Fitness Seller

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

Ik begin ook erger en erger te worden ik zie mezelf ook in staat zo'n dingen te doen als ik langer bezig ben met AAS:D

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 21:56 ----------

Gewoon uit nieuwsgierigheid... wat waren zijn gains bij zo'n kuurtje en hoe lang deed hij het? en hoe waren zijn mind-sides? :p

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 22:04 ----------

oh, ja ik kom juist uit de gym ik heb een beetje gemixt tussen borst/triceps/biceps ik stond zo uitgelijnd en opgepomt dat er een bodybuilder bij ons die al 20jaar traint tegen mij zei: je blijft groeien zeker:D
Volgens mij had hij mij door!:p
Ik vertelde hem dat ik heel veel ben afgevallen, en dat ik minder groot ben als daarvoor toen zei hij zo: aah, ja misschien omdat je droger bent dat je groter oogt. Maar volgens mij had die Son of a b*ch die al 20jaar traint mij door Wahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa:p

wat een detective sportschool zit je haha

tja wat zijn gains waren dat weet ik niet meer uit me hoofd, hij had wel altijd gruwelijk veel kracht vertelde hij. 200kg frontsquat en dergelijke :D Ook stond hij snoeihard zonder aromatizerende middelen en had hij nouwelijks last van gyno. Lijkt allemaal heel veel voordeel maar als je wel gevoelig bent voor libido problemen dan ben je wel de sjaak.
Misschien als je fan bent van tren dat je eerst high dose tren low dose test kan proberen
600mg tren
250mg test
Zoiets

• Topic Starter Topic Starter
tja wat zijn gains waren dat weet ik niet meer uit me hoofd, hij had wel altijd gruwelijk veel kracht vertelde hij. 200kg frontsquat en dergelijke :D Ook stond hij snoeihard zonder aromatizerende middelen en had hij nouwelijks last van gyno. Lijkt allemaal heel veel voordeel maar als je wel gevoelig bent voor libido problemen dan ben je wel de sjaak.
Misschien als je fan bent van tren dat je eerst high dose tren low dose test kan proberen
600mg tren
250mg test
Zoiets

Ik heb er al eens stiekem 1gram tren-e op 1gram test genomen;) Papanilaala kan het bevestigen hij kent mij :p
Enigste side-effect dat mij toen stoorde was telkens als ik mij omdraaide in bed of uitstapte om te plassen... kreeg ik hevige spierkrampen in mijn kuiten,Quads,hamstrings,schouderbladeren

Gram tren damn hahaha ;)

Ik twijfel er ook niet aan bro, maar pas goed op je lichaam! Hoelang moet.je nog en hoe gaat je nakuur er uit zien?

Ik twijfel er ook niet aan bro, maar pas goed op je lichaam! Hoelang moet.je nog en hoe gaat je nakuur er uit zien?

Ik zet morgen mijn 3de spuit Test/Mast:D Ik ga dit 10weken doen en dan is het welletjes geweest. Mijn nakuur ga ik 4weken arofixen+nolvadex+tamoxifen nemen voor 4weken en misschien iets langer nog. Of heb jij misschien een beter voorstel bro dan hoor ik het graag, ik sta open voor bij te leren? ;)

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 23:25 ----------

idioot :P kon je daar uberhaupt op slapen?

Slecht bro, ik slaap er niet goed op maar uit ervaring door trenbolone te nemen weet ik ook dat als je een keer wakker bent dat je niet moe bent:p
Het houdt je wakker en fit, al slaap ik 10weken slecht dat heeft bij mij geen effect;)

Ik zet morgen mijn 3de spuit Test/Mast:D Ik ga dit 10weken doen en dan is het welletjes geweest. Mijn nakuur ga ik 4weken arofixen+nolvadex+tamoxifen nemen voor 4weken en misschien iets langer nog. Of heb jij misschien een beter voorstel bro dan hoor ik het graag, ik sta open voor bij te leren? ;)

