Fitness Seller

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

dat is niet zo mooi dan, hoe lang ben je nu bezig?

Ik zie geen progressie meer eerlijk gezegd... ik hoop dat ik het ga zien binnenkort want er gebeurd niks buiten veel kracht erbij en heel pist zijn zonder reden:(

eet je wel voldoende? Als je gear echt is en je traint goed, dan rest nog je voeding ...

veel kracht erbij is toch progressie chef.

Voeding aanpassen idd. 3 dagen geleden ging het nog uitstekend en nu opeens niet meer?! Veel kracht moet uiteindelijk resulteren in MASSAAAAAAA!!!!

• Topic Starter Topic Starter
eet je wel voldoende? Als je gear echt is en je traint goed, dan rest nog je voeding ...

ja mijn gear is echt hoor daar twijfel ik niet aan:D
Komt wel in orde, ik blijf erin geloven...
Ik kom wel bij op de weegschaal altijd maar het is precies dat ik in de spiegel niks meer zie... maar ja ik kijk het nog effe aan;)

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 16:47 ----------

veel kracht erbij is toch progressie chef.

ja das waar...

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 16:47 ----------

Voeding aanpassen idd. 3 dagen geleden ging het nog uitstekend en nu opeens niet meer?! Veel kracht moet uiteindelijk resulteren in MASSAAAAAAA!!!!

yepyep is waar... maar ik wil het al zien:D

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 16:48 ----------

dat is niet zo mooi dan, hoe lang ben je nu bezig?

ik begin vanaf maandag aan week 5

Ik zit nu in wk 5 van n vergelijkbare kuur, en het begint nu pas te werken op volume. Maak je niey druk, komt goed!

Ik wil je niet opnaaien, maar ik zag gisteren de buschauffeur lopen met je vriendin en het zag er meer dan vriendschappelijk uit! :D

Laatst bewerkt:
:roflol: Arme trunks :D

Met zulke krachtgains moet de massa vanzelf volgen kerel!

Kracht komt als je in Supersayan veranderd.

Future-Trunks-trunks-24615117-416-408.png

Hey pik,
Hoe gaat het hier?? Leeft die buschauffeur nog?? Hoest met je sides ben je al aan de vitamine b5 begonnen? Ik gebruik het ook en moet zeggen het helpt wel enorm!!

Fijne moederdag:-)

Nooit maar 1 losse b-vitamine nemen he, altijd een vitamine-b complex. Anders krijg je een sterke onbalans tussen de verschillende b-vitamines.

Hey pik,
Hoe gaat het hier?? Leeft die buschauffeur nog?? Hoest met je sides ben je al aan de vitamine b5 begonnen? Ik gebruik het ook en moet zeggen het helpt wel enorm!!

Fijne moederdag:-)

de buschauffeur heeft ze afgepakt die smeerlap!!!
sides vallen mee buiten dat ik een korte lontje heb, nog niet aan vitamine b5 begonnen... waar kan je dat halen eigenlijk?

suplementen shop denk ik gewoon?

Kan het bestellen bij www.stopacne.nl. Ik heb het daar besteld ik zou pillen bestellen als ik jou was! Ik heb namelijk poeder besteld en dat duurt best lang voordat dat oplost.

Of gewoon goedkope biergist tabs kopen :)

Terug
Naar boven