- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
aahzo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Guys ik heb een kuur in gedachten voor de volgende keer wat vinden jullie ervan?
1 tot 4 1000mg Primobolan
1 tot 16 800mg Boldenone
1 tot 16 500mg Test-E
10 tot 16 50mg winstrol
18 tot 22 Nolvadex
Vinden jullie het een scherpe kuur, of zou ik er nog durven 400mg Tren-E naast laten lopen![]()

dan maar met 0.7x40 proberen. maar dan voor 3/4'e er in ofzoziet er lekker uiit.. geen tren meer voor jou?
probeerde net trouwens met 0.5x25 delts te pakken, ging voor geen ****ing meter, moest zoveel druk zettendan maar met 0.7x40 proberen. maar dan voor 3/4'e er in ofzo

als ik geld voor hebja maar t moet toch niet zoveel verschil maken. 0,5 of 0,6.. lengte is zelfde
denk dt de olie gewoon erg dik is, was test E van dat merk met rooie pakjes
ga zo de 0,7 erin dauwen hahah
primo is wel dure grap man, maar wel nice
wil ooit nog is 1000mg primo proevenals ik geld voor heb
ik zou bold eruit halen en tren erin zetten,
dus tren/test/primo
Weet je wat het ook kan zijn... als je 2soorten in 1 spuit optrekt dan kan je ook problemen hebben met de druk en dan kan je volle kracht erin jassen maar gaat het voor geen meter vooruit

Bro ik heb die ook van de rooie pakjesWeet je wat het ook kan zijn... als je 2soorten in 1 spuit optrekt dan kan je ook problemen hebben met de druk en dan kan je volle kracht erin jassen maar gaat het voor geen meter vooruit
Als dat het geval is: dan zou ik een apparte spuit per vloeistof nemen
bro het probleem is dat ik al zoveel tren heb genomen dat ik het even moe ben en iets anders wil proberen
Als ik al zonder problemen Methyl-tren injects op 6mg heb genomen dan wil dat toch zeggen dat ik een beetje tren-imuun aan't worden ben
En een vriend van mij die woog 100kilo en is met boldenone en test op 3maand tijd naar 130kilo gegaan en hij zweerde bij Bold! Ik wil alles proberen bro...
En die primo is niet zo duur als je hem gewoon als kickstart gebruikt voor 4weken, zijn maar 4flesjes als je er 1 per week in zet
Maar ik weet nu niet... moet je de primo 1x of 2x per week zetten of meer?
weet jij het Kix?
Primo kun je gewoon 1x per week zetten.
Wat is je doel precies met je volgende cycle?
zo'n 7kilo lean gains zou voor mij de 7de hemel zijn
Zou dan eerst nog doorcutten als ik jou was tot 10% ofzo, en dan clean gaan bulken gewoon high carb maaltijden maar clean!
Primo kun je gewoon 1x per week zetten.
Wat is je doel precies met je volgende cycle?
zoals sprutte al aangaf,
enanthaat esters kan je doorgaans 1x per week zetten.. 2x kan (verdelen), maar is vrij zinloos als je t mij vraagt. kijk dus goed welke variant je koopt
Wel zou ik de winny eerste 4weken kunnen pakken en de primo gewoon heel de kuur door met Bold

Haha nog niet klaar met deze kuur en al over de volgende bezig, je vriendin vind het allemaal prima?

primo is een dure grap man, en waarom zo kort. ik zou als ik jou was test wat hoger zetten met flinke hoeveelheid mast en dat kickstarten met tren ace. lekker lijkt me dat.
hoe bedoel je? Mensen nemen primo only voor 6weken en boeken kei-goeie resultaten
Ik wil andere compounds proeven

Kan het wel betalen maar ik wil mijn lichaam wat rust gunnen... hahaHaha nog niet klaar met deze kuur en al over de volgende bezig, je vriendin vind het allemaal prima?
Ze wil graag dat ik snel een beest wordt zegt ze

Die vind het primaZe wil graag dat ik snel een beest wordt zegt ze
ze weet van alles en is ermee akkoord haha... ik ben kei-gelukkig met haar, want een die blijft zeuren en bedreigen voor mij te verlaten zou ik zoals Filip zegt gewoon de deur uit fl*kkeren![]()