XXL Nutrition

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Ik heb sinds niet zo lang geleden de 70 kg bereikt vraag alleen niet met hoeveel bodyfat maar I don't give a ....

Tja... "if you don't give a ****" dan geloof ik dat je je nog niet goed hebt verdiept in de Bodybuilding sport ;) Ik gaf er ook geen moer om hoeveel mijn BF was maar nu dat ik zie hoe ik eruitzie zonder kleren op een lagere BF dan is mijn hele manier van denken veranderd:D
Er is een verschil tussen 70kg wegen met een BF van 20% en van 8% (dit is maar een voorbeeld) Dikke mensen wegen ook 70kg... By the way ik heb sinds niet zo lang 85kilo gewogen met mijn lengte van 1.65meter maar:p
Nu weeg ik nog maar 74kilo maar ben ik wel veel droger en mooier als toen en als ik nu opgepompt sta in de GYM, oog ik veel groter en vasculairder met aders enzo... Ik wil nu met mijn 74kilo wel naast mijn eigen staan van een paar maanden geleden met 85kilo en zien wie er het beste uitziet;)
Maar ja... Als jij niet om je BF geeft dan is je voedingsschemaook ruk en vreet je maar vanalles wat je tegenkomt... Op die manier kan iedereen 70kg op 1maand bereiken, en zelfs 100kilo op korte tijd;) Voor mij geen respect als je zo denkt... Dit is een sport dat volledige aandacht en focus eist, doe het goed of doe het niet! Groetjes

---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 21:45 ----------

72kg bf% geen flauw idee? 15% denk ik

Dan zou ik gewoon als ik u was cutten tot een lagere BF en dan cleanbulken zo hard als je kan om terug de 72kilo te halen tegen volgende zomer... Ik denk wel dat dit moet lukken bro :)

Klopt maar ik ben ook geen "bodybuilder."

• #1.065
Klopt maar ik ben ook geen "bodybuilder."

Waarom ben je dan ingeschreven op Dutchbodybuilding.com :p
Waarom ben je dan zo fier dat je 70kg hebt gewogen? En als je geen bodybuilding doet wat doe je dan? conditietraining of aerobic misschien? Dan alsnog zou je BF je wel wat moeten kunnen schelen;)

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 13:47 ----------

I Really doubt it bro;)

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 13:48 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Die is goed Wahahaaaaaaaaa :roflol:

Dan zou ik gewoon als ik u was cutten tot een lagere BF en dan cleanbulken zo hard als je kan om terug de 72kilo te halen tegen volgende zomer... Ik denk wel dat dit moet lukken bro :)

cutten word eind van de winter, eerst maar weer is de nadruk op massa leggen, zolang ik in de spiegel kijk en me nog niet te vet vind bulk ik door:D

wat eet je dan op niet trainings dagen?
ik houd dan telkens mijn schema aan maar vindt dat ik toch veel vet aanmaak

of schijt hebben aan het beetje extra vet, het word winter;)

• #1.070
wat eet je dan op niet trainings dagen?
ik houd dan telkens mijn schema aan maar vindt dat ik toch veel vet aanmaak

onder onderhoud eten op niet trainingsdagen en op trainingsdagen op onderhoud als je tenminste wilt cutten zou ik het zo doen maar je kan ook allebei de dagen onder onderhoud eten als je extreem wilt cutten... let wel op! dit werkt alleen maar als je een gezonde voedingsschemahebt, als je vanalles en nog wat eet dan is het al een verloren strijd.

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 18:04 ----------

of schijt hebben aan het beetje extra vet, het word winter;)

kan je ook doen bro :) haha... Alleen achteraf wel meer werk om alles terug eraf te trainen... Ik probeer nu gewoon altijd clean te bulken omdat ik het cutten niet zo'n schone zaak vind:D Zeker niet als je er ineens zo klein uitziet zoals ik toen:(

Hoe gaattie nog bro?

Btw, hoe dronk jij die oral tren (liquid)?

• #1.072
Hoe gaattie nog bro?

Btw, hoe dronk jij die oral tren (liquid)?

Met mij is alles goed bro! Ik ben aan't nakuren en tot nu toe nog geen dipje of niks ;)
ik had de injects bro :p Maar al 2maten van mij hebben de liquid gehad.
Je moet ze met een spuit opzuigen en dan de naald eraf draaien en dan kan je het direct in de mond spuiten en wegdrinken met water;)

ben benieuwd of je ook geen echte 'dip' krijg, na zolang on zijn haha.

volgens mij begint de test te weten ( zaterag 3e inject gehad) libido is ongeveer x 4 en pomp in men onderarmen is mega als ik paar oefeningen doe

Met mij is alles goed bro! Ik ben aan't nakuren en tot nu toe nog geen dipje of niks ;)
ik had de injects bro :p Maar al 2maten van mij hebben de liquid gehad.
Je moet ze met een spuit opzuigen en dan de naald eraf draaien en dan kan je het direct in de mond spuiten en wegdrinken met water;)

Hoelang ben je nu al off? Hopelijk krijg je geen al te grote dip.
En wat vonden je maten van die liquid? En hoeveel doseerden ze?:D

• #1.075
Hoelang ben je nu al off? Hopelijk krijg je geen al te grote dip.
En wat vonden je maten van die liquid? En hoeveel doseerden ze?:D

Ik ben al 3weken en half off geloof ik. Mijn maten waren beter gegroeid met die orale liquid dan ik met die injects:D Ze deden iedere dag 2mg en zo hebben ze 2 vials gedronken (40 dagen) En ze gingen als een raket en ze hebben er niet eens testosteron naast gezet, enkel die MT-Liquid:)
1 van die gasten was 4cm in armomtrek gegroeid, ik herkende hem niet meer toen ik hem zag:D

• #1.076
hier een foto die mijn maat van mij met zijn Gsm heeft genomen:)

IMG_1121.jpg

brute schouderkoppen man ... ze overpoweren de hele zaak wel :p

Rare foto, super grote schouders met amper armen er onder ???

zo ver je kan zien heeft hij ook wel een goeie chest.
wat is dat toch in jouw vriendengroep, loopt de rest er ook met zo'n schouders bij?

• #1.080
brute schouderkoppen man ... ze overpoweren de hele zaak wel :p

ja ik weet het, en das niet altijd zo'n leuke zaak eigenlijk:p
Armen zijn 41cm maar ze vallen gewoon niet op door die schouders:(

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 17:09 ----------

Rare foto, super grote schouders met amper armen er onder ???

tja... iedere mens is anders hé ;) Bij iedereen is er wel iets...
Ik heb er al zoveel gezien met superarmen en een halve chest, die maar enkel bovenkant of onderkant chest hebben.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 17:09 ----------

zo ver je kan zien heeft hij ook wel een goeie chest.
wat is dat toch in jouw vriendengroep, loopt de rest er ook met zo'n schouders bij?

toch wel een paar ja:p

Terug
Naar boven