- Waardering
- 12
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij een plastic flesje, gevuld met water kan kapotknijpen; krijg je van mij een jaar karma!
Dus max. karma is 1 keer per 2 dagen; 365:2=183, 183*7(mijn k.power)=1278 karma; leuk toch?
Deal?![]()
Horen voorarmen bij LB of UB eigenlijk?
Sorry dat het een beetje offtopic gaat.
Heeft er iemand van jullie hier , in de sportschool een apparaat een specifiek apparaat om de onderarmen te trainen ? Iets van Hammerstrenght of zo ?
bijv. '' de Gripper'' ( plate loaded ) ??
Heeft er iemand van jullie hier , in de sportschool een apparaat een specifiek apparaat om de onderarmen te trainen ? Iets van Hammerstrenght of zo ?
bijv. '' de Gripper'' ( plate loaded ) ??
misschien een beetje offtopic, maar waarom zou je bijvoorbeeld een dicht blikje cola fijn willen knijpen, dan zit je toch serieus compleet onder de colavlekken... lijkt me behoorlijk belabberd, die zooi plakt als de neten
misschien een beetje offtopic, maar waarom zou je bijvoorbeeld een dicht blikje cola fijn willen knijpen, dan zit je toch serieus compleet onder de colavlekken... lijkt me behoorlijk belabberd, die zooi plakt als de neten

Wat wij hebben voor specifiek onderarmen is een handgreep (in principe gewoon een dumbbell maar dan zonder gewichten) waar in het midden een stevig touw doorheen zit, dit touw is dan 1,5 meter lang ofzo, onderaan het touw bevestig je een gewicht en dan je bovenarmen strak langs je lichaam, armen naar voren en draaien maar.
Die is speciaal voor de onderarmen maar verder niks specifieks, gewoon combo van stangen, dumbbells en cables.

Wrist wroller
men doel is daar een kg of 20-30 mee te kunnen pakken. Zit nu op 12.5

een softbal , dan golfbal en biljartbal kapot knijpen dan ben je pas de man

probeer es een aardappel te crushen (zonder hem te splitten!).