vermeulen92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eindelijk eens een foto laten trekken!
schouders zijn idd huge, maar je rug ook lijkt op die foto, maybe nog een keer pic van je rug?

Rare foto, super grote schouders met amper armen er onder![]()
Fraai log hou je bij!
Ziet er goed uit. Enne: brute schouders kerel!![]()
Misschien moet je eens even je schouders enkel aanpakken met enkel raises tot ze vermoeid zijn
en dan gaan pressen. Want zoals je zelf als zegt, het is haast alsof je geen triceps hebt zo

Bedoel je misschien dat ik meer reps moet doen inplaats van zware gewichten te nemen Robke? Kan je mij meer uitleg geven aub?
Ze overmeesteren mijn armen echt enorm, enkel als ik triceps heb gedaan komen ze mooi uit... Ik ben juist een American football player met zo'n kostuum met enkel grote schouders![]()

Gewoon ze wat trainen met side raises en idd niet meer zo zware presses. Als je zo'n aanleg voor schouders hebt, gaan ze al genoeg
mee met het benchen, en de achterkant met de rows. Moet je enkel nog wat raises doen voor de side delts hé
En als je dan toch persé wilt pressen, doe het dan om de 2 weken ofzo
Focus ook wat meer op triceps dan ga je ook al een beter schouder naar arm overgang krijgen
Nu ja, just my 2 cents hé![]()

Hoe voel je je nu mentaal ?? Hoelang zit je nu in je nakuur ?? Zelfgenomen foto's zien er goed uit alleen vind die in de gym een beetje tegenvallen....je lijkt een stuk kleiner zo.
Ik voel mij mentaal perfect!!! Dipje ofzo heb ik nog niet, wanneer komt dat bij de meesten? ik ben al enkele weken aan't nakuren

tja, ik ben ook maar een kleineIk voel mij mentaal perfect!!! Dipje ofzo heb ik nog niet, wanneer komt dat bij de meesten? ik ben al enkele weken aan't nakuren
ALs het voor jou tegenvalt dan is dat heel jammer, ik weet dat ik niet iedereen kan plezieren
Je mag zeker zijn als ik mijn triceps en biceps had aangepakt voor ik op de foto ging dat het een heel andere verhaal zou zijn

Begrijp me niet verkeerd gozer ! Je hebt super progressie gemaakt hoor....als ik je int echt zou zien is het miss ander verhaal...mijn armen en benen zijn waarschijnlijk een stuk langer dan de jouwe haha ! Ga dit nog even een poosje volgen heb zelf ooit een test e kuurtje gedaan 500 mg. Ga binnenkort nog een kuurtje pakken 500 mg test e en 200 mg deca hoop daar een aantal kilo's mee te winnen ! Succes nog iig zal af en toe ff kijken![]()

haha kuur is net klaar en de volgende staat al op de planning![]()
Zoiets moet je plannen opvoorhand en tegoei uitdokteren