- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik heb sinds niet zo lang geleden de 70 kg bereikt vraag alleen niet met hoeveel bodyfat maar I don't give a ....
Tja... "if you don't give a ****" dan geloof ik dat je je nog niet goed hebt verdiept in de Bodybuilding sport
Ik gaf er ook geen moer om hoeveel mijn BF was maar nu dat ik zie hoe ik eruitzie zonder kleren op een lagere BF dan is mijn hele manier van denken veranderd
Er is een verschil tussen 70kg wegen met een BF van 20% en van 8% (dit is maar een voorbeeld) Dikke mensen wegen ook 70kg... By the way ik heb sinds niet zo lang 85kilo gewogen met mijn lengte van 1.65meter maar

Nu weeg ik nog maar 74kilo maar ben ik wel veel droger en mooier als toen en als ik nu opgepompt sta in de GYM, oog ik veel groter en vasculairder met aders enzo... Ik wil nu met mijn 74kilo wel naast mijn eigen staan van een paar maanden geleden met 85kilo en zien wie er het beste uitziet

Maar ja... Als jij niet om je BF geeft dan is je voedingsschemaook ruk en vreet je maar vanalles wat je tegenkomt... Op die manier kan iedereen 70kg op 1maand bereiken, en zelfs 100kilo op korte tijd
Voor mij geen respect als je zo denkt... Dit is een sport dat volledige aandacht en focus eist, doe het goed of doe het niet! Groetjes---------- Post toegevoegd Thu 8 Nov 2012 om 21:45 ----------
Dan zou ik gewoon als ik u was cutten tot een lagere BF en dan cleanbulken zo hard als je kan om terug de 72kilo te halen tegen volgende zomer... Ik denk wel dat dit moet lukken bro