vermeulen92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie geen progressie meer eerlijk gezegd... ik hoop dat ik het ga zien binnenkort want er gebeurd niks buiten veel kracht erbij en heel pist zijn zonder reden![]()
eet je wel voldoende? Als je gear echt is en je traint goed, dan rest nog je voeding ...

Voeding aanpassen idd. 3 dagen geleden ging het nog uitstekend en nu opeens niet meer?! Veel kracht moet uiteindelijk resulteren in MASSAAAAAAA!!!!

Ik zit nu in wk 5 van n vergelijkbare kuur, en het begint nu pas te werken op volume. Maak je niey druk, komt goed!

Ik wil je niet opnaaien, maar ik zag gisteren de buschauffeur lopen met je vriendin en het zag er meer dan vriendschappelijk uit!![]()
haha
Arme trunks
![]()
Met zulke krachtgains moet de massa vanzelf volgen kerel!

Kracht komt als je in Supersayan veranderd.
http://images5.fanpop.com/image/photos/24600000/Future-Trunks-trunks-24615117-416-408.png

Hey pik,
Hoe gaat het hier?? Leeft die buschauffeur nog?? Hoest met je sides ben je al aan de vitamine b5 begonnen? Ik gebruik het ook en moet zeggen het helpt wel enorm!!
Fijne moederdag:-)