XXL Nutrition

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Kan het bestellen bij www.stopacne.nl. Ik heb het daar besteld ik zou pillen bestellen als ik jou was! Ik heb namelijk poeder besteld en dat duurt best lang voordat dat oplost.

bedankt maat;)

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 21:16 ----------

ik ben zo aan het lezen vind het een intresant topic .
ben zelf zaterdag begone en woensdag de eerste prik ik ga 10 weken 400 mg test c 400 mg deca en 1-4 weken diana

las over de vitamines ik ga deze bestelen is een vitamine b5 complex in capsules ;)
mis iets voor jou

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamine-b/now-foods/pantotheenzuur-vitamine-b5

ga je zkr blijven volgen

thanx m8 en succ6 let op je zoutinname bij je voeding... Anders zullen je resultaten verschrikkelijk zijn met zo'n vochtbom:D

hahahha daar heb je een punt ik zal is effe op me zoutinname letten :P

Wat ben ik toch eigenlijk gezegend zonder al teveel puistjes door mijn puberteid heen gekomen! Benieuwd of dat nu ook zo blijft ook in de laatste paar weken Testo :)

En zodra je ermee gekapt bent. ;)

ik had het juist tijdens me vorige na kuur dat ik onder zat ;)

IK wil ook niet bij jou in huis stoken bro. maar ik heb de buschaufeur samen met jouw zuster en vrouw gezien!! Het leek meer dan vriendschap. Het leek wel een trio:D

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 17:19 ----------

Keep that up;)

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 17:22 ----------

Wat ben ik toch eigenlijk gezegend zonder al teveel puistjes door mijn puberteid heen gekomen! Benieuwd of dat nu ook zo blijft ook in de laatste paar weken Testo :)

ik was ook 2kuurtjes gezegend maar deze 3de kuur heeft mij te pakken:D

Laatst bewerkt:
hoe gaat hij nu dan?

6kilo winst tot nu toe, en veel kracht erbij... elke oefening dat ik doe kan ik meer herhalingen en zelfs met hoger gewicht. Puistjes heb ik gelukkig alleen op mijn rug. Borst loopt precies achter op mijn armen en schouders! Met deze kuur heb ik tot nu toe meer massa op armen en schouders gezet en daarom is mijn kas precies niet meer zichtbaar... Ik ben wel heel zwaar in gewichten aan het gaan voor borst en maximum 8 herhalingen en soms wel gewoon 6. Dus normaal gezien zal het nog moeten komen en als niet dan heb ik pech:p

gaat super zo te horen, wat is je gewicht nu dan? en je vetpercentage daalt al?

Wat zijn je krachtstats nu? En vergeleken met het begin van je kuur?

OT: Ineens heb je het... je wordt buschauffeur!

gaat super zo te horen, wat is je gewicht nu dan? en je vetpercentage daalt al?

gewicht is 85kilo nu en vetpercentage moet ik nog meten... maar ik kan je wel al zeggen dat ik verdikt ben dus er is bloat, het is zeker geen VVM.

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 22:02 ----------

Wat zijn je krachtstats nu? En vergeleken met het begin van je kuur?

OT: Ineens heb je het... je wordt buschauffeur!

Wat een rare vraag bro haha:p Ik weet niet meer in vergelijking met voor de kuur, ik weet wel dat ik 20kilo meer bench en zeker 15kilo meer dumbbell press hoe scheef het ook klinkt:D

Woohoo als ik buschaufeur word dan heb ik lekker alle vrouwen voor mij alleen lol

Laatst bewerkt:
Je weet toch wel hoeveel kg je weg drukt :)

Hij weet alleen hoeveel mg hij injecteert.

Grapje :p

• Like
Waarderingen: YOGI
85kg bij 1,67 is een aardig gewicht haha ben benieuwd naar de eind pics;)

Midget power :p

klein maar fijn zeggen ze altijd toch haha

Terug
Naar boven