MuscleMeat

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Guys ik heb een kuur in gedachten voor de volgende keer wat vinden jullie ervan?

1 tot 4 1000mg Primobolan
1 tot 16 800mg Boldenone
1 tot 16 500mg Test-E
10 tot 16 50mg winstrol
18 tot 22 Nolvadex

Vinden jullie het een scherpe kuur, of zou ik er nog durven 400mg Tren-E naast laten lopen:D

Guys ik heb een kuur in gedachten voor de volgende keer wat vinden jullie ervan?

1 tot 4 1000mg Primobolan
1 tot 16 800mg Boldenone
1 tot 16 500mg Test-E
10 tot 16 50mg winstrol
18 tot 22 Nolvadex

Vinden jullie het een scherpe kuur, of zou ik er nog durven 400mg Tren-E naast laten lopen:D

ziet er lekker uiit.. geen tren meer voor jou? :P
probeerde net trouwens met 0.5x25 delts te pakken, ging voor geen ****ing meter, moest zoveel druk zetten ??? dan maar met 0.7x40 proberen. maar dan voor 3/4'e er in ofzo

ziet er lekker uiit.. geen tren meer voor jou? :P
probeerde net trouwens met 0.5x25 delts te pakken, ging voor geen ****ing meter, moest zoveel druk zetten ??? dan maar met 0.7x40 proberen. maar dan voor 3/4'e er in ofzo

bro doe gewoon zoals mij, de blauwe naalden 0.6x25mm die gebruik ik altijd en die mag je er helemaal inproppen:D
Wat zou je doen als je van mij was bro? zou je er nog tren-E tussen gooien of mss bij mijn kickstart tren-A samen met de Primo doen?

ja maar t moet toch niet zoveel verschil maken. 0,5 of 0,6.. lengte is zelfde
denk dt de olie gewoon erg dik is, was test E van dat merk met rooie pakjes :P
ga zo de 0,7 erin dauwen hahah

primo is wel dure grap man, maar wel nice
wil ooit nog is 1000mg primo proeven :p als ik geld voor heb
ik zou bold eruit halen en tren erin zetten,
dus tren/test/primo

ja maar t moet toch niet zoveel verschil maken. 0,5 of 0,6.. lengte is zelfde
denk dt de olie gewoon erg dik is, was test E van dat merk met rooie pakjes :P
ga zo de 0,7 erin dauwen hahah

primo is wel dure grap man, maar wel nice
wil ooit nog is 1000mg primo proeven :p als ik geld voor heb
ik zou bold eruit halen en tren erin zetten,
dus tren/test/primo

Bro ik heb die ook van de rooie pakjes;) Weet je wat het ook kan zijn... als je 2soorten in 1 spuit optrekt dan kan je ook problemen hebben met de druk en dan kan je volle kracht erin jassen maar gaat het voor geen meter vooruit:p
Als dat het geval is: dan zou ik een apparte spuit per vloeistof nemen:)

bro het probleem is dat ik al zoveel tren heb genomen dat ik het even moe ben en iets anders wil proberen:p
Als ik al zonder problemen Methyl-tren injects op 6mg heb genomen dan wil dat toch zeggen dat ik een beetje tren-imuun aan't worden ben:D
En een vriend van mij die woog 100kilo en is met boldenone en test op 3maand tijd naar 130kilo gegaan en hij zweerde bij Bold! Ik wil alles proberen bro...
En die primo is niet zo duur als je hem gewoon als kickstart gebruikt voor 4weken, zijn maar 4flesjes als je er 1 per week in zet:p
Maar ik weet nu niet... moet je de primo 1x of 2x per week zetten of meer?
weet jij het Kix?

Bro ik heb die ook van de rooie pakjes;) Weet je wat het ook kan zijn... als je 2soorten in 1 spuit optrekt dan kan je ook problemen hebben met de druk en dan kan je volle kracht erin jassen maar gaat het voor geen meter vooruit:p
Als dat het geval is: dan zou ik een apparte spuit per vloeistof nemen:)

bro het probleem is dat ik al zoveel tren heb genomen dat ik het even moe ben en iets anders wil proberen:p
Als ik al zonder problemen Methyl-tren injects op 6mg heb genomen dan wil dat toch zeggen dat ik een beetje tren-imuun aan't worden ben:D
En een vriend van mij die woog 100kilo en is met boldenone en test op 3maand tijd naar 130kilo gegaan en hij zweerde bij Bold! Ik wil alles proberen bro...
En die primo is niet zo duur als je hem gewoon als kickstart gebruikt voor 4weken, zijn maar 4flesjes als je er 1 per week in zet:p
Maar ik weet nu niet... moet je de primo 1x of 2x per week zetten of meer?
weet jij het Kix?

Primo kun je gewoon 1x per week zetten.

Wat is je doel precies met je volgende cycle?

zo droog mogelijk bulken:D zo'n 7kilo lean gains zou voor mij de 7de hemel zijn:D
Ik wil terug op mijn 85kilo geraken maar deze keer met een BF onder de 10%
Ik was 85kilo met een BF van 18% ofzo... nu nog 14% of 13% zelfs

Zou dan eerst nog doorcutten als ik jou was tot 10% ofzo, en dan clean gaan bulken gewoon high carb maaltijden maar clean!

Zou dan eerst nog doorcutten als ik jou was tot 10% ofzo, en dan clean gaan bulken gewoon high carb maaltijden maar clean!

Dat is ook de bedoeling bro... eerst die 6pack zien voorelkaar te krijgen en dan proberen te behouden en toch goed te bulken

zoals sprutte al aangaf,
enanthaat esters kan je doorgaans 1x per week zetten.. 2x kan (verdelen), maar is vrij zinloos als je t mij vraagt. kijk dus goed welke variant je koopt

zoals sprutte al aangaf,
enanthaat esters kan je doorgaans 1x per week zetten.. 2x kan (verdelen), maar is vrij zinloos als je t mij vraagt. kijk dus goed welke variant je koopt

ik merk juist op dat de primo een enanthaat is en na 4weken dus pas inkickt, dus is het geen lekkere kuurtje als ik het als kickstart gebruik! hoe dom van mij om het niet gezien te hebben:( Wel zou ik de winny eerste 4weken kunnen pakken en de primo gewoon heel de kuur door met Bold:D
Maar omdat het zo duur is kan ik de primo best op 500mg per week doseren:p

primo is een dure grap man, en waarom zo kort. ik zou als ik jou was test wat hoger zetten met flinke hoeveelheid mast en dat kickstarten met tren ace. lekker lijkt me dat.

Haha nog niet klaar met deze kuur en al over de volgende bezig, je vriendin vind het allemaal prima?

daar kan ik geen antwoord op geven bro, ik wil je niks voorliegen:p
ik ga op mijn gevoel af

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 18:06 ----------

primo is een dure grap man, en waarom zo kort. ik zou als ik jou was test wat hoger zetten met flinke hoeveelheid mast en dat kickstarten met tren ace. lekker lijkt me dat.

kort bro??? hoe bedoel je? Mensen nemen primo only voor 6weken en boeken kei-goeie resultaten;)
Ik zit al op mast/test bro:p Ik wil andere compounds proeven:)
De mast up ik vanaf volgende maand de laatste weken naar 800mg zoals beloofd:D
Die kickstart lijkt mij wel een geweldige idee met Tren-A en dan gewoon primo/test/bold blijven doornemen voor 16weken ofzo op flinke dosis... de laatste weken volhard ik met winny misschien zelfs Methyl-tren maar deze keer probeer ik dan de orale-liquid... oh my god ik kan niet meer wachten, ik wou dat het nu al zo ver was:p Kan het wel betalen maar ik wil mijn lichaam wat rust gunnen... haha

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 18:08 ----------

Haha nog niet klaar met deze kuur en al over de volgende bezig, je vriendin vind het allemaal prima?

Die vind het prima;) Ze wil graag dat ik snel een beest wordt zegt ze:D
ze weet van alles en is ermee akkoord haha... ik ben kei-gelukkig met haar, want een die blijft zeuren en bedreigen voor mij te verlaten zou ik zoals Filip zegt gewoon de deur uit fl*kkeren:cool:

waarom zou het mij niets verbazen als je toch je kuur door gaat trekken haha

trunks gaat nooit meer off.

Die vind het prima;) Ze wil graag dat ik snel een beest wordt zegt ze:D
ze weet van alles en is ermee akkoord haha... ik ben kei-gelukkig met haar, want een die blijft zeuren en bedreigen voor mij te verlaten zou ik zoals Filip zegt gewoon de deur uit fl*kkeren:cool:

precies zo is het bij mij ook ik moet het allemaal zelf weten als ik ma op me lichaam let een vrouw die gaat zeuren en tieren daar heb je ook niks an vind ik :P

Terug
Naar boven