Fitness Seller

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

Ik kan je over 2weken of 3 met zekerheid zeggen of je die Mast zou moeten hoger dosseren want ik zet hem namelijk nu ook op 400mg:D Ik ga wel switchen naar 800mg maar in de tussentijd weet ik ondertussen wel of het iets zal doen;)

ik wacht af hahahah;) mis dat ik dan de eerste 5 weken 400 en dan laatste 5 weken 600 doe:rolleyes: kan allemaal natuurlijk :p

• Topic Starter Topic Starter
Alwel dit is ook namelijk mijn plan maar ik dacht eerder aan 800mg:D 2Vials kom ik juist mee toe de laatste 5weken:p
Hoop daje 800 doet :p
Ben er benieuwd naar. Want wou na mijn bulkcycle bridgen en dan cutten op ;

250 test
50 proviron
800-1000 masteron
200 tren
130 anavar

Alwel dit is ook namelijk mijn plan maar ik dacht eerder aan 800mg:D 2Vials kom ik juist mee toe de laatste 5weken:p

als je 800 gaat doen ben ik benieuwt hoe dat gaat denk dat ik het zelf niet zou doen nog nooit mast gedaan ma goed ik zeg altijd ma zo zeg nooit nooit.

Hoop daje 800 doet :p
Ben er benieuwd naar. Want wou na mijn bulkcycle bridgen en dan cutten op ;

250 test
50 proviron
800-1000 masteron
200 tren
130 anavar

Ik denk dat proviron niet zo nodig gaat zijn om het bloat tegen te gaan als je er toch al Masteron in hebt+tren:D
Hoelang was je van plan te bridgen vooraleer te cutten?

---------- Post toegevoegd Sun 19 Aug 2012 om 10:51 ----------

als je 800 gaat doen ben ik benieuwt hoe dat gaat denk dat ik het zelf niet zou doen nog nooit mast gedaan ma goed ik zeg altijd ma zo zeg nooit nooit.

Ik ben ook kei-benieuwt en zeker om het feit dat iedereen op DBB bijna zegt dat je met BF van boven de 10% niks kunt doen met Masteron:rolleyes:
Ik denk dat ik niks ga gainen maar wel meer uitlijning ga hebben en dat is voor mij al genoeg:)

Ik ben ook kei-benieuwt en zeker om het feit dat iedereen op DBB bijna zegt dat je met BF van boven de 10% niks kunt doen met Masteron:rolleyes:
Ik denk dat ik niks ga gainen maar wel meer uitlijning ga hebben en dat is voor mij al genoeg:)

ja precies ik ga eerst nog een tijdje aan de clen ga ik aankomende week bestellen. kijken hoe dat gaat. en ja ik wil zelf rond de 11 12 % zitten veel daar onder vind ik zelf persoonlijk niet mooi dus ik zal dan ook wel zien hoe de kuur bij mij uit gaat pakken.

ja precies ik ga eerst nog een tijdje aan de clen ga ik aankomende week bestellen. kijken hoe dat gaat. en ja ik wil zelf rond de 11 12 % zitten veel daar onder vind ik zelf persoonlijk niet mooi dus ik zal dan ook wel zien hoe de kuur bij mij uit gaat pakken.

Clen heb ik ookal overwogen maar ik ben een beetje bang omdat ik aanleg heb voor spierkrampen... Ik hoor er bizarre spierkrampverhalen over:D
Anders zat ik allang aan de Clen:p T3 is ook een optie maar de kans zit er dan in dat ik heel mijn leven ga moeten T3 blijven nemen:eek:

t3 was ik zelf over aan het lezen al kan ik niet zo heel veel vinden maar hoezo je hele leven er dan aan blijven hmm. ik heb tot nu toe nog geen last gehad van spierkrampen dus zal het zien als ik het dan wel heb stop ik er mee.

t3 was ik zelf over aan het lezen al kan ik niet zo heel veel vinden maar hoezo je hele leven er dan aan blijven hmm. ik heb tot nu toe nog geen last gehad van spierkrampen dus zal het zien als ik het dan wel heb stop ik er mee.

Ja de kans is er dat je schildklierhormoon stopt met werken na T3 kuurtje... en zonder je schildklierhormoon verbrand je geen vet meer en wordt je heel dik dus dan kan het zijn dat je je hele leven gaat moeten T3 nemen.
T3 legt je eigen T3 productie plat zoals Testosteron dat met je eigen natuurlijke testaanmaak doet:D

Als je tamoxifen al heb liggen kan je dat gebruiken, als je arofixen al in huis zou ik dat pakken. Maar die 2 middelen stacken heeft geen enkel nut. In arofixen zit al genoeg tamoxifen

Als je tamoxifen al heb liggen kan je dat gebruiken, als je arofixen al in huis zou ik dat pakken. Maar die 2 middelen stacken heeft geen enkel nut. In arofixen zit al genoeg tamoxifen

zou ik langer als 4weken best moeten nakuren aangezien ik al zo lang ON ben?

Ik denk dat proviron niet zo nodig gaat zijn om het bloat tegen te gaan als je er toch al Masteron in hebt+tren:D
Hoelang was je van plan te bridgen vooraleer te cutten?

---------- Post toegevoegd Sun 19 Aug 2012 om 10:51 ----------

ja proviron doet niets voor vocht hoor.
Ik neem het voor libido i love monsterlibido.

zou ik langer als 4weken best moeten nakuren aangezien ik al zo lang ON ben?
Nakuur altijd 1/3 van je kuur nemen.

hoe lang ben je on geweest? te lang nolva slikken is ook niet goed dan kan je een rebound krijgen van oestrogeen en kan je gyno oplopen. Als je kuur erg lang is geweest mischien 6 weken dan.

Ja de kans is er dat je schildklierhormoon stopt met werken na T3 kuurtje... en zonder je schildklierhormoon verbrand je geen vet meer en wordt je heel dik dus dan kan het zijn dat je je hele leven gaat moeten T3 nemen.
T3 legt je eigen T3 productie plat zoals Testosteron dat met je eigen natuurlijke testaanmaak doet:D

hmmm dan is dat ook niet echt iets wat ik zou doen :P ik doe eerst gewoon clen en zie wel hoe dat gaat 2 weken on 2 weken off

hoe lang ben je on geweest? te lang nolva slikken is ook niet goed dan kan je een rebound krijgen van oestrogeen en kan je gyno oplopen. Als je kuur erg lang is geweest mischien 6 weken dan.

wat een onzin man, nolva kan je in principe langdurig slikken op 10/20mg pd (niet dat ik het aanraad ofzo..) het word gebruikt voor het behandelen van borstkanker bij vrouwen, sommigen gebruiken het zelfs langer dan een jaar. een rebound van te hoge oestrogeen in je lichaam lijkt me zeer sterk als je T weer op peil is. theoretisch zou het kunnen wat je zegt, maar ik acht d kans erg klein als je goed hersteld tijdens pct. t/oestrogeen ratio moet in principe weer stabiliseren als je off gaat. gyno zou zich kunnen ontwikkelen als er nog een te hoge concentratie hiervan aanwezig is, gezien nolva dit in borstweefsel alleen blokkeert zal het nooit de aanmaak zelf verminderen. Misschien ook wel handig om dit in de hand te houden tijdens het kuren, dus niet met hoge bf kuren, en oestrogeen onder 'controle' houden.

Laatst bewerkt:
wat heeft gebruik bij vrouwen in godsnaam te maken met gebruik bij mannen

vertel jij eerst eens waarom iemand last van gyno zou krijgen door langer dan 6 weken tamoxifen te slikken. vergeet die vrouwen even ;)

Guys inplaats van te discussiëren over wie er gelijk zou hebben, zou er iemand mij een goede antwoord kunnen geven i.v.m hoe lang ik moet nakuren:p
Normale gang van zaken is 4weken maar na deze kuur binnen 7 of 8weken ben ik ondertussen al 6maanden ON:eek: Hoe kan je dit het beste aanpakken???
Jullie hulp wordt op prijs gesteld:D

Guys inplaats van te discussiëren over wie er gelijk zou hebben, zou er iemand mij een goede antwoord kunnen geven i.v.m hoe lang ik moet nakuren:p
Normale gang van zaken is 4weken maar na deze kuur binnen 7 of 8weken ben ik ondertussen al 6maanden ON:eek: Hoe kan je dit het beste aanpakken???
Jullie hulp wordt op prijs gesteld:D

ging er nie om wie gelijk zou krijgrn bro. ben alleen benieuwd naar de 'waarom' als iemand iets beweert.

zou in ieder geval 7, 8 weken pakken en daarna bloed prikken om te checken hoe t staat met je herstel, indien nodig ga je verder nakuren.. meten is weten :p

Terug
Naar boven