MuscleMeat

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

hoe gaat het met de tren en merk je al wat van de test
als de tren te erg word kan je toch overstappen op 500 mg Test e

• Topic Starter Topic Starter
hoe gaat het met de tren en merk je al wat van de test
als de tren te erg word kan je toch overstappen op 500 mg Test e

ik kom van mijn vorige kuur al van test-e 500mg;)
Het gaat nu eigenlijk veel beter met de tren hoor:p
Ik merk dat ik lekker geil ben dag en nacht:D

okee das goed om te horen dan.
ik ga over 3weken ook maar weer eens test e pakken op 500mg
is alweer bijna 2jaar gelden
ik zal ook een log bijhouden

Laatst bewerkt:
ruzie met je GF al minder haha?

ruzie met je GF al minder haha?

Ja hoor:) Het was nooit echt ruzie eigenlijk want ik viel haar er niet bij lastig ofzo... Vanbinnen voelde ik mij wel rot omdat slechte gedachten door mijn hoofd dwaalden:p

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 12:41 ----------

Vandaag borst/triceps getraind!
Kracht is abnormaal overdreven opeens!!! Alles doe ik meer reps en met veel meer gewicht, en als ik al 3setjes heb gedaan op een oefening dan kan ik nog een 4de keer evenveel reps halen als bij mijn 1ste set;) Ongelovelijk belachelijk gewoon!!!
Zweten valt nog mee tot nu toe... Wel last van puisten op mijn rug en het jeukt veel... voor de rest is mijn libido top en trainingen worden alsmaar beter:D

Pak je vitamine b5 tegen acne? Is het proberen misschien wel waard.

Gaat in ieder geval nog goed je kuur dus.

Succes.

Hoeveel extra gewicht pak je ongeveer?

oh, ja by the way vandaag dikke ruzie gehad met de buschauffeur onderweg naar de fitness!!!
2 bussen stonden achterelkaar en ik moest de achterste hebben, dus ik was aan't wachten aan de bushalte en ik had de achterste bus nummer 8 niet gezien... de voorste rijd weg en de achterste stopt niet aan de bushalte die rijd gewoon door... En ik steek dus mijn hand omhoog, en dan stopt hij iets verder aan de straat... Ik snel naar daar lopen en dan begint hij nog te roepen en te tieren tegen mij en terwijl bewegingen met zijn handen aan't maken! Dan zegt hij tegen mij dat ik geluk heb dat hij nog voor mij stopt en dat hij wettelijk niet had moeten stoppen:evil2: Oke de maat is vol en ik begon te koken vanbinnen in, Trenbolone schoot in een keer in het gang en mijn harslag was over toeren!!!
Ik zei hem dat hij zijn bek moest houden en zijn werk tegoei moest doen en gewoon aan de bushalte stoppen in plaats van 20meter van de bushalte:D
Meneer bleef doorgaan en gaf niet op, en dan hoorde ik hem iets zeggen van 2 blauwe ogen... toen vroeg ik hem of hij met mij wou uitstappen, ik zei hem dat ik geld geef als hij mij blauwe ogen zou kunnen slaan... een heel zootje eigenlijk om niks maar ja... maak dat eens mee s'morgens vroeg onderweg naar de fitness in de bus... Die man had duidelijk een probleem, soms denk ik dat het door de tren komt dat ik alles in mijn voordeel zie maar nu was ik deze keer echt niet in fout hoor???

Gaat lekker met die kuur zie ik of niet sexy stallone.

:roflol:

dat zijn goede berichten
beetje geprikkelt maar goed lekker knallen

Die buschauffeur vroeg er ook wel om hoor :eek:

Gozer gewoon uit ze stoeltje slaan en zelf die bus besturen en dan na je trainen gewoon met die bus naar huis rijden alsof er niks aan de hand is :-)!!

hehe... Je had ook kunnen zeggen: "Sorry, ik had je niet gezien. Peace!"

Maar het zal vast niet door de tren komen. :D

Achja, je trainingen en gains zijn het belangrijkste.

Ik bedoelde eigenlijk meer dat je bijna die buschauffeur had mishandeld.

:haha:

lol ;)

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 15:17 ----------

Die buschauffeur vroeg er ook wel om hoor :eek:

ja het was echt zijn schuld mannen ookal lijkt het roidrage:p

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 15:18 ----------

Gozer gewoon uit ze stoeltje slaan en zelf die bus besturen en dan na je trainen gewoon met die bus naar huis rijden alsof er niks aan de hand is :-)!!

Wahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Wat ben je toch meedogenloos vriend:D

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 15:20 ----------

hehe... Je had ook kunnen zeggen: "Sorry, ik had je niet gezien. Peace!"

Maar het zal vast niet door de tren komen. :D

Achja, je trainingen en gains zijn het belangrijkste.

de gains en trainingen zijn veel belangerijker als de buschauffeur zijn leven:D lol

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 15:25 ----------

Mannen deze nacht heb ik geen 1minuut geslapen!! Ik kon niet slapen van de warmte van de tren, ik heb zoveel gezweet alsof ik in een sauna zat:eek:
Het leek alsof ik op DNP zat:p
Vanmorgen gewogen op de weegschaal en 0.8gram minder dat ik nu weeg door de vochtverlies!!! Waar ik trouwens heel blij mee ben:D
De hele bed rook naar stinkende visgeur:p Ik schaamde mij voor mijn vrouwke op een bepaalde moment:D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven