resultaten zien.
Ik ken jongens bij mij in de GYM die op 2maand tijd hard kunnen gaan met bulken zonder iets te pakken, en het lijkt dan of ze gespoten hebben maar is niet altijd zo;) iemand die weet hoeveel zijn lichaam nodig heeft kan mooie resultaten behalen met voeding. Ik Als ik niet kuur dan kan ik ook kilo's aankomen in korte tijd:D

ja ik kan ook snel kilo's aankomen maar dna zit er ook een hoop vet bij dta is het nadeel van bulken, daarom ben ik nu met IF me vet aan het werwerken omdta ik er nu voor eens en voor altijd vanaf wil:P t probleem is gewoon dta mijn buik heel snel vet word;) voeding is geen probleem weet alle tips en tricks enz.

Hoe kan je in godsnaam die 2 foto's vergelijken?

ja ik kan ook snel kilo's aankomen maar dna zit er ook een hoop vet bij dta is het nadeel van bulken, daarom ben ik nu met IF me vet aan het werwerken omdta ik er nu voor eens en voor altijd vanaf wil:P t probleem is gewoon dta mijn buik heel snel vet word;) voeding is geen probleem weet alle tips en tricks enz.

clean eten en zoveel mogelijk op een dag meer kan je dan niet doen als je niet vetter wil worden. Ik neem het erbij als ik bulk:D

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 19:10 ----------

Hoe kan je in godsnaam die 2 foto's vergelijken?

door uw ogen misschien open te doen:p

cutten is gewoon zwaar demotiverend:P

lijkt met niet he jij misschien wel aan de juice wij niet. :p

Was het maar zo'n feest dat dat kon haha

lijkt met niet he jij misschien wel aan de juice wij niet. :p

ja maar ik ben er zeker van als jullie tussen de AAS sectie op DBB blijven snuffelen dat jullie een van deze ook aan de juice zitten of mss het stiekem al doen:p haha
Moest er geen interesse zijn dan denk ik dat je nooit zo'n logjes zou volgen:D

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 08:00 ----------

Was het maar zo'n feest dat dat kon haha

kan het dan niet??? tuurlijk wel toch??? op youtube van veel fitnessinstructeurs al gehoord;) "hodgetwins" "scooby" "campbellfitness" :p
Hoog in eiwitten blijven en bijna geen Kh's eten, dan vermager je vanzelf als je u aan compound moves houdt in de Gym:D
Na uw powerlifting routine gewoon wandelen op een snelle tempo voor 15 tot 20min. zo verbrand je vet maar geen spieren:p Heb ik ook maar gehoord guys en geloof er wel in hoor:D
pas op... voor jullie mij willen aanvallen wil ik zeggen dat ik het mis kan hebben want ik heb er zelf geen ervaring mee... ik cut of ik bulk... maar ik heb gehoord dat het mogelijk is.
Groetjes

Laatst bewerkt:
zal heel miss mogelijk zijn maar ligt aan ej lichaam en je moet perfect weten waar je mee bezig ben;) maar ik snuffelllen alleen in de aas logjes omdat ik t interessant vind om iemand met dezelfde lengte als mij, te zien gainen en wie weet ooit in de toekomst nog iets te doen...

zal heel miss mogelijk zijn maar ligt aan ej lichaam en je moet perfect weten waar je mee bezig ben;) maar ik snuffelllen alleen in de aas logjes omdat ik t interessant vind om iemand met dezelfde lengte als mij, te zien gainen en wie weet ooit in de toekomst nog iets te doen...

dat bedoel ik dus bro... that's the spirit:D Eerst inlezen en wachten wat er gebeurd met de proefpersoon haha zo moet dat:p

Met goeie voeding keihard trainen en voldoende rust kom je een heel eind!! En natuurlijk zijn er altijd die kneuze die aan de AAS gaan ;) Gewoon niet opletten!! Ben de baas over je eigen lichaam dus jij bepaald!!

Met goeie voeding keihard trainen en voldoende rust kom je een heel eind!! En natuurlijk zijn er altijd die kneuze die aan de AAS gaan ;) Gewoon niet opletten!! Ben de baas over je eigen lichaam dus jij bepaald!!

das helemaal waar:D Ik ken mensen op de GYM die op 2maand tijd bulken even hard gaan en lijken als iemand die testo/deca genomen heeft! Dit is echt waar!!! no bullshit bro:)

Ziet er goed uit! Nog ff werken aan je traps die lopen in verhouding wat achter. Voor de rest ga je wel lekker denk ik. Heb ongeveer dezelfde Stats 170 92.5kg en op 14 procent nu. Succes ik volg

Ziet er goed uit! Nog ff werken aan je traps die lopen in verhouding wat achter. Voor de rest ga je wel lekker denk ik. Heb ongeveer dezelfde Stats 170 92.5kg en op 14 procent nu. Succes ik volg

thanx bro:) Maar ik ben 165cm dus 5cm kleiner dan u:p Maar jij weegt weer iets meer dan mij:D Traps zijn oke tegenover veel mensen die ik ken haha... zal binnenkort nog eens een foto uploaden met duidelijker beeld;)

Nou ja 170 goed nagemeten ben ik 167 maar rond het altijd maar af. Op je foto's lijken je traps wat achter te blijven. Maar het kan idd aan de foto liggen. Wil voor de zomer nog wat zakken in vet en kg's behouden. Vind voor 167 92,5 meer dan genoeg!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven