avg
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
trunks... hoe is het?
geef even een korte samenvatting van de laatste 6 weken?
ik heb er geheel uitgelegen deze weken en ga alles vanaf morgen weer oppakken...
werd tijd!

Ik ben bijna 2weken zelfs al op 4mg per dag dus dat verhaal van, "ik trek dat mentaal niet meer" dus ik stop ermee vind ik echt onzin. In mijn geval was de Tren-E veel sterker op mentale vlakidd, zo deed ik het meestal.
Indien je enkel korte cycle doet wil je dat alle roids zo snel mogelijk uit je lichaam zijn, dus is test p het beste. Kan je direct 2 dagen na laaste shot met je pct beginnen. Normaal(in mijn geval) is een pct van 2 weken voldoende en voel je je direct top omdat je helemaal niet/weinig hebt plat gelegen.
Tenzij je leeft op de testosteron dan kan je de E wel nemen
Dan ga ik toch liever voor test E, aangezien ik zelf enkel in de benen injecteer ben ik bang dat dat teveel word om om de dag te injecteren met maar 2 injectiespots.

Gisteren en vandaag moet ik bekennen dat ik gezondigd heb
Veel vettig gegeten en sangria en carlsberg gezopen als een malle
Morgenvroeg is het armdag voor mij, en als straf voor mezelf doe ik nog eens cardio van 1uur en half ofzo... Dit mag niet meer gebeuren! Ik heb het gevoel als ik gezopen heb dat ik opeens zo klein lijk in de spiegel, heeft iemand dit ook al opgemerkt?
O,ja Vermeulen92 Lees vorige pagina's dan weet je hoe de laatste 6 weken zijn... Die zijn nog niet in aantocht want ik ben met Masteron Enanthaat bezig voor 10weken... 2de injectie zit er van zaterdag in
Methyl-tren/test-P heb ik nog voor 3 of 4 keer van over en dan is dat ook alweer voorbij... Ik vind de Methyl-Tren vrij soft hoorIk ben bijna 2weken zelfs al op 4mg per dag dus dat verhaal van, "ik trek dat mentaal niet meer" dus ik stop ermee vind ik echt onzin. In mijn geval was de Tren-E veel sterker op mentale vlak
---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 22:10 ----------
Ja dat is het slimste wat je kunt doenTenzij je leeft op de testosteron dan kan je de E wel nemen
---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 22:12 ----------
Bro ik injecteer enkel in de schouders en ben zo al bijna 4maand bezig
Is goed te doen hoor.
Als je Test-E er langs laat lopen zou ik wel pas de pillen nemen als de Enanthaat inkickt![]()
DDan vermoed ik toch dat die methyltren ondegedoseerd is.. Of jij bent de enige uitzondering waarbij het omgekeerd is.

heb zon beetje door de 6 weken heen gecrolld en lees flinke dingen haha je gaat goed!
en je zal niet zomaar stoppenhaha
dus waarom zou ik nu ermee stoppen
Hahaaaaaaaa... bro mijn maten hebben van dezelfde supplier MT injecties met dezelfde batchcodes. Zij voelen zich op 2mg gek worden en ik heb vandaag zelfs op 6mg gezeten en ik had van niks last buiten brandende maagzuur maar Ach daar heb ik Gaviscon voor
Ik had wel een dikke pomp in de Gym vandaag! Iedereen dacht dat ik gek was ofzo... ik heb alle oefeningen dooreen gegooid, eerst een oefening triceps en dan 1oefening biceps en dan terug triceps enzovoort... Veel supersetjes en zonder pauze als een raastige van de een op de andere oefening gevlogen
---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 19:47 ----------
Meten is weten he!
Vandaag ook weer een nieuwe start gemaakt en kan nu weer lekker blessure vrij gaan knallen!me happy!
![]()
Ga ik je natty proberen in te halen haba

Dan ben jij mss al zo gek van jezelf dat je er niets meer van voelt hehe

Bouw mss toch maar beter rustig op bro! ik zou met lichte gewichten voor 1 tot 2weken trainen
Ik hoop dat je mij inhaald bro, ik wens je het beste![]()
dus komt allemaal weer goed
Wellicht verstandig om je leverwaarden even te laten testen alvorens de volgende fase van je kuur in te gaan
FYI Trunk, mijn bloeddruk is weer normaal na de PH stack. Gisteren laten opnemen en was 128/82 terwijl ik op dit moment op test/tren zit.
Heeft wel eventjes geduurd met die bloeddruk van jou maar gelukkig is het weer allemaal in orde
vorige week ben ik rustig begonnen en vanaf deze week gaan we weer steds zwaarderdus komt allemaal weer goed
![]()
vorige week ben ik rustig begonnen en vanaf deze week gaan we weer steds zwaarderdus komt allemaal weer goed
![]()

AllrightHeeft wel eventjes geduurd met die bloeddruk van jou maar gelukkig is het weer allemaal in orde
---------- Post toegevoegd Tue 14 Aug 2012 om 15:28 ----------
Ben je niet teveel kwijt ofzo? door er zo'n tijdje uit geweest te zijn?
Ben idd flink wat kwijt maar spiergeheugen doet wonderen dus sit zo weer op me oude niveau en hopelijk eroverheen(a)
ik eet nu weer veel en goed, neem bcaa's rond de training enz. krijg me vitamines binnen dus.
maar hoe lang moet je nu nog dan in totaal?
of van plan om niet meer helemaal te stoppen?
Zaterdag gaat mijn 3de spuit Mast/test erin en zo doe ik 10weken. Maar ik dosseer voor't moment Mast-E op 400mg en Test-E op 250mg Maar die mast-E ga ik de laatste 5weken op 800mg doen omdat ik heb gehoord dat het niet veel doet op 400mg maar ik ben voor't moment krab bij kas en kan pas volgende maand bijbestellen en hoger dosseren

Wij delen dezelfde liefdeJawel, na die mast/test 10weken stop ik ermee... maar omdat de sides zo goed meevallen voor mij en ik zo goed aan't gaan ben heb ik besloten langer te kurenZaterdag gaat mijn 3de spuit Mast/test erin en zo doe ik 10weken. Maar ik dosseer voor't moment Mast-E op 400mg en Test-E op 250mg Maar die mast-E ga ik de laatste 5weken op 800mg doen omdat ik heb gehoord dat het niet veel doet op 400mg maar ik ben voor't moment krab bij kas en kan pas volgende maand bijbestellen en hoger dosseren
Anders was ik direct op 800mg begonnen
Kan zijn dat ik de laatste 4weken er ook Winny tabs bij ga doen om harder uit mijn kuur te komen. Maar ik ben ook aan't twijfelen eerlijk gezegd om Primo erbij te doen want ik hoor er zo'n superverhalen van![]()
Zo man 800 masteron klinkt me wel lekker.