AndroidHealthClinic

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

eindelijk eens een foto laten trekken!
schouders zijn idd huge, maar je rug ook lijkt op die foto, maybe nog een keer pic van je rug?

Fraai log hou je bij!
Ziet er goed uit. Enne: brute schouders kerel! :D

Misschien moet je eens even je schouders enkel aanpakken met enkel raises tot ze vermoeid zijn
en dan gaan pressen. Want zoals je zelf als zegt, het is haast alsof je geen triceps hebt zo

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.086
Fraai log hou je bij!
Ziet er goed uit. Enne: brute schouders kerel! :D

bedankt

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 20:53 ----------

Misschien moet je eens even je schouders enkel aanpakken met enkel raises tot ze vermoeid zijn
en dan gaan pressen. Want zoals je zelf als zegt, het is haast alsof je geen triceps hebt zo

Bedoel je misschien dat ik meer reps moet doen inplaats van zware gewichten te nemen Robke? Kan je mij meer uitleg geven aub?
Ze overmeesteren mijn armen echt enorm, enkel als ik triceps heb gedaan komen ze mooi uit... Ik ben juist een American football player met zo'n kostuum met enkel grote schouders:p

Bedoel je misschien dat ik meer reps moet doen inplaats van zware gewichten te nemen Robke? Kan je mij meer uitleg geven aub?
Ze overmeesteren mijn armen echt enorm, enkel als ik triceps heb gedaan komen ze mooi uit... Ik ben juist een American football player met zo'n kostuum met enkel grote schouders:p

Gewoon ze wat trainen met side raises en idd niet meer zo zware presses. Als je zo'n aanleg voor schouders hebt, gaan ze al genoeg
mee met het benchen, en de achterkant met de rows. Moet je enkel nog wat raises doen voor de side delts hé ;)

En als je dan toch persé wilt pressen, doe het dan om de 2 weken ofzo

Focus ook wat meer op triceps dan ga je ook al een beter schouder naar arm overgang krijgen

Nu ja, just my 2 cents hé :)

• #1.088
Gewoon ze wat trainen met side raises en idd niet meer zo zware presses. Als je zo'n aanleg voor schouders hebt, gaan ze al genoeg
mee met het benchen, en de achterkant met de rows. Moet je enkel nog wat raises doen voor de side delts hé ;)

En als je dan toch persé wilt pressen, doe het dan om de 2 weken ofzo

Focus ook wat meer op triceps dan ga je ook al een beter schouder naar arm overgang krijgen

Nu ja, just my 2 cents hé :)

thanx bro ik zal het zo eens proberen;)

Hoe voel je je nu mentaal ?? Hoelang zit je nu in je nakuur ?? Zelfgenomen foto's zien er goed uit alleen vind die in de gym een beetje tegenvallen....je lijkt een stuk kleiner zo.

• #1.091
Hoe voel je je nu mentaal ?? Hoelang zit je nu in je nakuur ?? Zelfgenomen foto's zien er goed uit alleen vind die in de gym een beetje tegenvallen....je lijkt een stuk kleiner zo.

tja, ik ben ook maar een kleine:p Ik voel mij mentaal perfect!!! Dipje ofzo heb ik nog niet, wanneer komt dat bij de meesten? ik ben al enkele weken aan't nakuren;)
ALs het voor jou tegenvalt dan is dat heel jammer, ik weet dat ik niet iedereen kan plezieren:D
Je mag zeker zijn als ik mijn triceps en biceps had aangepakt voor ik op de foto ging dat het een heel andere verhaal zou zijn

tja, ik ben ook maar een kleine:p Ik voel mij mentaal perfect!!! Dipje ofzo heb ik nog niet, wanneer komt dat bij de meesten? ik ben al enkele weken aan't nakuren;)
ALs het voor jou tegenvalt dan is dat heel jammer, ik weet dat ik niet iedereen kan plezieren:D
Je mag zeker zijn als ik mijn triceps en biceps had aangepakt voor ik op de foto ging dat het een heel andere verhaal zou zijn

Begrijp me niet verkeerd gozer ! Je hebt super progressie gemaakt hoor....als ik je int echt zou zien is het miss ander verhaal...mijn armen en benen zijn waarschijnlijk een stuk langer dan de jouwe haha ! Ga dit nog even een poosje volgen heb zelf ooit een test e kuurtje gedaan 500 mg. Ga binnenkort nog een kuurtje pakken 500 mg test e en 200 mg deca hoop daar een aantal kilo's mee te winnen ! Succes nog iig zal af en toe ff kijken ;)

• #1.093
Begrijp me niet verkeerd gozer ! Je hebt super progressie gemaakt hoor....als ik je int echt zou zien is het miss ander verhaal...mijn armen en benen zijn waarschijnlijk een stuk langer dan de jouwe haha ! Ga dit nog even een poosje volgen heb zelf ooit een test e kuurtje gedaan 500 mg. Ga binnenkort nog een kuurtje pakken 500 mg test e en 200 mg deca hoop daar een aantal kilo's mee te winnen ! Succes nog iig zal af en toe ff kijken ;)

Nee nee ik begrijp het helemaal niet verkeerd, sorry als het wraakachtig overkwam bij jou:p
Ik heb ooit ook deca op 200mg met test-e op 500mg genomen;)
Dat is een kuurtje dat ik nooit meer opnieuw zou doen want ik heb gemerkt dat ik na die kuurtje met deca al mijn vocht was verloren en dat ik meer vet overhad dan daarvoor:D
Ik raad het je niet aan... En als je het toch gaat doen zie dan dat je vetpercentage zo laag mogelijk is voor je eraan begint, dit is een tip dat je niet mag vergeten bro!
Ik zou liever in de plaats NPP in combinatie met winstrol nemen ofzo

• #1.094
guys ik ben aan't plannen en aan't twijfelen tussen 2 kuren voor de volgende jaar... help eens even mannen ;)

kuurvoorstel 1

week 1 tot 6 kickstart 100mg anavar
week 1 tot 10 500mg Test-E
week 1 tot 10 700mg Primo
week 6 tot 10 100mg Tren-A EOD
week 6 tot 10 100mg Mast-P EOD

OF

Kuurvoorstel 2

Week 1 tot 6 kickstart 100mg Oxy (Anadrol)
Week 1 tot 10 400mg Tren-E
week 1 tot 16 500mg Test-E
week 1 tot 16 900mg Boldenone

Help mij eens bro's:p
Tegen als ik mijn kuur start zal ik wel 10% BF of lager hebben daar zorg ik wel voor;)

haha kuur is net klaar en de volgende staat al op de planning:P

• #1.096
mijn menign zou naar voorstel 2 gaan denk ik, vind de 10 weken van voorstel 1 altijd wat kort en denk dat je het beter wat simpeler kan houden dus voorstel 2;)
maar zoals je weet spreek ik niet uit ervaring en hoop ik dus dat anderen hun meningen delen met je;)

ik zou die laatste kuurvoorstel doen maar dan tren naar 14 weken ofzo :D
en eventueel op 600mg, en dan de test iets lager (als je gevoelig bent voor tren sides, heb zelf weinig gemerkt)

ik zou n buffel als jou ook wel is op oxy willen zien gaan :)

hier een foto die mijn maat van mij met zijn Gsm heeft genomen:)

IMG_1121.jpg

Oh, je bent er zo eentje die traint met een petje op. :o

j/k, ziet er goed uit bro. Succes nog!

Terug
Naar boven