XXL Nutrition

Onderdelen Bekend sterkste Man/Vrouw Amsterdam

zo mannekes veel succes alvast morgen en tot morgen haha!

voor de gene die me nog niet kennen ik ben de gene met het blauwe haar ;)

tot morgen beesten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Succes beesten.. ik kom ook kijken :thumbs:

Ik ga er morgen niet bij zijn helaas. Vandaag tijdens de Highland game heb ik de longen uit mijn lijf gehoest (was echt ernstig) dus deze wedstrijd wordt helemaal niks want hij is conditioneel zwaarder dus dan kan ik gelijk aan de zuurstof.....
Ik baal er flink van maar het zou onverstandig zijn om door te gaan.

Ik ga ook wat proberen filmen maar als deelnemer is het niet zo vanzelfsprekend.

okay mannen tot morgen :) .... en wil nog wel ff dbb meet houden ;) .... moet nu toch is ff gezichten bij de namen hebben :D

Iedereen succes morgen

Ik ga er morgen niet bij zijn helaas. Vandaag tijdens de Highland game heb ik de longen uit mijn lijf gehoest (was echt ernstig) dus deze wedstrijd wordt helemaal niks want hij is conditioneel zwaarder dus dan kan ik gelijk aan de zuurstof.....
Ik baal er flink van maar het zou onverstandig zijn om door te gaan.
Jammer dat je uiteindelijk toch hebt besloten niet mee te doen maar, inderdaad, iedereen hoorde je hoesten vanuit de bosjes.:p

Nja idd jammer viking, ik hoop dat ik morgen geen wrak ben want ik voel me niet zo goed en kan niet slapen, en moet er uit binnen 2 uur :rolleyes:

zo verdomde zenuwachtig.. heb geen oog dichtgedaan vannacht:o

iedereen alvast succes

Ik ook niets geslapen maarja hooikoorts + niet moe = suckage

Tot zo dames!
Heb zin in het theekransje :)

mijn auto is stuk gegaan onderweg naar Amsterdam..geen wedstrijd en ook nog dikke kosten!K*tzooi!

Congrats, Gijs!

Jij ook, Leon ;)

Zijn er nog filmpjes gemaakt?

Terug
Naar boven