Slecht bro, ik slaap er niet goed op maar uit ervaring door trenbolone te nemen weet ik ook dat als je een keer wakker bent dat je niet moe bent:p
Het houdt je wakker en fit, al slaap ik 10weken slecht dat heeft bij mij geen effect;)

Tren maakt je echt slecht slapen. Ik heb er tijdens een cycle gigantisch veel nachtmerries van gehad, wat een gedoe. Desalniettemin, je slaapt slecht maar je prestaties blijven goddelijk toch :p

Tren maakt je echt slecht slapen. Ik heb er tijdens een cycle gigantisch veel nachtmerries van gehad, wat een gedoe. Desalniettemin, je slaapt slecht maar je prestaties blijven goddelijk toch :p

ben benieuwd, over een weekje begin ik (eerste x tren) :)

ben benieuwd, over een weekje begin ik (eerste x tren) :)

ga je een logje bijhouden Kix?:D
Laat dan iets weten dat wil ik zeker niet missen dan;)
Het valt allemaal reuze mee je gaat zien dat theorie van op DBB en praktijk helemaal verschillend zijn. Er wordt veel beweerd waarvan ik soms denk waar halen ze dat toch:p

---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 10:32 ----------

inderdaad je slaapt er slecht van en bij de tren-e heb ik eigenlijk alleen maar last van nachtmerries bij de andere soorten geen 1 droom gehad:p
Maar ookal slaap je slecht je voelt je nooit moe een keer als je wakker bent... en prestaties zijn echt niet normaal bij Tren en vooral wat ik heb opgemerkt als ik nat in't zweet aan't trainen ben dan is er zo'n focus dat je met geen enkele Roid kan vergelijken:D

arofixen zit 20mg nolva in daarbij wil je ook nog nolva gaan slikken en ook tamoxifen wat ook nolva is hwhahahaha :rolleyes:

Wahahaaaaaaaaaaaaaa supersized ik zou niet durven liegen er is er een op DBB die mij persoonlijk kent en weet dat ik het echt allemaal doe wat ik zeg:p

Yeah buddy ! En Trunks staat zo heet als een 13 jarig jongetje die net voor de 1ste x ontdekt heeft dat hij kan klaarkomen. Dus hij staat loeigeil nog steeds na al die AAS ! ;-) Word allemaal een beetje opgeblazen die sides op't internet imo... Achja !

blijft mooi om dit te blijven lezen . voor mij ook over paar maand voor de eeste keer tren + mast

Gewone tren? of ook MT?

kuur word zeg ma
1-10 Tren-E 400 mg
1-10 Mast E 400 mg
1-12 Test-E 250 mg
8-12 Orale-Tren cabs 5 mg dit is nog niet zkr
14-18 Arofixen

Laatst bewerkt:
blijft mooi om dit te blijven lezen . voor mij ook over paar maand voor de eeste keer tren + mast

bedank dat je het leuk vind:p
Je gaat zeker mooie defenitie hebben met Tren/mast in een kuur:D

---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 23:53 ----------

arofixen zit 20mg nolva in daarbij wil je ook nog nolva gaan slikken en ook tamoxifen wat ook nolva is hwhahahaha :rolleyes:

Ik heb tamoxifen caps van 25mg per cap van een franse lab van vroeger:p Wat stel jij voor dat ik dan ga doen na zo lang On te zijn? ik ga zeker geen clomid nemen ik hoor er vieze verhalen over;)

---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 23:55 ----------

kuur word zeg ma
1-10 Tren-E 400 mg
1-10 Mast E 400 mg
1-12 Test-E 250 mg
8-12 Orale-Tren cabs 5 mg dit is nog niet zkr
14-18 Arofixen

Ik kan je over 2weken of 3 met zekerheid zeggen of je die Mast zou moeten hoger dosseren want ik zet hem namelijk nu ook op 400mg:D Ik ga wel switchen naar 800mg maar in de tussentijd weet ik ondertussen wel of het iets zal doen;)

Terug
Naar boven