XXL Nutrition

Onder armen

Ik raad je aan om na je deadlifts farmer walks te doen met een gewicht waar je slechts 20 seconden aan kan vasthouden, doe dit 3 sets en drop het gewicht dan met 50% en doe nog een setje tot je max.

Op deze manier train je je slow twitch fibers (handig voor de hogere reps rows en deadlifts) en je fast twitch fibers (handig om zware gewichten te pakken voor lage reps.

Dit heeft mijn grip enorm verbeterd

• Topic Starter Topic Starter
Ik raad je aan om na je deadlifts farmer walks te doen met een gewicht waar je slechts 20 seconden aan kan vasthouden, doe dit 3 sets en drop het gewicht dan met 50% en doe nog een setje tot je max.

Op deze manier train je je slow twitch fibers (handig voor de hogere reps rows en deadlifts) en je fast twitch fibers (handig om zware gewichten te pakken voor lage reps.

Dit heeft mijn grip enorm verbeterd

Van t weekend na mijn squats en deadlifts(grip) nog lunges (grip), leg extensions, seated calfpress, cable torso rotations... heb ik nog farmer walks gedaan. schijven van 25kg is de max, en na deze workout was dat ook al heel wat.

vandaag wel squats, SLDL's. verder niks met grip. Nu waren die 25kg schijven best licht. een minuutje of 4-5 was mijn eerste setje. daarna plate holds met 4schijfjes van 1.25 per hand dat ging nog wel een minuutje of 3. toen 10kg per hang dat lukte me een kleine 30 seconden. Daarna nog wat barbell wrist curls gedaan op de enige benchpress :D

1 ub dag: rows, pulls, curls, shrugs (grip gerelateerd)
1 lb dag: deadlift, walking lunges (grip gerelateerd)
2 ub dag: rows, pulls, curls (grip gerelateerd)
2 lb dag: SLDL, Farmerwalks + grip work

Kijken of ik binnenkort mijn deadlift kan verbeteren hier mee :p:rolleyes:

gebruik mixgrip of leer een goede hookgrip (kan pijnlijk zijn)

of pak een van de zwaarste db's en knijp er hard in en hou zolang mogelijk vast, of pak 2 schijven en knijp erin terwijl je tegen elkaar houd in je hand.

04b.jpg

wat die dude hier doet alleen zonder barbell

De laatste set deadlifts langer vasthouden zodra je staat. Hiernaast uithangen aan één arm om en om..

Als je nu al hulpmiddeltjes hiervoor gaat gebruiken gaat het alleen maar verder achterlopen. Grip heb bij ongeveer alle pulls nodig, beter zorgen dat je er gewoon sterker in wordt.

Als je geen straps wil gebruiken zal ik magnesium en mixed grip toepassen.

Terug
Naar boven